Το Dacia Jogger αποτελεί μια πρόταση για όσους θέλουν να ταξιδεύουν με την παρέα τους.
Ο ένας λόγος είναι ότι στο εσωτερικό φιλοξενούνται έως 7 άτομα στις 3 σειρές των καθισμάτων και ο δεύτερος ότι το μηχανικό σύνολο συνδυάζει διπλό καύσιμο, βενζίνη και υγραέριο προσφέροντας αυτονομία που «χτυπάει» και τα 900 χλμ.
Καθώς το αυτοκίνητο φέρει ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 50 λίτρων και η δεξαμενή υγραερίου κίνησης 40 λίτρων.
Dacia: Το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα
Το Jogger μέχρι να εμφανιστεί το Bigster είναι το πιο μεγάλο σε εξωτερικές διαστάσεις Dacia.
Oι αριθμοί σε μήκος/πλάτος/ύψος «λένε» 4.547/ 1.848/1.674 χλστ. αντίστοιχα με 200 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Για την είσοδο στην τρίτη σειρά των καθισμάτων, η πρόσβαση είναι εύκολη με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς να αναδιπλώνονται με μια κίνηση.
Δεν προορίζονται αποκλειστικά για παιδιά, καθώς και δύο ενήλικες θα βολευτούν.
Ο χώρος των αποσκευών (μεγάλο άνοιγμα της πόρτας) με ανεπτυγμένες και τις τρεις σειρές των καθισμάτων προσφέρει 160 λίτρα.
Ο χώρος αυξάνει στα 565 με αναδιπλωμένη τη τρίτη σειρά και 1.807 με αναδιπλωμένη και τη δεύτερη σειρά.
Ρεζέρβα δεν υπάρχει.
Και μένοντας στο εσωτερικό να προσθέσουμε ότι τα πλαστικά είναι σκληρά, χωρίς τριγμούς όμως, η κεντρική οθόνη 8 ιντσών έχει πανεύκολο μενού, ενώ στον πίνακα οργάνων υπάρχει ενσωματωμένη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, από αυτονομία, έως κατανάλωση.
Κινητήρας turbo 3κύλινδρος
Το Jogger δεν ακολουθεί τον δρόμο του εξηλεκτρισμού και το μοτέρ που κινεί το αυτοκίνητο είναι 3κύλινδρο, ενός λίτρου, turbo, απόδοσης 100 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Όταν κινείται με βενζίνη παράγει 91 ίππους και 170 Nm ροπής, ενώ με υγραέριο κίνησης αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής.
Αριστερά και χαμηλά στο ταμπλό υπάρχουν δύο διακόπτες που από εκεί ρυθμίζει ο οδηγός πότε κινείται με υγραέριο και πότε με βενζίνη.
Όταν τελειώσει το ένα καύσιμο και συνεχίζει την πορεία του με το άλλο, η αλλαγή αυτή δεν είναι αντιληπτή από τον οδηγό.
Για περισσότερη οικονομία υπάρχει και μπουτόν ECO.
Κινούμεθα συνεχώς με υγραέριο kai η μέση κατανάλωση που έδειξε το κομπιούτερ ήταν 9,5 λίτρα/100 χλμ. και 8.4 λίτρα/100 χλμ. όταν το γυρίσαμε σε βενζίνη.
Πως είναι στο δρόμο
Οδηγώντας το ρουμάνικης καταγωγής Jogger, να σημειώσουμε ότι ο κινητήρας ανεβάζει από τις χαμηλές στροφές, το κιβώτιο έχει σωστή κλίμακα ώστε να μην «κρεμάει» το μηχανικό σύνολο, το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ, η ορατότητα πολύ καλή περιμετρικά, ο ήχος του κινητήρα κάνει την εμφάνισή του στο εσωτερικό, τα φρένα δε προβληματίζουν στη χρήση (ταμπούρα τα πίσω), ενώ στο δρόμο δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης.
Για το 7θέσιο Duster εν κατακλείδι θα σχολιάζαμε τα εξής.
Πρώτα από όλα είναι πιστό στο value for money με τιμή από 25.180 ευρώ.
Απευθύνεται σε πολυμελείς οικογένειες, ή σε όσους εκτός από τις θέσεις αναζητούν και χώρους.