WRC: Οριστική πλέον η είσοδος στην υβριδική τεχνολογία

31 Μαρτίου 2021

WRC: Οριστική πλέον η είσοδος στην υβριδική τεχνολογία

Το 2022 το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι γυρίζει σελίδα και εισέρχεται στην υβριδική τεχνολογία, που σημαίνει ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία θα πρωταγωνιστήσουν στην κορυφαία κατηγορία (σημερινά WRC) θα φέρουν δύο πηγές ενέργειας.

Κανονικό θερμικό κινητήρα turbo, 1.6 λίτρων καθώς και μια ηλεκτρογεννήτρια, ίδια για όλους τους κατασκευαστές.

Στο πλαίσιο αυτό οι τρείς εργοστασιακές συμμετοχές, Ford M-Sport, Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo Racing υπέγραψαν δέσμευση με τη FIA ότι θα συμμετέχουν στη νέα εποχή του WRC για την 3ετία 2022-2024.

Η FIA στο πλαίσιο αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της νέα τεχνολογίας σε ο,τι αφορά τη διαχείριση του κόστους.

Συμμετοχές

Το 2022 έρχονται οι νέοι κανονισμοί στα ράλι, νέα αυτοκίνητα που θα βασίζονται στα αυτοκίνητα παραγωγής, ενώ ο στόχος της FIA είναι η συμμετοχή και άλλων εργοστασίων στην κορυφαία κατηγορία.

Ταυτόχρονα η FIA εξετάζει τις προσφορές εταιριών καυσίμων που θα προμηθεύουν με καύσιμα τόσο τα υβριδικά αυτοκίνητα όσο και τα αυτοκίνητα των άλλων κατηγοριών.

Να σημειωθεί ότι ο η φιλοσοφία πίσω από την υβριδική τεχνολογία είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να κινούνται με την ηλεκτρική ενέργεια όταν διασχίζουν κατοικημένες περιοχές, όπως από την εκκίνηση προς τις Ειδικές Διαδρομές, στο service park καθώς και προς τον τερματισμό.

ΕΠΙΣΗΜΟ: Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στα σαλόνια του WRC

Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν τα αυτοκίνητα θα αλλάξουν.

Δηλαδή τα Ford Fiesta WRC, Hyundai i20 WRC, Toyota Yaris WRC θα αντικατασταθούν με μεγαλύτερα λόγω των μπαταριών και της ηλεκτρογεννήτριας.

Η Ford M-Sport πάντως έκανε μια σειρά από δοκιμές με το υπάρχον Fiesta WRC που ήταν μια δοκιμή σε ο,τι αφορά τη λειτουργία του υβριδικού συνδυασμού.

Και κάνοντας αναφορά στη Ford, έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο φωτογραφίες του Puma ως αγωνιστικού.

Η M-Sport δεν έχει ακόμα τοποθετηθεί επισήμως εν όντως το Puma θα είναι το επόμενο αγωνιστικό της Ford στη μεγάλη κατηγορία του WRC.

Για τις άλλες δύο εταιρίες, Hyundai και Toyota, δεν υπάρχουν κάποιες τοποθετήσεις/ανακοινώσεις αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι «εργάζονται» πυρετωδώς στο νέο project με άκρα μυστικότητα.

Στη φωτογραφία μια πρώτη άποψη από τα νέα αγωνιστικά, προσέξτε τα νέα roll-cage προστασίας,  που θα δούμε από το 2022 ακολουθώντας την υβριδική τεχνολογία και θα ονομάζονται Rally1.

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 31 Μαρτίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Ράλι Σαν Ρεμο, ο Breen ταχύτερος στην Υπερειδική (video)

Ράλι Σαν Ρεμο, ο Breen ταχύτερος στην Υπερειδική (video)

Δύο Hyundai i20 R5 με πληρώματα τους Breen-Nagle και Crugnola-Ometto έγραψαν τους δύο ταχύτερους χρόνους, 1:24.8 και 1:25.8 αντίστοιχα στην Υπερειδική των 2 χλμ. με την οποία άνοιξε η αυλαία του ράλι Σαν Ρέμο. 2ος γύρος του Ιταλικού πρωταθλήματος Τρίτοι ταχύτεροι οι...

Διαβάστε Περισσότερα
Που αποκαλύπτει η Volkswagen τα νέα ηλεκτρικά οχήματα ID.6X και ID.6 Cross

Που αποκαλύπτει η Volkswagen τα νέα ηλεκτρικά οχήματα ID.6X και ID.6 Cross

Έχει πάρει φόρα η Volkswagen σε ο,τι αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα και δε σταματά. Ετοιμάζεται λοιπόν να αποκαλύψει το νέο της ηλεκτρικό όχημα με αμάξωμα δύο εκδόσεων. Ο λόγος για το ID.6 σε έκδοση Χ αλλά και σε Cross που θα παρουσιαστούν σε παγκόσμια πρώτη στο σαλόνι...

Διαβάστε Περισσότερα
Driftάρεις και φορτίζεις. Αυτά είναι! (Video)

Driftάρεις και φορτίζεις. Αυτά είναι! (Video)

Παίρνεις την Mercedes-AMG, βρίσκεις μια αλάνα, ένα άδειο parking ή κάποιον άλλο κατάλληλο και ασφαλή χώρο (ιδανικά πας σε πίστα αλλά...) και αρχίζεις να καις τα πίσω λάστιχα σε ένα ατέλειωτο drift. Πώς θα σου φαινόταν όταν φύγεις να έχεις και φορτισμένη μπαταρία για...

Διαβάστε Περισσότερα