Ανάμεσα στις πολλαπλές πρεμιέρες μοντέλων που πραγματοποίησε η Toyota, ξεχωρίζει αυτή του νέου FT-Me Concept.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το νέο FT-Me Concept εναρμονίζεται με τη φιλοσοφία της «Κινητικότητα για Όλους». Πρόκειται για ένα λιλιπούτειο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μικροκινητικότητας, το οποίο μας συστήνεται σε πρωτότυπη μορφή. Στόχος του είναι να αντιμετωπίσει τις εξελισσόμενες ανάγκες των κατοίκων της πόλης και τις προκλήσεις του σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος, ενώ σημειώνεται ότι θα μπορεί να προσφέρεται σε προσιτή τιμή.

Είναι εμπνευσμένο από τις λύσεις κινητικότητας που ανέπτυξε η Toyota για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο το 2021 και στο Παρίσι το 2024. Το σχήμα του θυμίζει το IQ που είχε λανσάρει η Toyota το 2008, αν και οι γραμμές του εμπνεύστηκαν από κράνος τζετ, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται. Διχρωμία σχηματίζεται με το μαύρο στις πλευρικές επιφάνειες και στους εμπρός τροχούς, ενώ το υπόλοιπο αμάξωμα είναι λευκό. Τα Led φωτιστικά του σώματα εμπρός-πίσω αποτελούνται από τρεις μονάδες, διαθέτει έντονες ακμές και κάμερες αντί για παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες.

Έχει μήκος μικρότερο των 2,5 μέτρων, ώστε να είναι εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη, καταλαμβάνοντας μόνο τη μισή θέση στάθμευσης και το ένα τρίτο όταν παρκάρει κάθετα. Επιπλέον χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα υλικά, με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα κατά 90% σε σύγκριση με τα σημερινά οχήματα πόλης.
Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό του συναντάμε τετραγωνισμένο τιμόνι, οθόνη πίσω από αυτό και μια κεντρική κονσόλα που μοιάζει με skateboard. Το FT-Me Concept θα μπορεί να οδηγηθεί αποκλειστικά με χειροκίνητες εντολές στο καινοτόμο τιμόνι του, το οποίο το καθιστά επίσης χρησιμοποιήσιμο σε χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, χωρίς καμία τροποποίηση μετά την αγορά.

Το όχημα είναι επίσης εξοπλισμένο με προηγμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, επιτρέποντας την απρόσκοπτη ενσωμάτωση με smartphone για είσοδο χωρίς κλειδί και παροχή υπηρεσιών. Προς το παρόν η Toyota δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά του FT-Me Concept, ωστόσο αναφέρει ότι θα μπορούν να το οδηγήσουν νόμιμα, σε ορισμένες αγορές, ακόμα και 14χρονοι, επομένως θα έχει μάλλον σημαντικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα.

Η θέση οδήγησης εξασφαλίζει ορατότητα 360 μοιρών για μέγιστη οπτική επαφή με άλλους χρήστες του δρόμου, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την ευελιξία. Το αποδοτικό του σύστημα κίνησης καταναλώνει τρεις φορές λιγότερη ενέργεια ανά χιλιόμετρο από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία υψηλής χωρητικότητας.
Τα ηλιακά πάνελ στην οροφή του μπορούν να φορτίσουν την κύρια μπαταρία, προσθέτοντας 20 έως 30 χλμ. αυτονομίας την ημέρα σε αστικές περιοχές, καλύπτοντας εύκολα την αναμενόμενη καθημερινή χρήση, η οποία ανάλογα με τον καιρό, αφαιρεί την ανάγκη σύνδεσης στην πρίζα.