motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

SUV και πεζοί: Περισσότερο ή λιγότερο επικίνδυνα;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
19 Ιουνίου 2020
in AUTO NEWS

Στις Ηνωμένες Πολιτείες έγινε μια έρευνα η οποία επιβεβαίωσε με τον πλέον επιστημονικό τρόπο κάτι που είναι εύκολα αντιληπτό με την κοινή λογική, ότι τα SUV είναι περισσότερο επικίνδυνα για τους πεζούς, συγκριτικά με τα πιο κλασικά αμαξώματα.

ADVERTISEMENT

Η έρευνα έγινε χρησιμοποιώντας δεδομένα από 79 ατυχήματα και δυστυχήματα που έγιναν σε αστικές περιοχές του Μίσιγκαν. Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι τα SUV προκάλεσαν πιο σοβαρούς τραυματισμούς στους πεζούς, ειδικά όταν η ταχύτητα κίνησης ήταν μεγαλύτερη των 30 χλμ./ώρα.

Αναλυτικότερα, με την ταχύτητα κίνησης να είναι 20 – 63 χλμ./ώρα, το 30% των συμβάντων όπου εμπλέκονταν SUV και πεζός, κατέληξε να είναι θανατηφόρο για τον άνθρωπο που περπατούσε. Όταν η ταχύτητα κίνησης ανέβηκε πάνω από τα 64 χλμ./ώρα, το ποσοστό των θανατηφόρων συμβάντων έγινε 100%. Από την άλλη, το αντίστοιχο ποσοστό για αυτοκίνητα που δεν είναι SUV πέφτει σχεδόν στο μισό και συγκεκριμένα, στο 54%.

Σύμφωνα με την έρευνα βασικός λόγος για αυτά τα ποσοστά είναι η μεγάλη μπροστινή επιφάνεια των SUV, η οποία έχει αποτέλεσμα η λεκάνη και το στήθος να επηρεάζονται από την επαφή, μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου μετά από την επαφή με τα πόδια. Μία από τις προτάσεις είναι η σχεδίαση του εμπρός μέρους να γίνει περισσότερο κεκλιμένη, ώστε να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος προκειμένου να εκτονωθεί η ενέργεια της επαφής.

Όπως και να ‘χει, με τον αριθμό των SUV και crossovers που κυκλοφορούν στους δρόμους να αυξάνεται συνεχώς, πρέπει όλοι όταν περπατάμε να προσέχουμε περισσότερο.

Tags: SUVΑΜΕΡΙΚΗΑΤΥΧΗΜΑΔΥΣΤΥΧΗΜΑΕΡΕΥΝΑΗ.Π.Α.ΗΝΩΜΕΝΕΣΜΙΣΙΓΚΑΝΠΕΖΟΙΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS