Zyrus 1200 Strada: Η πιο “τρελή” Huracan που φτιάχτηκε ποτέ!

31 Δεκεμβρίου 2020

Την πιο “εξωφρενική” έκδοση της Lamborghini Huracan δημιούργησε μία εταιρεία βελτιώσεων από τη Νορβηγία. Το τελικό αποτέλεσμα ξεπερνάει κατά πολύ τη μεγαλύτερη αδελφή, Aventador, καθώς μπαίνει για τα καλά στα χωράφια των hypercars όπως η Bugatti και η Koenigsegg. Άλλωστε με 1.200 ίππους ισχύ, πώς αλλιώς θα μπορούσε να γίνει;

Η εταιρεία από τη Νορβηγία ονομάζεται Zyrus. Αν και έχει αφήσει τον V10 των 5.2 λίτρων στο μηχανοστάσιο της Huracan, έχει φροντίσει να τον αναβαθμίσει. Αρχικά, του έδωσε δύο turbo, ενώ φυσικά επενέβη και στη χαρτογράφηση.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι οι 1.200 ίπποι που αναφέραμε παραπάνω. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο. Μάλιστα, έχει οδηγικό προφίλ για το δρόμο που ρίχνει την απόδοση στους 900 ίππους, με τους 1.200 να προορίζονται για χρήση σε πίστα.

Ωστόσο, εκτός από το μηχανικό κομμάτι, η Zyrus ασχολήθηκε με το αυτοκίνητο γενικότερα.

Δημιούργησε ένα bodykit ειδικά για την περίσταση, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να παράγεται κάθετη δύναμη που ξεπερνάει τους 2 τόνους (2.010 κιλά για την ακρίβεια), μόλις από τα 200 χλμ./ώρα.

Βέβαια όταν κάποιος δει αυτό το bodykit καταλαβαίνει τι δουλειά έχει γίνει. Το μπροστά τμήμα έχει αλλάξει πλήρως με τον προφυλακτήρα να έχει γίνει πολύ πιο αεροδυναμικός. Στο καπό υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι πλαϊνές ποδιές κατεβαίνουν μέχρι αρκετά χαμηλά, οι εισαγωγές στο στα πλαϊνά έχουν μεγαλώσει και υπάρχει εισαγωγή αέρα στην οροφή. Ταυτόχρονα, πίσω έχει τοποθετηθεί διαχύτης και νέα φωτιστικά σώματα.

Όμως ο “ελέφαντας στο δωμάτιο” είναι η πραγματικά τεράστια αεροτομή. Με τις διαστάσεις και τη σχεδίαση που έχει θα μπορούσαμε άνετα να τη φανταστούμε σε κάποιο αγωνιστικό στον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν.

Για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα οι Νορβηγοί δε σχεδίασαν απλά κάποια τμήματα. Υπέβαλαν τη δημιουργία τους σε 6.000 χλμ. δοκιμών για δύο χρόνια, ώστε να το ρυθμίσουν ακριβώς όπως ήθελαν.

Σύμφωνα με την εταιρεία, στη Zyrus LP1200 Strada όπως είναι το πλήρες όνομα του αυτοκινήτου, έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερα από 600 νέα τμήματα, συγκριτικά με τις Huracan που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής της Lamborghini στη Σαντ’ Αγκάτα. Όσο για το βάρος, έχει περιοριστεί μόλις στα 1.427 κιλά.

Φυσικά ένα αυτοκίνητο όπως η Zyrus LP1200 Strada έχει και το ανάλογο τίμημα. Στην προκειμένη περίπτωση ξεκινάει από τις 595.000 ευρώ. Αν θέλετε κάτι πιο οικονομικό στις 525.000 ευρώ. Οι μόνες διαφορές εδώ είναι ότι το βάρος πέφτει ακόμα περισσότερο, στα 1.200 κιλά, η κάθετη δύναμη φτάνει τα 2.142 κιλά στα 200 χλμ./ώρα, όμως αυτή η έκδοση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε πίστα.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 31 Δεκεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Ξεκίνησε το 4ο και τελευταίο σκέλος, τερματισμός στο πριγκιπάτο

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Ξεκίνησε το 4ο και τελευταίο σκέλος, τερματισμός στο πριγκιπάτο

Τέσσερις Ειδικέw Διαδρομές περιλαμβάνει το 4ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος. To συνολικό μήκος είναι 54.48 χλμ. και οι επαναλαμβανόμενες Ειδικέ Διαδρομές έχουν μήκους 12.93 χλμ. (ήταν στο πρόγραμμα και το 1985 επι εποχής...

Διαβάστε Περισσότερα