WRC, ράλι Ιταλίας, Σαρδηνία: Σταθερά πρώτος και στο 2ο σκέλος ο Σόρδο

10 Οκτωβρίου 2020

Το χρώμα της κορυφής δεν άλλαξε μετά και από τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους του ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία.

Οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο κερδίζοντας τη μια από τις 6 Ειδικές Διαδρομές με το Hyundai i20 WRC διατηρήθηκαν στην πρώτη θέση έχοντας διαφορά 27.4 δευτ. από τους Oζιέ-Iνγκρασιά (Toyta Yaris WRC) που ανέκτησαν τη 2η θέση στη γενική στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC) οι οποίοι βρίσκονται στην 3η θέση με διαφορά 1.5 δευτ.

Να σημειωθεί ότι το γαλλικό πλήρωμα του Yaris WRC ήταν ταχύτερο σε 4 Ειδικές Διαδρομές ενώ το βέλγικο του Hyundai σε μια.

Οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Yaris WRC βρίσκονται στην 4η θέση, ενώ οι Σουνίνεν-Λέχτινεν δεν μπόρεσαν να κρατηθούν στη 2η θέση που κατείχαν στο 1ο σκέλος και υποχώρησαν στην 5η, μια μπροστά από τους Τάνακ-Γιαρβέογια(Hyundai i20 WRC) που είχαν ένα καταστροφικό πρώτο σκέλος  λόγω αναρτήσεων.

Oι Γκρινσμιθ-Έντμοντσον εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Fiesta WRC, ενώ οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν χτύπησαν σε ένα δένδρο, καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση και αποχώρησαν. Δεν θα εκκινήσουν στο τρίτο και τελευταίο σκέλος καθώς το Yaris WRC έχει αρκετή ζημιά.

Οι Χουτούνεν-Λούκα (Hyundai i20 R5) βρίσκονται μπροστά από το στόλο των R5 (κατηγορία WRC 3), ενώ οι Σόλμπεργκ-Γιόνστον που προηγούντο κατά το πρώτο σκέλος, ένα κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό (Skoda Fabia R5) ήταν αρκετό για να χάσουν πολύτιμο χρόνο να «πέσουν» 4οι με τους Τίντεμαν-Άντερσον (Skoda Fabia R5) να φιγουράρουν πρώτοι στην κατηγορία WRC2.

Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 41.90 χλμ. Η power-stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους έχει μήκος 6.89 χλμ.

 

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 10 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

Oι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι με τον αριθμό “1” στις πόρτες του Yaris WRC δεν εκίνησαν πολύ καλά στις πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές, στη συνέχεια ο ρυθμός...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Τιμωρία Τάνακ και ένα γρήγορο φλας μπακ στα γεγονότα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος,

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Τιμωρία Τάνακ και ένα γρήγορο φλας μπακ στα γεγονότα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος,

Με τις καιρικές συνθήκες να πρωταγωνιστούν στις Ειδικές Διαδρομές των Άλπεων (χιόνι, πάγος, βροχή, κρύο) παρά το γεγονός ότι σε χλμ. ήταν το μικρότερο στην ιστορία του αγώνα, εντούτοις το φετινό ράλι Μόντε Κάρλο διατήρησε έστω και έτσι τον μοναδικό του χαρακτήρα....

Διαβάστε Περισσότερα
Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα