motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Το άγνωστο σπορ Beetle GSR

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
21 Δεκεμβρίου 2020
in CLASSIC CARS
Volkswagen: Το άγνωστο σπορ Beetle GSR

Μπορεί να «έπεσαν» οι τίτλοι τέλους στην παραγωγή του εμβληματικού Volkswagen Beetle, ωστόσο ο θρύλος του παραμένει ζωντανός.

ADVERTISEMENT

Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε, ή μάλλον να μάθουμε, για μια άγνωστη έκδοση του πρώτου Beetle, η οποία έκανε τον αθώο Σκαραβαίο λίγο πιο άγριο, τουλάχιστον εμφανισιακά. Το 1973 η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το Beetle GSR, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από αγώνες ευρωπαϊκών ράλι.

Volkswagen: Όταν τα cabrio έφερναν πιο κοντά τον ήλιο και τα αστέρια

Η αμφίεση του σίγουρα δεν περνούσε απαρατήρητη, χάρη στο κίτρινο χρώμα του αμαξώματος, ενώ αντίθεση σχημάτιζε το μαύρο χρώμα στους προφυλακτήρες, στο εμπρός και πίσω καπό. Πατούσε σε τροχούς 15 ιντσών, οι οποί ντύνονταν με φαρδιά ελαστικά, ενώ αναγράφονταν και ο αριθμός παραγωγής.

Σύμφωνα με τη Volkswagen στο εσωτερικό του είχαν τοποθετηθεί σπορ καθίσματα και τριάκτινο τιμόνι. Στο πόστο του παρέμεινε ο ταπεινός, πίσω τοποθετημένος, κινητήρας, απόδοσης 50 ίππων και 108 Nm ροπής. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 3.500 Beetle GSR, ενώ έχουν διασωθεί περίπου 100, τα οποία θεωρούνται ιδιαίτερα συλλεκτικά και περιζήτητα.

Η Volkswagen επανέφερε στη ζωή το Beetle GSR το 2014 μέσα από τον απόγονό του, ενώ όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες διέθετε επίσης κίτρινο χρώμα αμαξώματος και μαύρες πινελιές.

Συγκεκριμένα, μαύρο χρώμα είχε το εμπρός καπό, η οροφή και η πίσω αεροτομή. Παράλληλα χαμηλά στις πόρτες τοποθετούνταν μαύρα αυτοκόλλητα με το όνομα GSR. Η βασική διαφορά με τον πρόγονό του ήταν ότι διέθετε περισσότερη δύναμη, καθώς απέδιδε 213 ίππους 280 Nm ροπής.

Tags: BEETLEGSRΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣΣΠΟΡ ΕΚΔΟΣΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS