Volkswagen Golf: Σε off-road διαδρομές πριν 30 χρόνια

29 Ιουνίου 2020

Σήμερα η Volkswagen διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα από SUV, όμως γνωρίζετε με ποιο μοντέλο της έκανε ντεμπούτο στην κατηγορία αυτή;

Ο λόγος για το Golf δεύτερης γενιάς μέσα από μια καινοτόμα, για την εποχή εκείνη, έκδοση του. Το 1989 λοιπόν στο Σαλόνι της Γενεύης η Volkswagen παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το Golf Montana με σύστημα τετρακίνησης και ανάρτηση που αύξανε την απόσταση από το έδαφος.

Η γερμανική εταιρεία δεν σκόπευε να βάλει στη γραμμή παραγωγής το περιπετειώδες Golf, ωστόσο η απρόσμενα μεγάλη ζήτηση που καταγράφηκε στις αντιπροσωπείες την έκανε να αλλάξει πλάνα.

Έτσι γεννήθηκε το 1990 το Golf Country, το οποίο όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες διέθετε όλα τα χαρακτηριστικά των σύγχρονων SUV. Μαύρο πλαστικό προστατευτικό πλαστικό περιμετρικά του αμαξώματος, απόσταση από το έδαφος άνω των 178 χλστ. και ποδιές εμπρός-πίσω.

Παράλληλα υπήρχε πίσω εξωτερική βάση για τη ρεζέρβα, προστατευτική μπάρα προφυλακτήρων, τέσσερα πρόσθετα βοηθητικά μπροστινά φώτα και σχάρα οροφής με ενσωματωμένη φωτεινή λωρίδα.

Βασίζονταν στο τετρακίνητο Golf Syncro, ενώ σύμφωνα με τη Volkswagen τοποθετούνταν πάνω του συνολικά 438 νέα εξαρτήματα. H Volkswagen έστελνε προ-συναρμολογημένα Golf Syncro από τη Γερμανία στο Γκρατς της Αυστρίας, όπου η Steyer Puch Halflinger πραγματοποιούσε τη μετατροπή στην έκδοση Country.

Κάτω  από το εμπρός καπό του τοποθετούνταν ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1.8 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων. Η παραγωγή του Golf Country κράτησε δυο χρόνια, από το 1990 μέχρι το 1991, ενώ συνολικά κατασκευάστηκαν 7.735 αντίτυπα του.

 

 

 

 

Ακόμα πιο συλλεκτικό θεωρείται το Golf Country Wolfsburg Edition, το οποίο χρησιμοποιούσε τον κινητήρα 1.8 λίτρων, με ισχύ 115 ίππων, της έκδοσης GTI. Τέλος, να πούμε ότι κατασκευάστηκαν και 588 Golf Country Chrome με επενδύσεις χρωμίου στους προφυλακτήρες και στους τροχούς, ενώ πλουσιότερος ήταν ο εξοπλισμός στο εσωτερικό του.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην ενότητα Galleries.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 29 Ιουνίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Τα φρένα μολύνουν περισσότερο από την εξάτμιση

Τα φρένα μολύνουν περισσότερο από την εξάτμιση

Πώς θα σας φαινόταν αν σας λέγαμε ότι το 60% των μικροσωματιδίων που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο βγαίνουν από τα φρένα και όχι από την εξάτμιση; Τρελό; Και όμως, είναι αλήθεια. Επί σειρά ετών οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να μειώσουν τις εκπομπές...

Διαβάστε Περισσότερα
Peugeot e-Partner: Νέο ηλεκτρικό εργαλείο

Peugeot e-Partner: Νέο ηλεκτρικό εργαλείο

Η ώρα της επίσημης παρουσίασης για το Peugeot e-Partner έφτασε, τουλάχιστον όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά. Πρόκειται για την έκδοση του επαγγελματικού μοντέλου των Γάλλων, το οποίο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται στο e-Partner...

Διαβάστε Περισσότερα
Του έσκασε το λάστιχο ενώ πήγαινε με 320χλμ./ώρα. Τί έκανε και σώθηκε; (Video)

Του έσκασε το λάστιχο ενώ πήγαινε με 320χλμ./ώρα. Τί έκανε και σώθηκε; (Video)

Ο ιδιοκτήτης ενός αναβαθμισμένου Nissan GT-R βιντεοσκοπεί ενώ προσπαθεί να "πιάσει" τελική σε εθνικό δρόμο. Νυχτερινή ώρα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, πατάει τέρμα γκάζι και μόλις ακουμπά τα 327χλμ./ώρα σκάει το μπροστά δεξιά του ελαστικό. Λόγω εμπειρίας, δεν έχασε την...

Διαβάστε Περισσότερα