Τράκαρες; Δες τί πρέπει να κάνεις και τι όχι

8 Οκτωβρίου 2020

Σε μεγάλα αστικά κέντρα, ίσως το πιο εύκολο πράγμα είναι να τρακάρεις. Όσο προσεκτικός και έμπειρος κι αν είσαι, οι παράγοντες που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα ατύχημα είναι άπειροι. Άγχος, βιασύνη, κακοί δρόμοι κτλ. μπορούν με μαθηματική ακρίβεια να σου χαλάσουν το αμάξι και… τη μέρα. Δες τί να κάνεις εάν συμβεί το κακό.

Αρχικά το σημαντικότερο είναι να παραμείνεις ψύχραιμος και να μην αντιδράσεις λάθος. Ξέρουμε ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο, ειδικά εάν δεν έφταιγες εσύ, όμως με φωνές και βρισιές δεν θα γυρίσεις το χρόνο πίσω. Εφόσον υπάρχουν μονάχα υλικές ζημιές, τράβηξε φωτογραφίες τα οχήματα στο σημείο του συμβάντος και στη συνέχεια, εάν είναι εφικτό, μετακινήστε τα σε ένα ασφαλές σημείο. Αλλιώς τοποθετήστε το ανακλαστικό τρίγωνο αρκετά μέτρα πίσω από το όχημα, ώστε να προειδοποιήσετε και τους διερχόμενους οδηγούς. Σε περίπτωση που υπάρχουν τραυματίες, καλέστε αμέσως το 100 και αναφέρετε την ανάγκη για παρουσία ασθενοφόρου το συντομότερο.

Επόμενο βήμα και μετά από μερικές ανάσες ψυχραιμίας, καλείς την φροντίδα ατυχήματος. Επάνω σε όλα τα ασφαλιστήρια αναγράφεται το τηλέφωνο το οποίο πρέπει να καλέσεις, ώστε να έρθει ο υπεύθυνος, να καταγράψει το συμβάν και να κανονίσει την μεταφορά του οχήματος σου σε συνεργείο, εάν αυτό αδυνατεί να κινηθεί.

Εάν υπάρχει διαφωνία για την υπαιτιότητα του συμβάντος, καλείς χωρίς δεύτερη σκέψη την τροχαία. Τα επίσημα όργανα θα έρθουν το συντομότερο δυνατό και εσύ πλέον είσαι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν το άλλο όχημα είναι ανασφάλιστο. Σε αυτή τη περίπτωση είναι καλό να ανταλλάξεις στοιχεία με μερικούς αυτόπτες μάρτυρες, μπορεί να σου χρειαστεί η κατάθεση τους στο μέλλον.

Ποτέ μην προχωρήσεις σε οποιαδήποτε επισκευή του αυτοκινήτου, εάν δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση και η διαδικασία από την ασφαλιστική εταιρία. Η ταχύτητα με την οποία θα κινηθούν οι διαδικασίες για απογραφή ζημιών και διακανονισμό επισκευής και αποζημίωσης, εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από την ίδια την ασφαλιστική εταιρία. Για αυτό καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή της.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο σκοπεύει να κατασκευάσει τα επόμενα χρόνια η Volkswagen, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ralf Brandstätter. Η Volkswagen με αυτό το νέο μικρό μοντέλο θέλει να πετύχει δύο στόχους ταυτόχρονα. Από τη μία θα φέρει την...

Διαβάστε Περισσότερα
Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Το μακρινό 1905 οι ιδρυτές της Skoda, Βάτσλαφ Λάουριν και Βάτσλαφ Κλέμεντ, αποφάσισαν να σταματήσουν την κατασκευή ποδηλάτων. Το επόμενο βήμα τους ήταν η ενασχόληση με τις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά κατασκεύασαν το πρώτο τους όχημα, το Voiturette...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Την FW43B, δηλαδή το μονοθέσιο του 2021 παρουσίασε η Williams όμως επρόκειτο για μια διαφορετική παρουσίαση, για όλους τους λάθος λόγους. Αρχικά το livery είναι αρκετά ιδιαίτερο και θα κάνει το μονοθέσιο αρκετά ξεχωριστό στα μάτια του κοινού. Το μόνο για το οποίο...

Διαβάστε Περισσότερα