motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Πού κατασκευάζει πλέον το ηλεκτρικό ID.4;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
27 Ιουλίου 2022
in E-CARS
Volkswagen

Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού επεκτείνεται η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Volkswagen ID.4.

ADVERTISEMENT

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το ID.4 πλέον κατασκευάζεται και στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στην πόλη Τσατανούγκα του Τενεσί. Οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Οκτώβριο. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen που συναρμολογείται στις Η.Π.Α.

Παράλληλα μιλάμε για το έκτο της παγκόσμιο εργοστάσιο που κατασκευάζει ένα από τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Στο εργοστάσιο της Τσατανούγκα απασχολούνται περισσότεροι από 4.000 εργαζόμενοι, ενώ έχουν ολοκληρωθεί 75.000 ώρες εκπαίδευσης τους σε οχήματα με μπαταρία και συστήματα υψηλής τάσης. Στόχος είναι εντός του 2022 να κατασκευάζονται 7.000 ID.4 κάθε μήνα στο εν λόγω εργοστάσιο, αλλά και να αυξηθεί περαιτέρω η παραγωγή του μέχρι το 2023.


Αρχικά το ID.4 που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Τσατανούγκα θα είναι διαθέσιμο με μετάδοση της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς σε συνδυασμό με μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh. Αργότερα ενός του τρέχοντος έτους θα προσφέρεται ακόμα μια έκδοση, πισωκίνητη, με μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 62 kWh.

Για να μπορέσει το εργοστάσιο στην  Τσατανούγκα να υποδεχτεί στη γραμμή παραγωγής του το ηλεκτρικό ID.4 χρειάστηκε μια επένδυση 800 εκατομμυρίων δολαρίων στις υποδομές του. Τα υλικά και τα εξαρτήματα που τοποθετούνται στο ID.4 προέρχονται από έντεκα Πολιτείες των Η.Π.Α. Ο χάλυβας φτάνει από Αλαμπάμα και το Οχάιο, τα εσωτερικά μέρη από Ιντιάνα και τη Νότια Καρολίνα, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα από Κεντάκι και Βόρεια Καρολίνα, ενώ οι μπαταρίες από την Τζόρτζια.

Για να υποδεχτούν την τοπική παραγωγή του ID.4 οι προμηθευτές επένδυσαν 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική, ενώ άνοιξαν πάνω από 3.000 θέσεις εργασίας. Τέλος, να πούμε ότι στόχος της Volkswagen είναι μέχρι το 2030 το 55% των πωλήσεων της στις Η.Π.Α. να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μετά το ID.4 στην Αμερική θα παράγεται επίσης το 2024 ένα fastback sedan και το ID. Buzz, ενώ το 2026 θα ακολουθήσουν ηλεκτρικά SUV.

Διαβάστε ακόμα

Volkswagen: Κόντρα στο ρεύμα αναβάθμισε τον 1.5 ΤSI βενζινοκινητήρα

Tags: ID.4VOLKSWAGENΑΜΕΡΙΚΗΗΛΕΚΤΡΙΚΌΠΑΡΑΓΩΓΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS