Το 2024 έφερε τον Όμιλο Stellantis στη 2η θέση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, ενώ ήταν Νο. 1 στη Γαλλία, Ιταλία και Πορτογαλία και Νο. 2 στη Γερμανία, την Ισπανία, την Αγγλία, την Αυστρία, το Βέλγιο και την Ολλανδία
Το 2024 σηματοδότησε ένα περαιτέρω βήμα στην ηλεκτρική μετάβαση της Stellantis, το οποίο είναι το κλειδί για το σχέδιο Dare Forward 2030, οι μάρκες του Oμίλου, συμπεριλαμβανομένων των Fiat και Opel, γιόρτασαν την 125η επέτειό τους, λάνσαρε 27 νέα παγκόσμια μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου της νέας Lancia Ypsilon, μοντέλο που σηματοδοτεί την επανεκκίνηση της μάρκας και της πανέμορφης Alfa Romeo Junior.

Αλλαγή πλεύσης για τη Citroen που παρουσίασε το νέο C3 πιο καινοτόμο σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του, ενώ η Peugeot λάνσαρε τα E-3008 και E-5008.
Το 2024, η Stellantis κατέγραψε αυξήσεις πωλήσεων σε τέσσερις χώρες Γερμανία (+6,5%), Αυστρία (+15,9%), Ολλανδία (+1,3%) και Πολωνία (+4,3%).
Stellantis: Peugeot 208 και Fiat Panda από τα δυνατά χαρτιά του Ομίλου το 2024
Μάρκες όπως η Peugeot (+2,4%) και η Jeep (+1,7%) είχαν υψηλές επιδόσεις, με την Jeep να σημειώνει άνοδο 190% στην Αγγλία.
Μεταξύ των μοντέλων, το Peugeot 208 είναι ανάμεσα στα 5 αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ΕΕ των 29 κρατών και το Panda στην Ιταλία έχει ξεπεράσει τις 100.000 μονάδες, δίνοντας το μήνυμα ότι τα έξυπνα αυτοκίνητα της Fiat συγκινούν τους αγοραστές.
«Η Stellantis ενίσχυσε τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, και, χάρη στις προσπάθειες που έγιναν το 2024 στην τεχνολογία, προσφέροντας επέκταση και διαχείριση αποθεμάτων, έχει σταθεροποιηθεί. θεμέλια για να αντιμετωπίσουμε με αποφασιστικότητα τις νέες ευκαιρίες που θα φέρει το 2025» δήλωσε ο Jean-Philippe Imparato, Chief Operating Officer της Stellantis. Όπως καταλάβατε το «καρφί» ήταν για τον Carlos Tavares, που στην τρέλα του για την μείωση του κόστους παντού είχε δημιουργηθεί μπάχαλο στις γραμμές παραγωγής με τρομερές καθυστερήσεις στα λανσαρίσματα μοντέλων.