motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Πενταετές επενδυτικό 180 δις ευρώ

Γιάννης Κανουπάκης by Γιάννης Κανουπάκης
14 Μαρτίου 2023
in E-CARS
Volkswagen: Πενταετές επενδυτικό 180 δις ευρώ

Η Volkswagen ανακοίνωσε σχέδια για επενδύσεις 180 δισεκατομμυρίων ευρώ μεταξύ 2023 και 2027, με περισσότερα από τα δύο τρίτα να στοχεύουν στον εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση.

ADVERTISEMENT

Ο γερμανικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας νωρίτερα αυτό το μήνα σημείωσε λειτουργικά κέρδη 22,5 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2022, αυξημένα κατά 13% από το προηγούμενο έτος, με τις παραδόσεις μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) να αυξάνονται κατά 26%.

Η επέκταση των ηλεκτρικών οφείλεται σε άνοδο 68% στην Κίνα, ενώ η εταιρεία ολοκλήρωσε επίσης τον εξηλεκτρισμό-ορόσημο του εργοστασίου της στο Τσατανούγκα του Τενεσί.

Ωστόσο, οι συνολικοί αριθμοί παραδόσεων μειώθηκαν κατά 7% σε 8,3 εκατομμύρια οχήματα το 2022 και οι καθαρές ταμειακές ροές του τμήματος αυτοκινήτων μειώθηκαν στα 4,8 δισεκατομμύρια ευρώ από 8,6 δισεκατομμύρια ευρώ το 2021.

Στην ετήσια έκθεσή της, η εταιρεία το απέδωσε αυτό σε «αύξηση του κεφαλαίου κίνησης λόγω ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics, ειδικά προς το τέλος του έτους» και προέβλεψε ότι αυτό θα «αντιστραφεί σε μεγάλο βαθμό» κατά τη διάρκεια του 2023.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Όλιβερ Μπλούμε, δήλωσε ότι η Volkswagen «έθεσε σαφείς και φιλόδοξους στόχους και έλαβε τις απαραίτητες αποφάσεις για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών» το 2022, ενώ το επόμενο έτος θα είναι «αποφασιστικό» για την υλοποίηση των στρατηγικών στόχων του ομίλου.

Ο Επικεφαλής Οικονομικών του Ομίλου Volkswagen, Άρνο Άντλιτς, δήλωσε ότι η ισχυρή οικονομική θέση θα επιτρέψει στην εταιρεία να «συνεχίσει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση» ακόμη και σε ένα «προκλητικό οικονομικό περιβάλλον».

Διαβάστε ακόμα:

Volkswagen: «Φρένο» στην Ευρώπη εν αναμονή…

Tags: VOLKSWAGENΟΛΙΒΕΡ ΜΠΛΟΥΜΕ
ShareTweet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS