Toyota Rav 4 Hybrid AWD-I, επιστρέφει υβριδικό μεν μεγαλύτερο σε διαστάσεις δε

11 Ιουνίου 2021

Toyota Rav 4 Hybrid AWD-I, επιστρέφει υβριδικό μεν μεγαλύτερο σε διαστάσεις δε

Το Rav 4, είναι το μοντέλο της Toyota που «άνοιξε» την κατηγορία των SUV.

H νέα έκδοση έρχεται full στην τεχνολογία, ακολουθώντας πάντα την υβριδική τεχνολογία καθώς ο Ιάπωνας κολοσσός την υποστηρίζει σε όλα τα μοντέλα της, ενώ από το 2022 η υβριδική τεχνολογία θα περάσει και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, καθώς εκεί η Toyota συμμετέχει με το Yaris.

Οι πραγματικοί stars του Hollywood δεν οδηγούν supercars αλλά… Toyota Prius (Photos)

Aπό σχεδιαστικής πλευράς το νέο Rav 4 εμφανίζει πολύ επιθετική όψη, με το εμπρός μέρος να είναι βασισμένο στις «γωνίες» με μικρά –σχετικά- παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα, στο ίδιο στυλ και τα πίσω, ενώ στην όλη εικόνα προσθέτουν ο διαφορετικός χρωματισμός της οροφής με τη διακριτική αεροτομή, οι δύο εξατμίσεις (μια σε κάθε άκρο), τα μαύρα διακοσμητικά στα φτερά των τροχών, μαύρες και οι ζάντες 18 ιντσών (225/60 τα ελαστικά), καθώς και στις «ποδιές» μπροστά πίσω.

Διχρωμία αμαξώματος

Να θυμίσουμε όμως ότι από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το νέο Rav 4 μεγάλωσε σε σχέση με το σπορτιφ Rav 4 που ξέραμε, καθώς πλέον απευθύνεται σε ένα διαφορετικό αγοραστικό κοινό.

Διαστάσεις

Στη γλώσσα των αριθμών οι εξωτερικές διαστάσεις του ιαπωνικού SUV σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.600 χλστ./1.855 χλστ./1.685 χλστ. με 560 λίτρα αποσκευών και στάνταρ ρεζέρβα, κάτι που θεωρούμε απαραίτητο σε SUV όχημα.

Ρεζέρβα ανάγκης

Επιπλέον με απόσταση από το έδαφος 190 χλστ. το αυτοκίνητο, εύκολα αφήνει το μουντό ασφάλτινο τοπίο και βγάζει φλας για το χωματόδρομο που εκτείνεται μπροστά του ανακαλύπτοντας ωραίες ερημικές παραλίες, ή διαδρομές στο γεμάτο πράσινο περιβάλλον του βουνού.

Το εσωτερικό προσεγμένο με μαλακά υλικά, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό,

Ποιοτικό εσωτερικό

Tα καθίσματα φαρδιά με καλή στήριξη συνδυάζουν δέρμα/ύφασμα.

Το άσπρο-μαύρο Rav 4 των φωτογραφιών φέρει κινητήρα 2.5 λίτρων ατμοσφαιρικό 177 ίππων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 88 και 40 kW, συνολικής απόδοσης 222 ίππων.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 40 kW είναι αυτός που μετατρέπει το Rav 4 σε 4κίνητο.

Στη βάση της κονσόλας υπάρχουν δύο μπουτόν και ένας περιστροφικός διακόπτης.

Το μπουτόν EV είναι για να κινείται το αυτοκίνητο με την ηλεκτρική ενέργεια, όση ενέργεια διαθέτουν οι μπαταρίες , με το σύστημα να είναι αυτοφορτιζόμενο, και το Trail που ενεργοποιείται στον τροχό με τη μεγαλύτερη ολίσθηση.

Ο περιστροφικός διακόπτης είναι για το οδηγικό μενού, με τρείς επιλογές, Eco, Normal, Sport..

Το οδηγικό μενού

Το κιβώτιο είναι αυτόματο τεχνολογίας CVT, που σημαίνει ότι παρά την έμφαση στην ηχομόνωση ο θόρυβός από το κιβώτιο φτάνει στα αυτιά του οδηγού, ειδικά όταν το δεξί πόδι βρίσκεται πολύ βαθιά στο πάτωμα.

Ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές προσφέρει άμεση απόκριση, με την απόκριση να συνεχίζεται και στις μεγαλύτερες στροφές. Οι αναρτήσεις έχουν σαν στόχο να μην διαταράζουν την ευχάριστη αύρα που προσφέρει το ιαπωνικό αυτοκίνητο σε ο,τι έχει σχέση με την οδική συμπεριφορά, και την ασφάλεια , αφήνοντας τους επιβάτες να χαζεύουν τα χρώματα της φύσης υπο του υψηλής απόδοσης Hi-Fi με υπογραφή JBL.

Τα φρένα με αεριζόμενους δίσκους, γύρω-γύρω, 328 χλστ. για μπροστά και 317 για πίσω, δεν προβληματίζουν τον οδηγό για την απόδοσή τους

Σε ο,τι αφορά τη μέση κατανάλωση, οι ενδείξεις στο κομπιούτερ «έγραψαν» 8.1 λίτρα/100 χλμ., με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 180 χλμ./ώρα, 8.1 δευτ. είναι ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 με 133 γρ./χλμ. σε εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

Τεχνολογία, ποιότητα, χώροι, για το Rav 4 που μεγάλωσε σε διαστάσεις διατίθεται σε τιμή από 36.650 ευρώ στη βασική έκδοση

 

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 11 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
Για τις διακοπές σας, σας περιμένει το Renault Scenic 1.3 TCe

Για τις διακοπές σας, σας περιμένει το Renault Scenic 1.3 TCe

To ταξίδι στον κόσμο των πολυχρηστικών το ξεκίνησε η Renault με το Espace με την υπογραφή του Αντώνη Βολάνη ενώ η συνέχεια ήρθε με το Scenic. To Scenic λοιπόν συνεχίζει την παράδοση της γαλλικής εταιρίας σε αυτήν την κατηγορία με τη νέα σειρά, που έρχεται σε σχήμα το...

Διαβάστε Περισσότερα
Οδηγούμε το Ford Explorer PHEV: Ο γίγαντας «Αμερικάνος» των 7 θέσεων και 457 ίππων

Οδηγούμε το Ford Explorer PHEV: Ο γίγαντας «Αμερικάνος» των 7 θέσεων και 457 ίππων

Μπορεί στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το Explorer να θεωρείται ένα mid-sized SUV, για τα ελληνικά όμως δεδομένα είναι ένα όχημα που ξεχωρίζει από χιλιόμετρα. Ο λόγος για το εντυπωσιακά επιβλητικό νέο Ford Explorer το οποίο από την μία διαθέτει 7 καθίσματα για μία...

Διαβάστε Περισσότερα