Τι έχει να πει ο Hamilton για την επαφή με τον Verstappen;

20 Ιουλίου 2021

επαφή

Η επαφή σύμφωνα με τον Lewis Hamilton οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επιθετικότητα του Max Verstappen, ο οποίος πρέπει να μάθει να την ελέγχει όπως έκανε και ο ίδιος με τα χρόνια.

Στο Silverstone ο Hamilton ήθελε μόνο νίκη για δύο λόγους. Ο ένας ήταν η εξέλιξη του πρωταθλήματος. Έτσι όπως είχε πάει μέχρι τώρα, ο Βρετανός υστερούσε με 32 βαθμούς και μετά τον αγώνα sprint υστερούσε με 33 βαθμούς, οπότε αν ο Vesrtappen σημείωνε ακόμα μία νίκη, η υπόθεση τίτλος θα γινόταν πολύ πιο δύσκολη. Ο δεύτερος λόγος ήταν ότι αγωνιζόταν στην έδρα του και στις κερκίδες υπήρχαν 140.000 Βρετανοί που περίμεναν να τον αποθεώσουν.

Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Νίκη Hamilton, με τη Ferrari να το παλεύει μέχρι το τέλος

 

Στην εκκίνηση ο Hamilton έφυγε λίγο καλύτερα από τον Verstappen, βρέθηκε δίπλα του όμως αυτό δεν ήταν αρκετό ώστε να πάρει την πρώτη θέση. Η μάχη των δύο συνεχίστηκε μέχρι τα μισά του πρώτου γύρου, όταν έφτασαν στη στροφή Copse.

Πρόκειται για την πιο γρήγορη στροφή της πίστας και μία από τις ταχύτερες όλου του πρωταθλήματος, καθώς τα μονοθέσια στρίβουν με περισσότερα από 280 χλμ./ώρα. Σε αυτή τα δύο μονοθέσια μπήκαν μαζί, με τη Mercedes στην εσωτερική και τη Red Bull στην εξωτερική. Ενώ έστριβαν ο πίσω δεξιά τροχός του Verstappen ακούμπησε τον μπροστά δεξιά του Hamilton. Από την επαφή η RB16B βρέθηκε εκτός πίστας και κατέληξε με πολύ μεγάλη ταχύτητα στον τοίχο από ελαστικά.

Όσο για τον Hamilton, συνέχισε στον αγώνα, δέχτηκε ποινή 10 δευτερολέπτων, όμως τελικά κατάφερε να κερδίσει.

Ο Βρετανός έδωσε τη δική του οπτική στο περιστατικό σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα. Αυτό που είπε είναι ότι κατά τη γνώμη του υπάρχει μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης στον Verstappen, λόγω του πολύ επιθετικού τρόπου που οδηγεί. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέφερε ότι ο Ολλανδός πρέπει να μετριάσει αυτή την επιθετικότητα.

Συνεχίζοντας, είπε ότι και ο ίδιος όταν ήταν νεότερος οδηγούσε πιο επιθετικά, όμως με τα χρόνια έμαθε να το ελέγχει καθώς κατάλαβε ότι το πρωτάθλημα είναι μαραθώνιος και όχι sprint. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι λόγω αυτής της νοοτροπίας που τον διέπει, μέχρι τώρα όταν βρέθηκε σε κλειστή μάχη με τον Verstappen φέτος ήταν πάντα εκείνος που σήκωσε το πόδι από το γκάζι.

Ο Hamilton έκλεισε λέγοντας πως ελπίζει το σκληρό μάθημα που πήρε ο Verstappen από το περιστατικό του Silverstone, να οδηγήσει μελλοντικά σε μάχες όπου θα υπάρχει περισσότερος χώρος και σεβασμός.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 20 Ιουλίου 2021

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Ανατροπή! Ο Vettel έχασε τη δεύτερη θέση στην Ουγγαρία. Hamilton-Mercedes οι κερδισμένοι

Ανατροπή! Ο Vettel έχασε τη δεύτερη θέση στην Ουγγαρία. Hamilton-Mercedes οι κερδισμένοι

Ο Vettel ακυρώθηκε από την FIA μετά το τέλος του αγώνα και με αυτόν τον τρόπο χάνει τη δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε, μαζί με τους 18 βαθμούς που προσέφερε στον εαυτό του και στην Aston Martin. Ο λόγος που ακυρώθηκε ο Γερμανός έχει να κάνει με το πόσο καύσιμο...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Θρίαμβος Ocon – Alpine σε έναν αγώνα όπου έγιναν τα πάντα!

Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Θρίαμβος Ocon – Alpine σε έναν αγώνα όπου έγιναν τα πάντα!

Ο Ocon και η Alpine είναι οι μεγάλοι θριαμβευτές του Γκραν Πρι Ουγγαρίας, μετά από έναν αγώνα στον οποίο είδαμε τα πάντα. Συγκρούσεις, εξόδους, safety car, κόκκινη σημαία, απρόσμενες βαθμολογήσεις και πολύ σκληρές μάχες. Η βρεγμένη εκκίνηση Από το πρωί στην πίστα...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Η πιο τρελή εκκίνηση ever!

Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Η πιο τρελή εκκίνηση ever!

Εκκίνηση βγαλμένη από το Spa του 1998 θύμισε εκείνη στην Ουγγαρία, με τα μονοθέσια να συγκρούονται σα συγκρουόμενα σε λούνα παρκ και την κατάταξη να ανακετεύεται τόσο, ώστε ο Ocon να βρεθεί δεύτερος, ο Latifi έκτος, ο Russell όγδοος και ο Schumacher δέκατος. Από το...

Διαβάστε Περισσότερα