Volkswagen Golf GTI TCR: Με αγωνιστικό DNA

8 Ιουνίου, 2020

Μπορεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα, που ΟΚ αποτελούν το διαβατήριο στην καινούργια εποχή της αυτοκίνησης, όμως η ευχαρίστηση όπως και να το κάνουμε βρίσκεται αλλού, ειδικά όταν είσαι μυημένος.

Σε μοντέλα που το DNA τους βρίσκεται στους αγώνες. Όπως το Golf GTI TCR, ονομασία προερχόμενη από τη σειρά αγώνων TCR.

Πέρα λοιπόν από την εξωτερική εμφάνιση με τα «πονηρά» αεροδυναμικά βοηθήματα -διαχύτης που φτάνει στις άκρες των φτερών αγκαλιάζοντας τις δύο τεράστιες εξατμίσεις στις άκρες των φτερών- αεροτομή στο ύψος της οροφής, τα logo GTI και ΤCR, οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών (ελαστικά 235/35)  αφήνοντας θέα στους μεγαλύτερους δίσκους των φρένων με τις κόκκινες δαγκάνες, η όλη ουσία βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό.

Ο 2λιτρος κινητήρας TSI αποδίδει 290 ίππους (245 στο GTI Performance) και συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, με τα 0-100 να έρχονται στα 5.6 δευτ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ενώ ως εξτρά μπορεί να αυξηθεί στα 260 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο φέρει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. η απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει εξοπλιστεί και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στο εσωτερικό το βλέμμα καρφώνεται στα καθίσματα με αγωνιστικό διάκοσμο (δέρμα/αλκαντάρα) στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην μεγάλη οθόνη αφής και στο εργονομικό τιμόνι.

Και τώρα στο ζητούμενο. Πως είναι στο δρόμο.

Κέφι και διάθεση να έχεις, χωρίς να σκέπτεσαι την τιμή του λίτρου της βενζίνης. Διότι άμα το σκέπτεσαι δεν «είναι» αυτοκίνητο για σένα…

Το GTI TCR έχει το ρόλο του αγχολυτικού. Μόλις γυρίσεις το κλειδί και ζωντανέψει η μονάδα παροχής ενέργειας, τα αφήνεις όλα πίσω σού.

Και αυτό διότι έχεις να «παίξεις» με τους καθαρόαιμους, ίππους, το κοφτερό τιμόνι, τις αναρτήσεις που προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον οδηγό καθώς και τις «φρενάρες». Όσο για τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων που αποτελούν τον μεγαλύτερο εχθρό στα χαμηλού προφίλ ελαστικά, απλά αυξήστε λίγο περισσότερο την προσοχή σας, πριν ακολουθήστε τον δρόμο με τις ωραίες στροφές που απλώνεται μπροστά σας.

Όλα αυτά και άλλα τόσα θα τα ζήσετε αφού πρώτα καταθέσετε 48.700 ευρώ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Ford Kuga 1.5 150 PS: Άνεση, χώροι και οδηγική ευχαρίστηση

Ford Kuga 1.5 150 PS: Άνεση, χώροι και οδηγική ευχαρίστηση

Το νέο Kuga είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο σε σχέση με το απερχόμενο. Αναλύοντας τις διαστάσεις το μήκος πλέον φτάνει τα 4.614 χλστ. (+89 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο). Το πλάτος τα 1.882 χλστ. (+44 χλστ.) και το ύψος τα 1.666 χλστ. (-47 χλστ.). Μεγαλύτερο είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Hyundai Tucson1.6 48V 7-DCT HTRAC: Ιδανικό για την εποχή

Hyundai Tucson1.6 48V 7-DCT HTRAC: Ιδανικό για την εποχή

Βρισκόμαστε στα μέσα του φετινού καλοκαιριού και στην προσπάθεια μας να φτάσουμε σε απόμερες παραλίες, για να αποφύγουμε το συνωστισμό λόγω Covid-19, αναζητήσαμε ένα τετρακίνητο όχημα, το οποίο όμως να συμβαδίζει με την τάση της εποχής. Ο λόγος για τον εξηλεκτρισμό...

Διαβάστε Περισσότερα
Dacia Duster 1.5 BLUE dCi 4X4: Με στόχο τις αποδράσεις

Dacia Duster 1.5 BLUE dCi 4X4: Με στόχο τις αποδράσεις

Στο Dacia Duster 1.5 BLUE dCi 4X4 με το οποίο συναντηθήκαμε ξανά, συνδυάζονται δύο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Από τη μία, οι αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες και από την άλλη, η οικονομία στις μετακινήσεις που προσφέρουν οι πετρελαιοκινητήρες. Ο κινητήρας που...

Διαβάστε Περισσότερα