motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

SUV της Porsche κόβει τους κινητήρες βενζίνης και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρικό

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
22 Σεπτεμβρίου 2021
in SUPER CARS
αποκλειστικά ηλεκτρικό

Αποκλειστικά ηλεκτρικό θα είναι σε λίγα χρόνια ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Porsche, το οποίο μάλιστα φέτος έφερε πάνω από 40.000 πωλήσεις στη γερμανική μάρκα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, παρά το γεγονός ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει επηρεαστεί από την πανδημία και την έλλειψη ολοκληρωμένων κυκλωμάτων (chips).

Η Porsche βρήκε τον τρόπο να σώσει τους βενζινοκινητήρες

 

ADVERTISEMENT

Συγκεκριμένα, η Macan εκτιμάται ότι περνάει τα τελευταία στάδια της καριέρας της με κινητήρες βενζίνης τοποθετημένους κάτω από το καπό της, καθώς οι Γερμανοί αποφάσισαν από το 2024 το μικρότερο από τα δύο SUV τους να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Το παραπάνω ειπώθηκε από τον Sebastian Staiger, υπεύθυνο για την προϊοντική γκάμα της Macan, ο οποίος είπε ότι το μοντέλο με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα προσφέρεται το πολύ για τρία χρόνια ακόμα.

Αυτό που ήταν γνωστό μέχρι τώρα είναι ότι η ηλεκτρική Macan, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα, θα ήταν διαθέσιμη ταυτόχρονα με τις συμβατικές εκδόσεις. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα αυτό θα συμβεί, όμως μόνο για μια μικρή περίοδο περίπου δύο ετών.

Σημαντικός παράγοντας σε αυτή την απόφαση της Porsche είναι οι προδιαγραφές ρύπων που επιβάλλονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίες γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές. Αυτό σημαίνει ότι μειώνεται πάρα πολύ το περιθώριο για βαριά μοντέλα με υψηλές επιδόσεις, καθώς η ύπαρξή τους συνεπάγεται μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε και αυξημένες εκπομπές ρύπων.

Ο Staiger είπε ότι η απόφαση της Porsche δεν είναι οριστική, όμως δεν άφησε και μεγάλα περιθώρια για κάτι διαφορετικό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η βενζίνη θα αποτελέσει παρελθόν για τη Macan. Το μόνο ερώτημα πλέον είναι το πότε θα συμβεί αυτό.

Αυτή τη στιγμή η γκάμα του μοντέλου ξεκινάει με ένα σύνολο 2.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 265 ίππους και 400 Nm ροπής. Η μεσαία από τις διαθέσιμες επιλογές είναι η Macan S με V6 κινητήρα 2.9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 380 ίππους και 520 Nm ροπής. Στην κορυφή βρίσκεται η Macan GTS η οποία χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, όμως η απόδοση εδώ είναι 440 ίπποι και 550 Nm ροπής.

Tags: GTSMACANPORSCHESSUVΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑΗΛΕΚΤΡΙΚΌ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS