BMW-Μεγάλη ανάκληση: Κίνδυνος πυρκαγιάς λόγω φόρτισης

22 Οκτωβρίου 2020

Σε ανάκληση μεγάλου αριθμού plug-in υβριδικών μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο προχωράει η BMW με επίσημη ανακοίνωση. Για την ακρίβεια, η ανάκληση αφορά 26.700 μοντέλα.

Ο λόγος είναι ότι αν η μπαταρία φορτίσει στο 100% μέσω πρίζας, υπάρχει πιθανότητα να γίνει βραχυκύκλωμα και να προκληθεί φωτιά. Για το λόγο αυτό η γερμανική μάρκα ζητάει από τους κατόχους των υπό ανάκληση μοντέλων, να μη φορτίζουν την μπαταρία του υβριδικού συστήματος συνδέοντας το αυτοκίνητο στην πρίζα. Εναλλακτικά, τους προτρέπει να το κάνουν μόνο με το ρεύμα που παράγεται από τον θερμικό κινητήρα και από την ανάκτηση στο ρολάρισμα και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου.

Τα μοντέλα που επηρεάζονται είναι εκείνα που κατασκευάστηκαν από τις 20 Ιανουαρίου μέχρι και τις 18 Σεπτεμβρίου του 2020. Ο λόγος του βραχυκυκλώματος είναι ένα πρόβλημα στη γραμμή παραγωγής των κελιών που αποτελούν την μπαταρία.

Σύμφωνα με την BMW, τα μοντέλα που ανακαλώνται είναι τα εξής.

X1, X2, X3, X5, Σειρά 2 Active Tourer, Σειρά 3, Σειρά 5, Σειρά 7, το i8 Coupe αλλά και το i8 Roadster, καθώς και το Mini Countryman.

Οι κάτοχοι των παραπάνω θα πρέπει να ενημερωθούν σχετικά, καθώς το πρόβλημα δεν εντοπίζονται σε όλα τα αυτοκίνητα.

Η BMW προμηθεύεται τις μπαταρίες από δύο εταιρείες, την CATL και τη Samsung SDI. Το ζήτημα εμφανίστηκε στη γραμμή παραγωγής μίας εκ των δύο, χωρίς να έχει γίνει γνωστό ποια, οπότε η ανάκληση εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής που έχει κατασκευάσει την μπαταρία του εκάστοτε αυτοκινήτου.

Συνολικά τα αυτοκίνητα που η BMW θα καλέσει για τις απαραίτητες ενέργειες είναι 26.700 περίπου.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα έχει βρεθεί λύση μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, χωρίς να δίνει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες που η εταιρεία από το Μόναχο αντιμετωπίζει ζητήματα με τα plug-in υβριδικά μοντέλα της. Τον Αύγουστο είχε προχωρήσει σε ανάκληση 4.460 αυτοκινήτων, με το πρόβλημα να εντοπίζεται και πάλι στο ηλεκτρικό τμήμα του υβριδικού συστήματος. Τα μοντέλα που επηρεάστηκαν τότε ήταν τα, Σειρά 3, Σειρά 3 Touring, X1, X2, X3, X5, Σειρά 2 Active Tourer, Σειρά 7, Σειρά 5, Σειρά 5 Touring, αλλά και το Mini Countryman.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 22 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Ήρθε και η σειρά της Toyota να ανακοινώσει πόσο οχήματα πούλησε το 2020, επομένως θα δούμε κατά πόσο επηρεάστηκε ο ιαπωνικός κολοσσός από την πανδημία του Covid-19. Αρχικά να πούμε ότι η Toyota Motor Ευρώπης είναι υπεύθυνη για όλες τις χώρες της Δυτικής, Κεντρικής και...

Διαβάστε Περισσότερα
Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα