Toyota Mirai: Το υδρογόνο μπαίνει στη δεύτερη γενιά του

7 Ιουλίου, 2020

Σίγουρα ο πρωταγωνιστής της εποχής μας σε ό,τι αφορά την αυτοκίνηση, είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία. Ωστόσο, οι εταιρείες κοιτάνε το μέλλον, το οποίο πιθανότατα ανήκει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με υδρογόνο.

Βασικός παίκτης στην τεχνολογία υδρογόνου είναι η Toyota. Η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε το Mirai, το πρώτο υδρογονοκίνητο μοντέλο της, στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2014.

Από τότε ξεκίνησαν και οι πωλήσεις του αυτοκινήτου, έχοντας μέχρι σήμερα ξεπεράσει τις 10.000 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τώρα η Toyota ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά.

Μια πρώτη ιδέα πήραμε το Νοέμβριο του 2019, όταν η εταιρεία μας έδειξε ένα πρωτότυπο βασισμένο στην πρώτη γενιά. Ωστόσο, στην ουσία επρόκειτο για μοντέλο προπαραγωγής.

Τώρα μαθαίνουμε ότι η τελική μορφή της δεύτερης γενιάς θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο ή το Νοέμβριο. Η παρουσίαση θα γίνει στην Ιαπωνία και με τον ερχομό του 2021 θα αρχίσουν και οι πωλήσεις στην τοπική αγορά. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες περιοχές του πλανήτη, όμως δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιες αγορές θα το δούμε.

Οι αλλαγές της δεύτερης γενιάς περιλαμβάνουν μεγαλύτερο μήκος – πλάτος, αλλά μικρότερο ύψος. Έτσι, οι διαστάσεις θα είναι 4.973 χλστ. Χ 1.885 χλστ. Χ 1.468 χλστ. αντίστοιχα. Συνέπεια της αύξησης του μήκους, θα μεγαλώσει και το μεταξόνιο, φτάνοντας τα 2.918 χλστ.

Στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων θα είναι ψηφιακός με διαγώνιο 8 ιντσών και η οθόνη του infotainment θα φτάνει τις 12.3 ίντσες. Στον τεχνολογικό τομέα θα προσφέρονται μεταξύ άλλων, επιφάνεια ασύρματης φόρτισης και ηχοσύστημα με 14 ηχεία από την JBL. Η εικόνα θα συμπληρώνεται από διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του χαλκού.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Mirai. Ωστόσο, υπάρχουν εκτιμήσεις σχετικά με την τιμή, η οποία αναμένεται να είναι περίπου 66.000 ευρώ στην ιαπωνική αγορά.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 7 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Volvo: Ποιος είναι ο θεμέλιος λίθος σε σημαντικά της μοντέλα;

Volvo: Ποιος είναι ο θεμέλιος λίθος σε σημαντικά της μοντέλα;

H πλατφόρμα πάνω στην οποία δομείται ένα νέο μοντέλο παίζει μεγάλο ρόλο στην ασφάλεια, στην οδική συμπεριφορά, στους εσωτερικούς χώρους, στα συστήματα ασφαλείας και στις εναλλακτικές μορφές ενέργειας που μπορεί υποστηρίξει. Παράλληλα η ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Την τιμητική της έχει η Ιταλία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που μαζί με τη Βρετανία δεν έχουν απουσιάσει καμία χρονιά από καταβολής του θεσμού. Έτσι μετά την πίστα της Μόντσα (ο Ναό της ταχύτητας όπως την έχει χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι) και το...

Διαβάστε Περισσότερα
Seat Leon Sportstourer: Γιατί είναι ιδανικό για σέρφερς και δύτες; (video)

Seat Leon Sportstourer: Γιατί είναι ιδανικό για σέρφερς και δύτες; (video)

Καλοκαίρι δε σημαίνει μόνο άραγμα στη ξαπλώστρα και βουτιές, καθώς υπάρχουν και οι λάτρεις των θαλάσσιων σπορ, τους οποίους δε ξεχνάει η Seat. H ισπανική εταιρεία λοιπόν γνωρίζει τις ειδικές μεταφορικές ανάγκες που έχουν όσοι θέλουν να δαμάζουν τα άγρια κύματα ή να...

Διαβάστε Περισσότερα