WRC: Είναι της μόδας οι «αποχωρήσεις»;

20 Οκτωβρίου 2020

Την ιστορία των αποχωρήσεων την άρχισε ο ισχυρός άνδρας της Red Bull Racing, Χέλμουτ Μάρκο, τονίζοντας οτι εάν δεν σταματήσει η εξέλιξη των κινητήρων για το 2022, η R.B. Aston Martin και η Alpha Tauri είναι πολύ κοντά στην απόφαση να εγκαταλείψουν τη Formula 1.

O Μάρκο μάλιστα τόνισε ότι θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση στο πλαίσιο του Πορτογαλικού Γκραν Πρι, 12ος γύρος του φετινού πρωταθλήματος την Κυριακή 25 Οκτωβρίου.

Εδώ να αναφέρουμε ότι οι δύο ομάδες R.B. Aston Martin και Alpha Tauri χρησιμοποιούν μηχανικά σύνολα της Honda, η οποία ετοιμάζει ένα καινούργιο μοτέρ για το 2021, τελευταία χρονιά του Ιάπωνα κατασκευαστή στη Formula 1.

Oι R.B. Aston Martin και Alpha Tauri δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει τον νέο προμηθευτή κινητήρων.

Διαβάστε τη θέση της Mercedes

Υπάρχει το σενάριο να εξακολουθήσουν να είναι και το 2022 οι δύο ομάδες με μοτέρ της Honda με άλλη ονομασία όμως (μήπως αυτός είναι ο λόγος που ο Μάρκο δηλώνει την αποχώρηση, καθώς πως θα εξελιχθούν σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς) ενώ βάση πληροφοριών η επιστροφή στη Renault (παρά τα όσα είχαν δημιουργηθεί πριν περάσουν οι δύο ομάδες στη Honda) δείχνει να είναι προ των πυλών.

Και μέσα σε αυτό το θολό τοπίο που άφησε πίσω του ο Μάρκο, να και ο Αντρέα Αντάμο, αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Motorsport, όπου σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα θέλει να καθυστερήσει την εφαρμογή των νέων τεχνικών κανονισμών που έχει να κάνει με την υβριδική τεχνολογία, καθώς το 2023 το WRC γυρίζει σελίδα και τα μηχανικά σύνολα θα είναι με δύο πηγές ενέργειας, υβριδικά δηλαδή, συνδυάζοντας θερμικούς κινητήρες και ηλεκτρογεννήτριες.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι και νέα τα αυτοκίνητα. Μεγαλύτερα για να «χωρέσουν» και οι μπαταρίες.

Μήπως λοιπόν η Hyundai δεν έχει έτοιμο το αυτοκίνητο που θα πρέπει να έχει ακολουθώντας τους νέους κανονισμούς.

Ο Αντάμο δηλώνει ότι ο χρόνος εξέλιξης και προετοιμασίας για να περάσει το WRC στην υβριδική εποχή δεν είναι αρκετός.

Από την άλλη ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Υβ Ματόν και νυν διευθυντής ράλι της FIA τόνισε ότι η στροφή προς την υβριδική τεχνολογία ξεκίνησε πριν δύο χρόνια βασισμένη με τρείς πυλώνες την υβριδική και βιώσιμη τεχνολογία, τη μείωση του κόστους και την ασφάλεια.

Ο Αντάμο πάντως άφησε να εννοηθεί ότι το 2021 θα είναι η χρονιά αποφάσεων αναλόγως που θα εξελιχθεί η υπόθεση των κανονισμών, χωρίς να αποκλείεται το φλερτ με άλλες κατηγορίες του motorsport, όπως οι 24ώρες του Λε Μαν.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 20 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, Hyundai Motorsport: Χωρίς φαντασία τα χρώματα στο i20 WRC, γιατί επήλθε διαζύγιο μεταξύ Νεβίλ-Γκιλσούλ (video)

WRC, Hyundai Motorsport: Χωρίς φαντασία τα χρώματα στο i20 WRC, γιατί επήλθε διαζύγιο μεταξύ Νεβίλ-Γκιλσούλ (video)

Η Hyundai Motorsport κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2020. Ένας τίτλος που στολίζει με άλλη λάμψη την αίθουσα με τα τρόπαια στην έδρα του αγωνιστικού τμήματος της Hyundai στο Αλτζενάου της Γερμανίας κοντά στη Φρανκφούρτη. Όμως σαν παγκόσμια...

Διαβάστε Περισσότερα