motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Το επάγγελμα που θα ζηλέψεις! Οδηγεί και ελέγχει όλες τις νέες Bugatti

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
27 Δεκεμβρίου 2021
in SUPER CARS
Bugatti

Θαυμασμό, έντονη περιέργεια και ίσως λίγη ζήλεια προκαλεί ο Steve Jenny όταν απαντάει στην ερώτηση «τι δουλειά κάνεις;».

Το επάγγελμα του είναι να οδηγεί κάθε hypercar που κατασκευάζει η Bugatti και να διασφαλίζει ότι είναι άψογο ακόμα και στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Από τα χέρια του έχει περάσει το 95% των Bugatti που παράγονται χειροποίητα στο Μολσάιμ της Γαλλίας. Έχει διανύσει πίσω από το τιμόνι των Veyron, Chiron και Divo πάνω από 350.000 χλμ. τα τελευταία 17 χρόνια που εργάζεται για τη Bugatti.

ADVERTISEMENT

Κάθε εβδομάδα βάζει στο «μικροσκόπιο» του περίπου δυο οχήματα της Bugatti και αποστολή του είναι να διασφαλίσει ότι θα παραδοθούν άψογα στους εκλεκτούς πελάτες, που έχουν πληρώσει τεράστια ποσά.


Κάθε Bugatti που οδηγεί έχει διαφορετική διαμόρφωση, ωστόσο όλες πρέπει να έχουν αψεγάδιαστο και φλογερό οδηγικό χαρακτήρα. Το αφτί του έχει εκπαιδευτεί να ανιχνεύει τον παραμικρό θόρυβο και κραδασμό, ενώ ελέγχει σχολαστικά την ποιότητα κατασκευής. Ο Steve μεγάλωσε στην Αλσατία και πάντα ήθελε να γίνει μηχανικός υψηλών προδιαγραφών, ενώ όταν πήρε το δίπλωμα οδήγησης, κατασκεύασε ένα αυτοκίνητο για ράλι, με το οποίο συμμετείχε σε αγώνα ως συνοδηγός.

Στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε και έγινε επιθεωρητής ποιότητας, ενώ εργάστηκε σε διάσημες εταιρείες όπως η Mahle και η BBS, όπου ανέπτυξε εξαρτήματα αγωνιστικών οχημάτων, τα οποία ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν την πιο βάναυση φθορά, τις υψηλότερες δυνάμεις G και ακραίες θερμοκρασίες.

Δείτε ακόμα

Η Bugatti Chiron “τελικιάζει” σε δημόσιο δρόμο (video)

Porsche Sprint Challenge – Cup France: Επιτυχημένο ντεμπούτο για την Ad-Momentum Racing by V.T.P.

Ford Raptor: Τι σημαίνει ο αριθμός «7»

Safari Rally: Νέα μάχη Λεμπ, Οζιέ στην Αφρική

Toyota Aygo X: Οδηγούμε το νέο αστικό crossover μέχρι την παραλία και δεν κολλάμε στην άμμο!

FP1 Μονακό: Ο Λεκλέρ στην κορυφή – πολλά τα προβλήματα για τους οδηγούς

Στις 3 Μαρτίου του 2005 έκανε την πρώτη του βόλτα με Veyron, αλλά δεν την ευχαριστήθηκε, καθώς ήταν συνοδηγός ενός πολύ έμπειρου μηχανικού και έπρεπε να εστιάσει σε πολλές τεχνικές πτυχές.


Οδηγεί κάθε Bugatti σε αυτοκινητόδρομους, σε πόλεις αλλά και μέσα σε πίστες ή αεροδρόμια, όπου εκτελεί περάσματα επιτάχυνσης και σλάλομ. Εκεί οδηγεί με ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 300 χλμ./ώρα, ενώ ελέγχει τη λειτουργία του launch control για αστραπιαίες εκκινήσεις, εκτελεί γρήγορες αλλαγές λωρίδας, φρενάρει δυνατά με 200 χλμ./ώρα και τσεκάρει το ESP. Κάθε test drive διαρκεί έως και πέντε ώρες, ενώ οι Bugatti διανύουν 350-750 χιλιομέτρων στην περιοχή της Αλσατίας.


Ο Steve ελέγχει το βάρος και την απόκριση των πεντάλ, την αίσθηση του τιμονιού και εντοπίζει τυχόν ασυνήθιστους ήχους. Σε ένα λιθόστρωτο δρόμο δοκιμάζει την άνεση και το θόρυβο της ανάρτησης.  Στο τελικό στάδιο οι μηχανικοί αλλάζουν το λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων και τους τροχούς, ενώ τοποθετούν το γνήσιο υποπλαίσιο του οχήματος. Ακολουθεί δοκιμαστική οδήγηση μίας ώρας, όπου καλύπτονται 50 χλμ. και τότε σφραγίζεται το «διαβατήριο» της εκάστοτε Bugatti.

 

Tags: BUGATTICHIRONDIVOTEST DRIVEVEYRON
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS