To WRC είναι σε κρίση; Η απουσία νέων κατασκευαστών, η πρόσφατη απόφαση να εγκαταλείψει την υβριδική τεχνολογία, η αλλαγή προμηθευτή ελαστικών και η πρόσφατη δημιουργία μιας «ένωσης» οδηγών και συνοδηγών έχουν εγείρει ανησυχίες για το μέλλον του WRC.
Ωστόσο, ένα νέο πρόβλημα διαφαίνεται στον ορίζοντα. Ο επίσημος προμηθευτής καυσίμων, η P1 Fuels, δεν έχει καταβάλει τους απαραίτητους τελωνειακούς δασμούς στα καύσιμα που προορίζονται για το ράλι Κένυας, τρίτος γύρος του θεσμού.
Για να μην δημιουργηθεί αναστάτωση στην διεξαγωγή του ράλι Σαφάρι, ενός από τα πιο εμβληματικά γεγονότα του πρωταθλήματος, παρενέβη η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA), καλύπτοντας το ποσό που οφείλει η εταιρεία.
Αυτή η κατάσταση έχει εγείρει ερωτήματα για το μέλλον της P1 Fuels, που είναι αποκλειστικός προμηθευτής καυσίμων στο WRC. Προς το παρόν, η κατάσταση δείχνει τρικυμιώδη.
Είναι βέβαιο πάντως ότι υπο αυτό το καθεστώς, το WRC θα τερματίσει τη συνεργασία του με τον Γερμανό προμηθευτή καυσίμων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος επίσημος προμηθευτής θα είναι η Aramco, ο πετρελαϊκός κολοσσός από τη Σαουδική Αραβία.
Οι δυσκολίες της P1 Fuels δεν περιορίζονται μόνο στο WRC. Η εταιρεία τερμάτισε επίσης τη συνεργασία της με το DTM, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, το οποίο επίσης μεταβαίνει σε νέο προμηθευτή.
Το ράλι Σαφάρι στην Κένυα θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Μαρτίου, ενώ θα ακολουθήσει το ράλι των Καναρίων Νήσων, που έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Απριλίου, που υπολογίζεται ότι από αυτόν τον αγώνα η Aramco θα είναι ο επίσημος προμηθευτής καυσίμων στο WRC.