motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Opel Corsa Rally4: Με Μπονατό και Γκρίμπελ σε ρόλο δοκιμαστών

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
25 Σεπτεμβρίου 2020
in ΑΓΩΝΕΣ
Opel Corsa Rally4: Με Μπονατό και Γκρίμπελ σε ρόλο δοκιμαστών

Έτοιμη και η Opel στη νέα κλάση R4, που αντικαθιστά την R2 με το νέο και βραβευμένο Corsa.

ADVERTISEMENT

Το αυτοκίνητο έχει ήδη καλύψει ένα πρώτο κύκλο δοκιμών ενώ για 5 ημέρες η ομάδα Opel Motorsport και PSA Motorsport κάλυψαν περισσότερα από 1.000 χλμ. σε άσφαλτο και χώμα, κάτω από διαφορετικές συνθήκες με τον πρωταθλητή Γαλλίας Γιόαν Μπονατό και τον Γερμανό φέρελπι Μάριαν Γκρίμπελ.

Το αυτοκίνητο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά με το Peugeot 208 Rally4 που έχουμε δει τον Πάολο Αντρεούτσι πρόσφατα να το οδηγεί σε αγώνες του Ιταλικού πρωταθλήματος.

Το μοτέρ είναι 3κύλινδρο 1.2 λίτρων turbo απόδοσης 208 ίππων στις 5.450 σ.α.λ. με ροπή 290 Nm στις 3.000 σ.α.λ.

Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 5 σχέσεων της Sadev  με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κεραμικό δίσκο συμπλέκτη 183 χλστ.

Τα φρένα φέρουν αεριζόμενους δίσκους 330 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες για ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  και 290 χλστ. για χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με 290 χλστ. για πίσω με 2πίστονες δαγκάνες και ελεύθερο χειρόφρενο, “fly-off”.

Τα αμορτισέρ είναι της Ohlins και τα ελατήρια της Eibach, με ζάντες 6Χ15 για το χώμα και 7Χ17 για την άσφαλτο.

Το αυτοκίνητο έτοιμο για να πάρει εκκίνηση που σημαίνει ότι έχει roll-cage προδιαγραφών FIA, όπως καθίσματα bucket προδιαγραφών Hans, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, tripmaster για τον συνοδηγό, μπαλαντέζα διαβάσματος σημειώσεων από τον συνοδηγό, πυροσβεστήρας, άγκιστρα ασφαλείας για τα καπό (μπροστά/πίσω)  αγγίζει τα 1.080 κιλά σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally4.

Η τιμή δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί για το μοντέλο που αποτελεί, ένα από την καινούργια γενιά των αγωνιστικών αυτοκινήτων .

Περισσότερες φωτογραφίες εδώOpel Corsa Rally4

 

 

 

 

 

Tags: OPELOPEL CORSAOPEL CORSA RALLY4
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS