Volkswagen T-Roc cabriolet 1.5 DSG 7: Επιστρέφει η μόδα των ανοικτών SUV (VIDEO)

2 Σεπτεμβρίου, 2020

To Volkswagenεn T-Roc cabriolet μαζί με το Jeep Wrangler είναι τα δύο SUV (σαφώς διαφορετικών κατηγοριών) που βρίσκονται στις λίστες των εταιριών, προσφέροντας θέα προς τον έναστρο ουρανό. Ταυτόχρονα κάνουν τις βόλτες ακόμα πιο ρομαντικές, καλωσορίζοντας το άγγιγμα του δροσερού αέρα στο πρόσωπο οδηγού και εκλεκτών επιβατών.

Είναι η πρώτη φορά που η Volkswagen παρουσιάζει ένα full-open (χωρίς κεντρικό roll-bar) μοντέλο στην κατηγορία των SUV. Και μάλιστα έρχεται με υφασμάτινη οροφή ακολουθώντας την παράδοση.

Η όλη διαδικασία γίνεται ηλεκτρικά. Εννέα μόλις δευτερόλεπτα αρκούν για να ανοίξετε την ηλεκτρική οροφή και αν ο καιρός σας χαλάσει την ωραία βόλτα, σε έντεκα δευτ. κλείνει, ακόμα και με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα., ώστε να συνεχίσετε απρόσκοπτα την όποια διαδρομή.

Παρατηρώντας λοιπόν το T-Roc είτε με κλειστή οροφή, είτε με ανοικτή, η σιλουέτα του σου «τραβάει» το βλέμμα, καθώς προβάλλει ένα ισορροπημένο σχήμα από όλες τις απόψεις.

Κάνοντας λοιπόν αυτό το βήμα οι Γερμανοί, θα θέλαμε το εσωτερικό να είναι πιο φωτεινό, πιο life-style, με περισσότερο χρώμα, αφού πίσω από το τιμόνι ενός cabrio τα όποια χλμ. «γράφονται» διαφορετικά.

Το εσωτερικό έχει έρθει ατόφιο από το 5θυρο T-Roc, με τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, με 280 λίτρα χώρου αποσκευών.

Η έκδοση των φωτογραφιών είναι η ισχυρότερη από τις δύο που έχουν αφιχθεί στη χώρα μας.

Είναι με τον 1.5 λίτρων κινητήρας (η άλλη έκδοση φέρει 3κύλινδρο ενός λίτρου) απόδοσης 150 ίππων με ροπή 250 Nm και απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων, που συμβάλλει στην οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό η μέση κατανάλωση που έδειξε το κομπιούτερ ήταν 8.3 λίτρα/100 χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και 4 οδηγικά μενού (sport, eco, normal, individual).

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 205 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9,6 δευτ. με 154 C02 (με βάση το πρωτόκολλο WLTP) με ετήσια τέλη κυκλοφορίας 152 ευρώ.

Στον δρόμο το αυτοκίνητο σε κερδίζει με τη συμπεριφορά του. Δεν εμφανίζει τα ενοχλητικά συμπτώματα πλεύσης του αμαξώματος. Δεν υπάρχουν αεροδυναμικοί θόρυβοι, το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ, αλλά μην ξεχνάμε ότι οδηγούμε cabrio που η φιλοσοφία της αίσθησης πρέπει να ακολουθεί αυτήν του αυτοκινήτου, ενώ ο γνώριμος κινητήρας διακρίνεται για την άμεση απόκρισή του.

 Πίσω από το τιμόνι ενός cabrio, οι δρόμοι αποκτούν άλλο χρώμα, επιπλέον όταν πρόκειται για SUV οι προκλήσεις είναι περισσότερες και σε αυτές το T-Roc cabriolet ανταποκρίνεται.

Είναι αυτή η ελευθερία που σου προσφέρει ένα cabrio και αυτό είναι που σε τρελαίνει. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι υπάρχουν φανατικοί των cabrio που στο πέρασμα των χρόνων μένουν σταθεροί στις απόψεις τους

Οι τιμές ξεκινούν για την έκδοση 1.5 DSG 7 ξεκινούν από τα 32.250 ευρώ.

Περισσότερες εικόνες εδώ

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 2 Σεπτεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Νέα Ferrari Portofino M: Ταξιδεύοντας διαφορετικά (video)

Νέα Ferrari Portofino M: Ταξιδεύοντας διαφορετικά (video)

Η Portofino M είναι η πρώτη Ferrari που παρουσιάζεται μετά τον εγκλεισμό λόγω της πανδημίας. Ταυτόχρονα είναι το σύμβολο έναρξης ενός διαφορετικού ταξιδιού από τους ανθρώπους του Μαρανέλο, σε δρόμους καινοτομίας, σεβόμενοι πλήρως την ιστορία της Ferrari, το πάθος ,...

Διαβάστε Περισσότερα
Fiat 500 Hybrid: Η ώρα του υβριδικού (video)

Fiat 500 Hybrid: Η ώρα του υβριδικού (video)

Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής για μείωση ρύπων και καταναλώσεων η Fiat διαθέτει πλέον το 500, το city-car με το ξεχωριστό σχεδιαστικό στυλ, σε υβριδική έκδοση. Για την ακρίβεια, απέκτησε ένα ήπια υβριδικό σύνολο, το οποίο όμως συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της...

Διαβάστε Περισσότερα
24 hours of Le Mans: O Κομπαγιάσι έφερε την Toyota στην pole-position

24 hours of Le Mans: O Κομπαγιάσι έφερε την Toyota στην pole-position

H διαδικασία διήρκεσε 30 λεπτά για την hyperpole των 6 της κάθε κατηγορίας. Για πρώτη φορά εφαρμόστηκε αυτός ο κανονισμός της hyperpole  όπου οι 6 ταχύτεροι συνδυασμοί της κάθε κατηγορίας μονομαχούν για την pole- position (της κάθε κατηγορίας) για 30 λεπτά έχοντας...

Διαβάστε Περισσότερα