H Toyota εμπλουτίζει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων SUV της, καθώς πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου C-HR+.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα έκανε ντεμπούτο το μικρότερο ηλεκτρικό Urban Cruiser, ενώ το πρώτο μοντέλο, με το οποίο μπήκε στην πρίζα η Toyota, ήταν το bZ4X.
Το όνομά του ίσως προκαλεί μια «σύγχυση», ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι έχουν μεταφερθεί στοιχεία από το δημοφιλές C-HR, όμως βασίζεται στο πρωτότυπο Compact SUV που παρουσιάστηκε το 2022. Το “+” στο όνομά του υποδηλώνει την πρόσθετη ευελιξία και πρακτικότητα του μοντέλου και τα μοναδικά διαπιστευτήρια του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

Το ηλεκτρικό C-HR+ στοχεύει στην κατηγορία των ηλεκτρικών C-SUV και στην προσέλκυση νέων πελατών. Θα λανσαριστεί σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης μέχρι το τέλος του 2025, ενώ πλήρη απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το 2026.

Toyota C-HR+: Γνώριμο αλλά διαφορετικό
Σχεδιαστικά το C-HR+ ακολουθεί το σύγχρονο design της Toyota, έχοντας μήκος 4.520 χλστ., ενώ έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα e-TNGA. Τα μπροστινά Led φώτα έχουν σχήμα “C”, ενώ τα επίσης Led πίσω επικοινωνούν μεταξύ τους και από πάνω τους βρίσκεται μια διακριτική αεροτομή, στη βάση του παρμπρίζ. Η γραμμή της οροφής είναι κεκλιμένη προς τα πίσω, ενώ coupe αισθητική προσδίδουν και οι πίσω «κρυφές» χειρολαβές των θυρών.

Στο εσωτερικό του νέου C-HR+ συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων τοποθετημένο βαθύτερο στο ταμπλό, μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 14 ιντσών, δυο επιφάνειες για ασύρματη φόρτιση smartphones, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό, πανοραμική οροφή, θύρες USB και χειριστήρια κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες. Η Toyota επισημαίνει ότι οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο χώρο, χάρη στο μεταξόνιο των 2.750 χλστ. και ότι η κλίση της οροφής δεν κλέβει «αέρα» από τα κεφάλια τους, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ βρίσκεται στα 416 λίτρα.

Σύμφωνα με την Toyota το νέο C-HR+ προκειμένου να καλύπτει διαφορετικές ανάγκες θα προσφέρεται με δυο επιλογές μπαταριών, ως προσθιοκίνητο και τετρακίνητο. Συγκεκριμένα, η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στο προσθιοκίνητο C-HR+ , ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh θα συνδυάζεται με μετάδοση της κίνησης τόσο στους εμπρός, όσο και σε όλους τους τροχούς.

Η μέγιστη αυτονομία που θα μπορεί να προσφέρει το C-HR+ φτάνει τα 600 χλμ. (μέτρηση WLTP), αν και εκκρεμεί η έγκριση αυτού του αριθμού. Να πούμε ακόμα ότι η μπαταρία συνοδεύεται από εγγύηση 10 ετών/ 1 εκατομμυρίου χλμ.

Toyota C-HR+: Με δυο επιλογές μπαταρίας, προσθιοκίνητο και τετρακίνητο
Το τετρακίνητο C-HR+ θα παράγει 343 ίππους και θα έχει ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτ. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρική τετρακίνηση ενισχύει το κράτημα, την πρόσφυση, την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση. Το προσθιοκίνητο C-HR+ με τη μικρή και τη μεγάλη μπαταρία θα αποδίδει 167 και 224 ίππους αντίστοιχα.

Στη φαρέτρα του C-HR+ περιλαμβάνεται μια νέα λειτουργία προετοιμασίας της μπαταρίας που θα βελτιώνει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες, ενώ θα ενεργοποιείται αυτόματα ή χειροκίνητα. Επίσης υπάρχει αντλία θερμότητας εξοικονόμησης ενέργειας για το σύστημα κλιματισμού, τη θέρμανση των καθισμάτων, του τιμονιού και του παρμπρίζ.
Ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής θα είναι 11 kW και προαιρετικά 22 kW, ενώ το C-HR+ θα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση DC έως και 150 kW.