Volkswagen Golf GTI TCR: Με αγωνιστικό DNA

8 Ιουνίου, 2020

Μπορεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα, που ΟΚ αποτελούν το διαβατήριο στην καινούργια εποχή της αυτοκίνησης, όμως η ευχαρίστηση όπως και να το κάνουμε βρίσκεται αλλού, ειδικά όταν είσαι μυημένος.

Σε μοντέλα που το DNA τους βρίσκεται στους αγώνες. Όπως το Golf GTI TCR, ονομασία προερχόμενη από τη σειρά αγώνων TCR.

Πέρα λοιπόν από την εξωτερική εμφάνιση με τα «πονηρά» αεροδυναμικά βοηθήματα -διαχύτης που φτάνει στις άκρες των φτερών αγκαλιάζοντας τις δύο τεράστιες εξατμίσεις στις άκρες των φτερών- αεροτομή στο ύψος της οροφής, τα logo GTI και ΤCR, οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών (ελαστικά 235/35)  αφήνοντας θέα στους μεγαλύτερους δίσκους των φρένων με τις κόκκινες δαγκάνες, η όλη ουσία βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό.

Ο 2λιτρος κινητήρας TSI αποδίδει 290 ίππους (245 στο GTI Performance) και συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, με τα 0-100 να έρχονται στα 5.6 δευτ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ενώ ως εξτρά μπορεί να αυξηθεί στα 260 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο φέρει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. η απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει εξοπλιστεί και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στο εσωτερικό το βλέμμα καρφώνεται στα καθίσματα με αγωνιστικό διάκοσμο (δέρμα/αλκαντάρα) στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην μεγάλη οθόνη αφής και στο εργονομικό τιμόνι.

Και τώρα στο ζητούμενο. Πως είναι στο δρόμο.

Κέφι και διάθεση να έχεις, χωρίς να σκέπτεσαι την τιμή του λίτρου της βενζίνης. Διότι άμα το σκέπτεσαι δεν «είναι» αυτοκίνητο για σένα…

Το GTI TCR έχει το ρόλο του αγχολυτικού. Μόλις γυρίσεις το κλειδί και ζωντανέψει η μονάδα παροχής ενέργειας, τα αφήνεις όλα πίσω σού.

Και αυτό διότι έχεις να «παίξεις» με τους καθαρόαιμους, ίππους, το κοφτερό τιμόνι, τις αναρτήσεις που προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον οδηγό καθώς και τις «φρενάρες». Όσο για τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων που αποτελούν τον μεγαλύτερο εχθρό στα χαμηλού προφίλ ελαστικά, απλά αυξήστε λίγο περισσότερο την προσοχή σας, πριν ακολουθήστε τον δρόμο με τις ωραίες στροφές που απλώνεται μπροστά σας.

Όλα αυτά και άλλα τόσα θα τα ζήσετε αφού πρώτα καταθέσετε 48.700 ευρώ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT: Για τους λάτρεις της πόλης (video)

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC CVT: Για τους λάτρεις της πόλης (video)

Για ποιο λόγο τα μικρά μοντέλα είναι τόσο δημοφιλή στην εγχώρια αγορά; Χάρη στις συμπαγείς τους διαστάσεις παρκάρουν εύκολα, είναι προσιτά, ευέλικτα μέσα στις ασφυκτικά γεμάτες πόλεις, έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ο μικρός κυβισμός τους συνεπάγεται χαμηλά...

Διαβάστε Περισσότερα
DS 7 Crossback E-Tense 4X4, Opel Corsa-e, Seat Arona TGI, Skoda Citigo eiV: 4 θεματοφύλακες

DS 7 Crossback E-Tense 4X4, Opel Corsa-e, Seat Arona TGI, Skoda Citigo eiV: 4 θεματοφύλακες

Τα τέσσερα μοντέλα των φωτογραφιών δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, καθώς το Opel Corsa και το Skoda Citigo είναι ηλεκτρικά. Το DS 7 Crossback Ε-Tense 4X4 είναι plug-in hybrid και το Seat Arona κινείται με φυσικό αέριο. Πώς είναι λοιπόν να οδηγείς αυτά τα αυτοκίνητα...

Διαβάστε Περισσότερα
Citroen C3 1.2: Η ξεχωριστή σιλουέτα στα μικρομεσαία

Citroen C3 1.2: Η ξεχωριστή σιλουέτα στα μικρομεσαία

Η κατηγορία των μικρομεσαίων διαθέτει πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα, καλύπτοντας όλο το φάσμα των αγοραστών. Αυτό που φέρει στο σχήμα του τη γαλλική κομψότητα είναι το Citroen C3. Μάλιστα η διχρωμία στο αμάξωμα τονίζει ακόμα περισσότερο την καταγωγή του, όπως και τα...

Διαβάστε Περισσότερα