motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

WRC: Αποφάσεις για άμεσες αλλαγές

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
20 Ιουνίου 2020
in WRC

S�bastien Loeb performs at the FIA World Rally Championship 2020 Stop 1 - Monte Carlo, Monaco on January 25, 2020 // @World / Red Bull Content Pool // AP-22X5WM8G11W11 // Usage for editorial use only //

Σε συνεδρίαση που έκανε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στο επίκεντρο της συζήτησης εκτός από τη Formula 1 (τις αποφάσεις για την οποία μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ) βρέθηκε και το WRC.

ADVERTISEMENT

Βασική προτεραιότητα του συμβουλίου ήταν ο περιορισμός του κόστους για τις ομάδες, οπότε εγκρίθηκαν κάποιες αλλαγές οι οποίες θα έχουν άμεση ισχύ.

Μία από τις βασικότερες είναι ότι αν το πρωτάθλημα ολοκληρωθεί με οχτώ ή λιγότερους αγώνες, οι κατασκευαστές θα είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν μέχρι δύο κινητήρες ανά οδηγό. Αν τελικά γίνουν εννέα ή περισσότεροι αγώνες, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τρίτο κινητήριο σύνολο.

Ακόμα, μειώθηκαν οι μέρες των δοκιμών που δικαιούται ο κάθε οδηγός. Συγκεκριμένα, πριν από κάθε ευρωπαϊκό αγώνα οι εργοστασιακοί οδηγοί θα μπορούν να κάνουν μόνο μία ημέρα δοκιμών.

Σχετικά με το φετινό πρόγραμμα δεν ανακοινώθηκε κάτι. Ωστόσο, πρέπει να αναφέρουμε ότι για να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε ένα πρωτάθλημα, πρέπει να γίνουν τουλάχιστον 7 αγώνες. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 3. Εκείνοι σε Μόντε Κάρλο, Σουηδία και Μεξικό. Στη συνέχεια έγιναν πολλές ακυρώσεις και πλέον οι μοναδικοί που έχουν μείνει στο καλεντάρι είναι εκείνοι σε Τουρκία (24 – 27 Σεπτεμβρίου), Γερμανία (15 – 18 Οκτωβρίου) και Ιαπωνία (19 – 22 Νοεμβρίου). Θεωρητικά θα προστεθούν κάποιοι σταθμοί αλλά ακόμα δεν έχει τίποτα γνωστό.

Τέλος, υπήρξε μια πρώτη ανακοίνωση σχετικά με το πρόγραμμα του 2021. Σε αυτό κάνουν την εμφάνισή τους 9 αγώνες. Μόντε Κάρλο, Φινλανδία, Πορτογαλία, Σουηδία, Κένυα, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία και Αυστραλία. Η ανακοίνωση δεν όριζε ημερομηνίες, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η παραπάνω λίστα θα μεγαλώσει.

Tags: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥΚΑΛΕΝΤΑΡΙΚΟΣΤΟΣΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS