Volkswagen Κ70: Πώς άλλαξε το σκηνικό πριν από μισό αιώνα;

20 Οκτωβρίου 2020

Πιθανότατα οι περισσότεροι δε γνωρίζετε το K70 από το παρελθόν της Volkswagen, επομένως υπάρχει ένα σημαντικό κενό στις γνώσεις σας σχετικά από τη γερμανική εταιρεία.

Το K70 εγκαινίασε μια νέα εποχή για τη Volkswagen, καθώς έφερε καινοτομίες, οι οποίες στη συνέχεια αποτέλεσαν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση στα επόμενα μοντέλα. Το ιστορικό K70 γιορτάζει φέτος τα πενήντα χρόνια από τη γέννηση του.

Το ημερολόγιο έδειχνε 20 Οκτωβρίου του 1970, όταν η Volkswagen αποκάλυπτε το νέο Κ70, για την παραγωγή του οποίου κατασκευάστηκε ένα καινούργιο εργοστάσιο στο Σάλτσγκιτερ της Γερμανίας.

Γιατί όμως το K70 ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα Volkswagen; Αρχικά να πούμε ότι μιλάμε για το πρώτο μοντέλο της Volkswagen το οποίο τροφοδοτούνταν από υδρόψυκτο κινητήρα και ταυτόχρονα η κίνηση δε μεταδίδονταν στους πίσω, αλλά στους εμπρός τροχούς του. Τα πρωτοποριακά για την εποχή αυτή χαρακτηριστικά αυτά στη συνέχεια μεταλαμπαδεύτηκαν στα Golf και Passat.

 

 

Σημειώνεται ακόμα ότι το Κ70 διακρίνονταν επίσης για το προηγμένο του πλαίσιο με ανεξάρτητη ανάρτηση. Σχεδιαστικά τώρα το μεσαίου μεγέθους sedan διέθετε «καθαρές» γραμμές, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, διπλούς στρογγυλούς εμπρός προβολείς και τετραγωνισμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Την υπογραφή του στο Κ70 είχε βάλει ο Κλάους Λούτε, ένας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές αυτοκινήτων της εποχής του, ενώ το όνομά του συνδέθηκε και με μεταγενέστερα μοντέλα της Volkswagen, όπως το Golf και το Polo.

Σημαντικές εξελίξεις στον τομέα της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας έφερε το Κ70, καθώς διέθετε ενισχυμένη καμπίνα, ζώνες παραμόρφωσης στο εμπρός και πίσω τμήμα, ρεζερβουάρ στο πίσω τοποθετημένο σε προστατευόμενη περιοχή και προεγκατάσταση για ζώνες ασφαλείας σε όλα τα καθίσματα. Σύμφωνα με τη Volkswagen το μακρύ μεταξόνιο του Κ70 εξασφάλιζε ένα ευρύχωρο εσωτερικό, αλλά και καλύτερο χειρισμό του οχήματος.

Ένας από τους πιο περήφανους ιδιοκτήτες του Κ70 είναι ο 79χρονος σήμερα Καρλ-Γκούντα Κλάισα, ο οποίος εργάζονταν στο βαφείο του εργοστασίου στο Σάλτσγκιτερ. Απέκτησε το πρώτο του Κ70 το 1971, ενώ μέχρι τότε οδηγούσε Beetle. Από το γκαράζ του πέρασαν δυο ακόμα Κ70 και έπειτα ένα Golf.  Σήμερα έχει στην κατοχή του εκτός από ένα K70 LS και ένα Golf όγδοης γενιάς, ενώ έχει βάλει στο μάτι και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID.3.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 20 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα