Volkswagen ID.3: Πώς το οδηγείς χωρίς να το αγοράσεις;

22 Φεβρουαρίου 2021

Volkswagen ID.3

Στους δρόμους της Ελλάδας, προς το παρόν, δε συναντάς τακτικά το νέο Volkswagen ID.3, καθώς η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας δεν καλπάζει.

Πώς θα σας φαίνονταν όμως η ιδέα να μπορούσατε όποτε θέλετε να οδηγείτε για τα καθημερινά σας δρομολόγια το ID.3; Σημειώστε ότι το άγχος της φόρτισης και τα πάγια έξοδα του ως αυτοκίνητο δε θα είναι δική σας ευθύνη.

Μα γίνεται κάτι τέτοιο; Ναι, μέσα από την υπηρεσία κοινής χρήσης οχημάτων “WeShare” της Volkswagen. Δυστυχώς όμως ακόμα δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα, αλλά στην πατρίδα του ID.3, τη Γερμανία.

Η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε πιλοτικά στο Βερολίνο το 2019 με τη χρήση αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Πλέον ο στόλος της υπηρεσίας “WeShare” στη γερμανική πρωτεύουσα αριθμεί 1.500 ID.3 και e-Golf. Πίσω από το τιμόνι τους μπορεί να βρεθεί όποιος είναι 21 ετών και πάνω. Παράλληλα πρέπει να διαθέτει ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης τουλάχιστον ένα χρόνο.

Volkswagen ID.3

Η εγγραφή των χρηστών γίνεται διαδικτυακά. Στο Βερολίνο η υπηρεσία “WeShare” έχει πλέον 100.000 εγγεγραμμένα μέλη. Μέσα από εφαρμογή στο smartphone τους οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στα οχήματα κοινής χρήσης, καθώς δε χρειάζονται κλειδί ή κάρτα.

Η χρέωση είναι ανάλογη με το χρόνο που θα οδηγείς το όχημα κοινής χρήσης. Ο χρήστης δε χρειάζεται να παραλάβει ή να επιστρέψει το όχημα σε συγκεκριμένο σημείο. Οι διαδικασίες αυτές γίνονται εντός μιας συγκεκριμένης περιοχής.

Σύμφωνα με τη Volkswagen από 25 Φεβρουαρίου η υπηρεσία “WeShare” θα είναι διαθέσιμη και στο Αμβούργο, με περίπου 800 ID.3 να φτάνουν στους δρόμους του. Η πανδημία του Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει σχεδόν ένα χρόνο η άφιξη της υπηρεσίας “WeShare” στο Αμβούργο.

Volkswagen ID.3

Στην Ελλάδα όποιος θέλει να απολαύσει το ID.3 θα πρέπει να το αγοράσει, καθώς δε διαθέτουμε υπηρεσίες κοινής χρήσης οχημάτων. Η τιμή του ID.3 στη χώρα μας διαμορφώνεται στα 34.600 ευρώ, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το όφελος της κρατικής επιδότησης.

Ο ηλεκτροκινητήρας του, στη συγκεκριμένη έκδοση, παράγει 145 ίππους, ενώ η μπαταρία του, χωρητικότητας 58 kWh, υπόσχεται αυτονομία 420 χλμ. μετά από μια πλήρη φόρτιση της.

 

Διαβάστε επίσης: Volkswagen ID.4: Γιατί ανάβουν 54 χρώματα στο ταμπλό του;

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 22 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Νέο Kia K8: Αφήνει στόματα ανοιχτά το εσωτερικό του

Πριν από μερικές μέρες η Kia πραγματικά μας εντυπωσίασε παρουσιάζοντας τη σιλουέτα του νέου Κ8. Ένα sedan μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας, το οποίο δεν πωλείται στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα έχει ιδιαίτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον. Η ευχάριστη έκπληξη του K8 συνεχίστηκε...

Διαβάστε Περισσότερα
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού: Με τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια; Τί συμβαίνει άμα κοπεί;

Χωρίς αυτόν, το αυτοκίνητο μας δεν θα προχωρούσε ούτε ένα μέτρο. Όσοι έχουν στην κατοχή τους όχημα που χρησιμοποιεί αλυσίδα (λεγόμενη καδένα χρονισμού) μπορούν να απαλλαγούν από το άγχος του συγκεκριμένου εξαρτήματος. Η πλειοψηφία όμως των ι.χ. διαθέτουν ιμάντα ο...

Διαβάστε Περισσότερα
Ίδρυμα StAr: Συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Ίδρυμα StAr: Συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Οδική Ασφάλεια, η Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Άρη Σταθάκη για την Οδική Ασφάλεια, είχαν σήμερα συνάντηση με τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, τον Διευθυντή του Γραφείου του Υφυπουργού κ....

Διαβάστε Περισσότερα