motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Αλόνσο: «Εκνευρίστηκε ο Χάμιλτον; Δικό του πρόβλημα!»

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος by Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
30 Μαΐου 2022
in FORMULA 1
Αλόνσο: «Εκνευρίστηκε ο Χάμιλτον; Δικό του πρόβλημα!»

Ο Φερνάντο Αλόνσο πιστεύει πως δεν είναι δικό του πρόβλημα αν η αργή οδήγησή του στο τέλος του γκραν πρι του Μονακό εκνεύρισε τον Λιούις Χάμιλτον.

ADVERTISEMENT

Μετά το τρακάρισμα του Σουμάχερ και την κόκκινη σημαία, ο 7ος, τότε, Αλόνσο, έβαλε μέση γόμα ώστε να ολοκληρώσει τον αγώνα. Ο ρυθμός του Ισπανού, ωστόσο, ήταν φανερά πολύ πιο αργός από τα προπορευόμενα μονοθέσια. Έχανε περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα από τους πρώτους και κάτι λιγότερο από τον Νόρις που βρισκόταν μπροστά του. Η Alpine ενημέρωσε πως το μονοθέσιο του Αλόνσο δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα, κάτι που εκνεύρισε τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος προσπαθούσε να βρει απεγνωσμένα τρόπο να προσπεράσει!

«ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ»

Μετά τον αγώνα, ο Αλόνσο εξήγησε πως σύμφωνα με τους υπολογισμούς των μηχανικών του, έπρεπε να κατεβάσει ρυθμό για να καταφέρει να τερματίσει χωρίς άλλη αλλαγή ελαστικών.

«Νομίζω πως τα ελαστικά μου δεν ήταν στην κατάσταση που χρειαζόταν για να βγάλω ακόμη 33 γύρους που απέμεναν,» είπε ο Ισπανός.

«Ήταν ένας αγώνας ταχύτητας, είχαμε δύο επιλογές: Να βάλουμε ξανά τα σκληρά ελαστικά που είχαμε στην αρχή, ή να χρησιμοποιήσουμε τη μέση γόμα. Επιλέξαμε το δεύτερο, όμως υπολογίστηκε πως η «ζωή» τους ήταν μικρότερη των 33 γύρων.

«Δεν ξέραμε αν θα μπορούσα να τερματίσω το γκραν πρι και έτσι έκανα μεγάλη διαχείριση των ελαστικών μου για 15 γύρους. Στους υπόλοιπους πίεσα, όταν μου είπαν πως ο Εστεμπάν [Οκόν] πήρε ποινή. 

Ο Χάμιλτον παραδέχθηκε μετά τον αγώνα, πως ήταν «κάπως εκνευριστικό» να μένει πίσω από τον Αλόνσο για τόσους γύρους και με τόσο αργά στιντ, προσθέτοντας πως έκανε απλά… βόλτες, πίσω από την Alpine!

Όταν ο Αλόνσο πληροφορήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις του Χάμιλτον, απάντησε: «Δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό.» Προσέθεσε, μάλιστα, πως ήταν «εξαιρετικά εύκολο» να κρατήσει τη Mercedes του Βρετανού πίσω του, λόγω της δυσκολίας προσπεράσεων στο Πριγκιπάτο.

Tags: ALEXANDER ALBONALFA ROMEOALFA ROMEO RACINGALPINEASTON MARTINCARCARLOS SAINZCARSCHARLES LECLERCDANIEL RICCIARDODRIVERESTEBAN OCONFF1FERARIFERNANDO ALONSOFERRARIFORMULAFORMULA 1FORMULA ONEGEORGE RUSSELLGRANDPRIXGUANYU ZHOUHAASKEVIN MAGNUSSENLANCE STROLLLANDO NORRISLEWIS HAMILTONMAX VERSTAPPENMCLARENMERCEDESMERCEDES AMGMICK SCHUMACHERMONACOMONTE CARLOMOTORSPORTNICHOLAS LATIFIPIERRE GASLYRACERACINGRED BULL RACINGRENAULTSCUDERIA ALPHA TAURISCUDERIA FERRARISEBASTIAN VETTELSERGIO PEREZTEAMVALTERI BOTTASWILLIAMS RACINGYUKI TSUNODAΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΑΛΜΠΟΝΑΛΠΙΝΑΛΦΑ ΤΑΟΥΡΙΒΆΛΤΕΡΙ ΜΠΌΤΑΣΓΙΟΥΚΙ ΤΣΟΥΝΟΝΤΑΓΚΟΥΑΝΙΟΥ ΖΟΥΓΟΥΙΛΙΑΜΣΕΣΤΕΜΠΑΝ ΟΚΟΝΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘΚΕΒΙΝ ΜΑΓΚΝΟΥΣΕΝΛΑΝΣ ΣΤΡΟΛΛΑΝΤΟ ΝΟΡΙΣΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝΜΑΚΛΑΡΕΝμαξ φερσταπενΜΕΡΣΕΝΤΕΣΜΙΚ ΣΟΥΜΑΧΕΡΜΟΝΑΚΟΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟΝΙΚΟΛΑ ΛΑΤΙΦΙΝΤΑΝΙΕΛ ΡΙΚΙΑΡΝΤΟΠΙΕΡ ΓΚΑΣΛΙΡΕΝΟΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛΣΕΡΧΙΟ ΠΕΡΕΖΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛΤΣΑΡΛΣ ΛΕΚΛΕΡΚΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟΧΑΑΣΧΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS