Volkswagen: Καύσιμο από μαγειρικό λάδι για τεράστια πλοία

27 Νοεμβρίου 2020

Το ενεργειακό της αποτύπωμα προσπαθεί διαρκώς να μειώσει η Volkswagen, όχι μόνο στο έδαφος, μέσω των αποδοτικότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης και της ηλεκτροκίνησης, αλλά και στις απέραντες θάλασσες.

Η γερμανική εταιρεία λοιπόν για τις εξαγωγές των οχημάτων της χρησιμοποιεί δυο τεράστια φορτηγά πλοία, μήκους 180 μέτρων, τα οποία μεταφέρουν έως και 3.500 οχήματα το καθένα, σε μια διαδρομή από το Έμντεν της Γερμανίας προς το Δουβλίνο της Ιρλανδίας, το Σανταντέρ της Ισπανίας, το Σετούμπαλ της Πορτογαλίας και πάλι πίσω στο Έμντεν.

Volkswagen Arteon eHybrid: Με 218 ίππους και 900 χλμ. αυτονομία

Σύμφωνα με τη Volkswagen τα εν λόγω φορτηγά πλοία εκτελούν περίπου 50 δρομολόγια το χρόνο, ενώ σε ετήσια βάση μεταφέρουν συνολικά περίπου 250.000 επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα της Volkswagen, καθώς επίσης και των Audi, Seat, Skoda.

Τα φορτηγά πλοία που χρησιμοποιεί η Volkswagen «οργώνουν» τις θάλασσες τροφοδοτούμενα από ναυτικό κινητήρα πετρελαίου της MAN, απόδοσης 19.334 ίππων. Στο μέλλον όμως τα φορτηγά πλοία θα μπορούν να ανεφοδιαστούν με βιοκαύσιμο, το οποίο δημιουργείται από υλικά όπως το χρησιμοποιημένο λάδι που προέρχεται από τα εστιατόρια και τη βιομηχανία τροφίμων.

Φορτηγό πλοίο της Volkswagen ανεφοδιάστηκε για πρώτη φορά με αυτό το βιοκαύσιμο στα μέσα Νοεμβρίου, ενώ θα ακολουθήσει και το δεύτερο πλοίο στις αρχές του 2021. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε σύγκριση με τα ορυκτά καύσιμα το βιοκαύσιμο αυτό εξασφαλίζει 85% χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα, αποτρέποντας την απελευθέρωση στην ατμόσφαιρα 60.000 έως 90.000 τόνων ετησίως. Παράλληλα οι εκπομπές οξειδίου του θείου σχεδόν εκμηδενίζονται.

Η Volkswagen δηλώνει ότι είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο το συγκεκριμένο βιοκαύσιμο.  Ένα ακόμα φορτηγό πλοίο της Volkswagen, το Siem Confucius τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) μειώνοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 25%, τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 30%, τα σωματίδια αιθάλης έως 60% και τις εκπομπές οξειδίου του θείου έως και 100%.

Ο στόχος που έχει θέσει η Volkswagen στο πλαίσιο του προγράμματος ονόματι “goTOzero”, είναι να μειώσει τις συνολικές της εκπομπές C02 κατά 30% μέχρι το 2025 και να καταστεί ουδέτερη σε C02 το 2050.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 27 Νοεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Ήρθε και η σειρά της Toyota να ανακοινώσει πόσο οχήματα πούλησε το 2020, επομένως θα δούμε κατά πόσο επηρεάστηκε ο ιαπωνικός κολοσσός από την πανδημία του Covid-19. Αρχικά να πούμε ότι η Toyota Motor Ευρώπης είναι υπεύθυνη για όλες τις χώρες της Δυτικής, Κεντρικής και...

Διαβάστε Περισσότερα
Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα