Στο τιμόνι του ανανεωμένου Seat Arona 1.0

24 Αυγούστου 2021

Στο τιμόνι του ανανεωμένου Seat Arona

Το ανανεωμένο Arona το αναγνωρίζεις από την όψη του, κυρίως χάρη στους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης που μετακόμισαν ψηλότερα, κάτω από τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι στάνταρ τεχνολογίας Led.

Διαφορές

Παρατηρήστε επίσης τη μεγαλύτερη και πιο εμφατική μάσκα, τις πιο δυναμικές γραμμές του προφυλακτήρα, την καινούργια απόχρωση του αμαξώματος ονόματι “dark camouflage”, τη διχρωμία που σχηματίζει η λευκή οροφή και τις όμορφες 17αρες ζάντες νέας σχεδίασης. Στη νέα εξοπλιστική έκδοση Xperience (αντικαθιστά την Xcellence), που είχαμε στη διάθεσή μας, το ανανεωμένο Arona προβάλει μια πιο περιπετειώδη αμφίεση, με αλουμινένια ποδιά εμπρός-πίσω.

Στο πίσω τμήμα τώρα, ελαφρώς τροποποιημένα είναι τα επίσης Led φωτιστικά σώματα, ενώ το όνομα Arona αναγράφεται χαμηλά στο κέντρο του πορτμπαγκάζ, με καλλιγραφικά πλέον γράμματα.

Με καλλιγραφικά γράμματα το όνομα Arona στην πόρτα του χώρου αποσκευών

Στα ενός

Αρκετά πιο βαθιά έβαλε η Seat το «νυστέρι» στο εσωτερικό του ανανεωμένου Arona, καθώς το σκηνικό έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Το ταμπλό χωρίζεται σε δυο επίπεδα, η κεντρική κονσόλα και η βάση της έχουν αλλάξει αρχιτεκτονική, ενώ οι ακριανοί αεραγωγοί φέρουν πλέον στρογγυλό σχήμα και νέο διακοσμητικό περίγραμμα.

Ευχάριστο στην αφή είναι το νέο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με επίπεδη βάση. Η λεπτότερη κεντρική οθόνη αφής βρίσκεται ψηλότερα, έχει σχήμα tablet, είναι στάνταρ 8,25 ιντσών και προαιρετικά 9,2 ιντσών. Είναι ξεκάθαρο ότι η σχεδιαστική έμπνευση για το εσωτερικό, αντλήθηκε από το νέο Leon.

Το εσωτερικό θυμίζει έντονα το Leon.

Σημαντικά αναβαθμισμένη είναι η ποιότητα των υλικών (ένας τομέας που υστερούσε το Arona), καθώς το επάνω τμήμα του ταμπλό καλύπτεται πλέον με μαλακό πλαστικό, ενώ νέες επενδύσεις προσφέρονται για τα πάνελ των θυρών και τα καθίσματα.

Οδηγούμε το εκρηκτικό Cupra Formentor 2.0 TSI DSG 4Drive των 310 ίππων!

Αναφορικά με τους χώρους για τους πίσω επιβάτες, αυτοί χαρακτηρίζονται επαρκείς (μεταξόνιο 2.566 χλστ.) για δυο ενήλικες, ενώ το υπερυψωμένο κεντρικό δάπεδο θα εμποδίσει λίγο τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Ικανοποιητικό, με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και τη χωρητικότητα του, το πορτμπαγκάζ των 400 λίτρων.

Κάτω από το εμπρός καπό

Ένας «παλιός» μας γνώριμος στο ανανεωμένο Arona είναι ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού «χιλιάρης» βενζινοκινητήρα ECO TSI, απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής. Πρόκειται για την ενδιάμεση, από πλευράς ισχύος, βενζινοκίνητη εκδοχή του μοντέλου. Μόνο όταν ζοριστεί λίγο (π.χ σε μια ανηφόρα) θα προδώσει ηχητικά την τρικύλινδρη φύση του, ενώ έχει γερό τράβηγμα από χαμηλά και κινεί θαρραλέα το Arona.

Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων), το οποίο έχει σχετικά πυκνή κλιμάκωση και λεβιέ που εξασφαλίζει εύκολα κουμπώματα.

Ο τρικύλινδρος 1.0 ECO TSI βενζινοκινητήρας των 110 ίππων.

Ο πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα. Με χαλαρό στυλ οδήγησης μπορείς να πετύχεις μέση κατανάλωση καυσίμου 6,7 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση WLTP 5,9 λίτρα/100 χλμ.).

Οδηγώντας

Το τιμόνι (με ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγίερα) δεν παραπλανά έχοντας συνολικά καλή αίσθηση και σωστό βάρος, ενώ τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και δίσκοι πίσω) κρίνονται αποτελεσματικά. Το Arona στον ανοιχτό δρόμο έχει σταθερό πάτημα και καλή ποιότητα κύλισης. Η  ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονα πίσω) φροντίζει για την άνεση, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει συγκρατημένες κλίσεις του αμαξώματος. Ο αεροδυναμικός θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο, από αυτό που περιμένεις, λόγω του μεγαλύτερου ύψους που έχουν τα crossover.

Συνοψίζοντας

Το ανανεωμένο Arona ανέβασε τον πήχη στους τομείς της σχεδίασης, της ποιότητας και του εξοπλισμού. Έτσι το μικρότερο crossover στη γκάμα της Seat έγινε πιο ώριμο, αλλά ταυτόχρονα και πιο νεανικό.

Η αρχική τιμή του ανανεωμένου Arona με τον 1.0 ECO TSI βενζινοκινητήρα των 110 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων διαμορφώνεται στα 18.190 ευρώ στην έκδοση Style και στα 21.390 ευρώ στην έκδοση Xperience που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 24 Αυγούστου 2021

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Η Formula 1 καταργεί μία παράδοση χρόνων του Μονακό

Η Formula 1 καταργεί μία παράδοση χρόνων του Μονακό

Μία παράδοση χρόνων που ξεχώριζε το Γκραν Πρι του Μονακό από όλα τα άλλα της εκάστοτε σεζόν πρόκειται να τελειώσει το 2022, με το 2021 να είναι η τελευταία χρονιά που εφαρμόστηκε. Το σπάσιμο αυτής της παράδοσης είναι επίσημο καθώς η ανακοίνωση έγινε από τον Stefano...

Διαβάστε Περισσότερα
Dakar 2022: Η Toyota με νέο αυτοκίνητο στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών

Dakar 2022: Η Toyota με νέο αυτοκίνητο στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών

Το Hilux στη βελτιωμένη έκδοση θα είναι και για το 2022 το άρμα της Toyota Gazoo Racing στη μάχη για τη νίκη στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ. Ο αγώνας της ερήμου που είναι προγραμματισμένος από τις 2 Ιανουαρίου έως τις 14 με τη ράμπα του...

Διαβάστε Περισσότερα
SUV της Porsche κόβει τους κινητήρες βενζίνης και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρικό

SUV της Porsche κόβει τους κινητήρες βενζίνης και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρικό

Αποκλειστικά ηλεκτρικό θα είναι σε λίγα χρόνια ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Porsche, το οποίο μάλιστα φέτος έφερε πάνω από 40.000 πωλήσεις στη γερμανική μάρκα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, παρά το γεγονός ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει επηρεαστεί από την...

Διαβάστε Περισσότερα