Από τότε που η ηλεκτροκίνηση έγινε καθημερινή υπόθεση, παρατηρούμε ότι οι κατασκευαστές όταν αποκαλύπτουν ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αναφέρονται κυρίως στα πολλά άλογα που αποδίδουν οι ηλεκτροκινητήρες.
Δεν είναι όμως κάπως σχήμα οξύμωρο να μιλάμε για πολλά άλογα, τη στιγμή που η χρήση του ηλεκτροκίνητου οχήματος δεν είναι πρωτίστως η ταχύτητα και οι επιδόσεις.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ακόμα και αυτά με τα πολλά πολλά άλογα, που μερικές φορές ζαλίζει στην ανάγνωση τους η ισχύς, δεν είναι για να τρέχεις, καθώς πέρα από τα όρια του Κ.Ο.Κ. είναι και το ζήτημα της μπαταρίας, και στη συνέχεια η ώρα για τη φόρτιση που απαιτείται.
Γιατί λοιπόν η ισχύς αποτελεί σημείο αναφοράς όταν «γεννάται» ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Όσες φορές και αν ρωτήσαμε, η απάντηση ήταν « ήξεις αφίξεις» .
Μήπως λοιπόν η ανακοίνωση των ίππων έρχεται να καλύψει (;) το κενό που αφήνουν τα πραγματικά σπορ μοντέλα, με τους πολλούς κυλίνδρους, τους απίθανούς ήχους τα οποία αποτελούσαν, και αποτελούν πόλο έλξης, σε οδηγούς που η μαγεία της αυτοκίνησης είναι μέρος της καρδιάς τους.
Η ηλεκτροκίνηση από την άλλη, όπως τη «σερβίρουν» είναι για το περιβάλλον, τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Είναι κάτι άλλο στις μετακινήσεις, που με τους θερμικούς κινητήρες, βενζίνης ή diesel, δεν το έχουμε βιώσει.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε προτρέπει για να το οδηγείς συνετά, ήρεμα, απολαμβάνοντας την όποια διαδρομή,παρά το γεγονός ότι όλα τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα έχουν μια τρομακτική επιτάχυνση από «στάση».
Όμως είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις, έως σπάνιες που κάποιος ικανός οδηγός θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τα τόσα πολλά άλογα, καθώς η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά.
Μήπως λοιπόν τα πολλά άλογα των ηλεκτροκινητήρων αποτελούν ένα επίσης νέο «κόλπο» προσέγγισης στην ηλεκτροκίνηση.
Και πως γίνεται όταν σε παρουσιάσεις νέων αυτοκινήτων, το μεγαλύτερο μέρος της ενημέρωσης είναι πέριξ του νέου λογισμικού της οθόνης ψυχαγωγίας και των λειτουργιών της, «αφήνοντας» στο περιθώριο, αναρτήσεις, φρένα, κιβώτια, και σε ένα ηλεκτρικό γύρω από τους ίππους και τις ροπές.
Αλλάζουν τα πράγματα, και έρχονται ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές, αλλά να υπάρχει και μια συνοχή…