motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen-ηλεκτρικά: Θέλει να ξεπεράσει την Tesla. Πώς θα το κάνει;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
8 Σεπτεμβρίου 2020
in E-CARS

Μέχρι το 2023 η Volkswagen εκτιμά ότι η ετήσια παραγωγή της σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βρίσκεται ανάμεσα στις 900.000 και τα 1.5 εκατομμύρια μονάδες. Αυτό αναφέρει ο επικεφαλής των εργαζομένων, Μπερνντ Όστερλοχ.

ADVERTISEMENT

Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να ξεπεράσει σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων την Tesla.

Το 2019 η αμερικανική μάρκα πούλησε 367.500 αυτοκίνητα, όμως αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση αύξησης της παραγωγικής της ικανότητας. Ο Όστερλοχ θεωρεί ότι με τα νέα Gigafactories (έτσι ονομάζονται τα εργοστάσια της Tesla) πλέον η εταιρεία θα μπορεί να παράγει και να πουλάει από 900.000 έως 1.5 εκατομμύρια μοντέλα ανά έτος, νούμερα τα οποία θέτει ως στόχο. Αυτό που προσθέτει ο Όστερλοχ είναι ότι η Volkswagen θα επιδιώξει να αγγίξει ή ακόμα και να υπερβεί αυτά τα νούμερα, πριν από το 2023.

Ο Γερμανός θεωρεί ότι το μεγάλο όπλο στη φαρέτρα της Volkswagen ώστε να πετύχει όλα τα παραπάνω είναι η πλατφόρμα MEB, η οποία έχει εξελιχθεί για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, δεν εντοπίζει εκεί το δυνατότερο σημείο της ο Όστερλοχ. Εκεί που εστιάζει είναι ότι χάρη στην ευελιξία της, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, καλύπτοντας έτσι μεγάλο μέρος της αγοράς, ενώ σε αυτή βασίζονται και μοντέλα που δε φέρουν τα σήματα της ίδιας της Volkswagen, αλλά οποιασδήποτε μάρκας του Group VAG. Έτσι, ο όμιλος μπορεί να έχει παρουσία σε όλα τα μεγάλα segments της αγοράς, αυξάνοντας κατακόρυφα τις πωλήσεις του, σύμφωνα με τον Όστερλοχ.

Τέλος, αναφέρει ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα της Tesla είναι ότι τοποθετεί επί σειρά ετών το λογισμικό της στα ηλεκτρικά μοντέλα που παράγει, οπότε αυτή τη στιγμή διαθέτει πληθώρα δεδομένων. Ωστόσο, θεωρεί ότι σύντομα, με την αύξηση των πωλήσεων των δικών της ηλεκτρικών μοντέλων, θα αρχίσει και η ίδια να μαζεύει πολλά δεδομένα.

Tags: GROUPTESLAVAGVOLKSWAGENVWΗΛΕΚΤΡΙΚΑΠωλησεις
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS