Αudi Q3 Sportback 35 TDI S Tronic: Το στυλ μας κλείνει το μάτι

3 Φεβρουαρίου 2021

Audi Q3

Ως την coupe έκδοση του Q3 θα χαρακτηρίζαμε το Sportback, λόγω της έντονης κλίσης της 5ης πόρτας. Μεγάλο σε διαστάσεις το γερμανικό αυτοκίνητο με μήκος/πλάτος/ύψος 4.500 χλστ./1.843 χλστ./1.567 χλστ. αντίστοιχα με χώρο αποσκευών 530 λίτρων, χωρίς ρεζέρβα.

Ρεζερβα

Για SUV όμως, το θεωρούμε απαραίτητο στοιχείο, καθώς οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι ότι καλύτερο. Πέρα από τη δυνατότητα που σου δίνει για να «στρίψεις» και να αφήσεις πίσω τη μουντή άσφαλτο και να ανακαλύψεις άλλες πλευρές της όμορφης επαρχίας μας.(εντάξει μπορεί να είμαστε σε σφικτή περίοδος πανδημίας με απαγορεύσεις, αλλά θα ανοίξει, που θα πάει, από εμάς εξαρτάται…)

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Να μείνουμε και λίγο στη σχεδίαση καθώς αυτή η έκδοση S Line με τη μαύρη μάσκα και μαύρο το logo της Audi, με τα επίσης μαύρα «φρύδια» στα φτερά και στο διαχύτη, όπως και οι ζάντες 20 ιντσών, προσθέτει σε δυναμισμό.

Σημείο αναφορά οι προβολείς LED που κάνουν τη «νύχτα-μέρα».

Στο εσωτερικό το high-level της Audi γίνεται αμέσως αντιληπτό.

Είναι προσεγμένο, φροντισμένο, με ψηφιακό πίνακα οργάνων (Audi virtual cockpit Plus) 12.3 ιντσών με κεντρική οθόνη 10.1 ιντσών.

Το ανοικτόχρωμο των φωτογραφιών ήταν εξοπλισμένο με “flat bottom” τιμόνι σπορ ηλεκτρικά καθίσματα με επενδύσεις αλκαντάρα-δέρμα.

Μοτέρ

Τι φιλοξενείται όμως κάτω από το μακρύ μπροστινό καπό.

4κύλινδρος κινητήρας turbodiesel 2λίτρων τεχνολογίας TDI απόδοσης 150 ίππων, με ροπή 340 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με αυτόματο 7 σχέσεων κιβώτιο DSG (paddles στο τιμόνι) μεταδίδοντας την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Ωραίο κινητήρας, ροπάτος που «λένε» με απόθεμα ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών, που όπως και αν κινηθήκαμε ο δείκτης του καυσίμου στα 7.9 λίτρα/100 χλμ. Δε προκαλεί ενστάσεις η κατανάλωση αν σκεφτούμε τα 1.655 κιλά του γερμανικού premium αυτοκινήτου.

Ιδιαίτερα σταθερό στο δρόμο, πολύ καλή απόσβεση των αναρτήσεων, θέση οδήγησης που βαθμολογείται με πολύ υψηλό βαθμό, καλή ορατότητα και να πως ο γερμανός δρομέας σας προκαλεί να αλλάξετε νομό, μόλις ο Covid-19 αποτελέσει παρελθόν.

Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 205 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση έρχεται σε 9.3 δευτ. ενώ οι εκπομπές ρύπων βάση του πρωτόκολλου WLTP στα 142 γρ./χλμ.

Ποιότητα, στυλ, image, για έναν πολύ καλό δρομέας που «τρέχει» στους …διαδρόμους των τραπεζών με 47.130 ευρώ.

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 3 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Η Porsche στη Formula 1: Πρώτη φορά είναι τόσο πιθανό

Η Porsche στη Formula 1: Πρώτη φορά είναι τόσο πιθανό

Η Porsche στη Formula 1 είναι μια πιθανότητα την οποία πολλές φορές έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια, όμως δεν έχουμε δει να πραγματοποιείται μέχρι τώρα.   Θα το σκεφτεί, αλλά με έναν όρο Το Volkswagen Group συνολικά είναι έτοιμο να εξετάσει την επιστροφή της...

Διαβάστε Περισσότερα
Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Πριν από μερικές μέρες η Kia πραγματικά μας εντυπωσίασε παρουσιάζοντας τη σιλουέτα του νέου Κ8. Ένα sedan μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας, το οποίο δεν πωλείται στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα έχει ιδιαίτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Η ευχάριστη έκπληξη του K8 συνεχίστηκε...

Διαβάστε Περισσότερα
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Χωρίς αυτόν, το αυτοκίνητο μας δεν θα προχωρούσε ούτε ένα μέτρο. Όσοι έχουν στην κατοχή τους όχημα που χρησιμοποιεί αλυσίδα (λεγόμενη καδένα χρονισμού) μπορούν να απαλλαγούν από το άγχος του συγκεκριμένου εξαρτήματος. Η πλειοψηφία όμως των ι.χ. διαθέτουν ιμάντα ο...

Διαβάστε Περισσότερα