Smart: Κάνει στροφή σε μεγαλύτερα μοντέλα

14 Ιανουαρίου 2021

SMART

Μια πολύ μεγάλη αλλαγή, κόντρα σε όσα μας έχει συνηθίσει για πάνω από 20 χρόνια, πρόκειται να κάνει η Smart, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει να μπει στο χώρο των crossovers.

Έχουμε συνδέσει τη Smart με αυτοκίνητα μικρά σε όγκο. Άλλωστε με εξαίρεση το διάσημο ForTwo, τα άλλα δύο μοντέλα της εταιρείας που είδαμε κατά την πάροδο των ετών ήταν τα Roadster και ForFour. Το πρώτο ήταν ένα μικρό, διθέσιο και ιδιαίτερα χαμηλό σπορ μοντέλο, ενώ το δεύτερο μπορεί να είχε τέσσερις θέσεις, όμως και πάλι οι διαστάσεις του δεν ήταν μεγάλες.

Ωστόσο, η “έξυπνη” μάρκα δε θα μπορούσε να συνεχίσει να αγνοεί την τάση που κυριαρχεί στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια.

Φυσικά, ως η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που έκανε την αλλαγή από μοντέλα συμβατικών καυσίμων αποκλειστικά σε ηλεκτρικά, δε θα μπορούσε να μη συνεχίσει σε αυτή την πορεία. Έτσι, το crossover το οποίο σκοπεύει να δημιουργήσει η Smart, θα είναι και αυτό ηλεκτρικό.

 

Indycar: Διοργανώνουν αγώνα χωρίς οδηγούς

 

Μάλιστα, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας, Ντάνιελ Λέσκοου, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις, η Smart εκτός από το crossover, θα δημιουργήσει και ένα μεγαλύτερο μοντέλο, ένα SUV. Φυσικά και αυτό θα είναι ηλεκτρικό.

Η πρόκληση για τη Smart, όμως, δεν έχει να κάνει με τα ίδια τα μοντέλα. Το δύσκολο είναι να επεκτείνει την γκάμα της προς τα επάνω, χωρίς να μπει στα χωράφια της Mercedes. Στους Γερμανούς ανήκει το 50% των μετοχών (το υπόλοιπο 50% ανήκει στην κινεζική Geely), οπότε η Smart δε θέλει τα μοντέλα της να κοντράρονται με εκείνα που έχουν το αστέρι στο καπό.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για το crossover μοντέλο είναι η Sustainable Experience Architecture της Geely. Σε αυτή θα βασίζονται και πολλά άλλα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν από τον κινεζικό γίγαντα για την τοπική αγορά.

Τα μοντέλα της Smart στο μέλλον εκτός από μέγεθος, θα εξελιχθούν και στον τομέα των τεχνολογιών. Μερικές από τις σημαντικότερες που θα δούμε τα επόμενα χρόνια είναι η εγκατάσταση ενημερώσεων μέσω του internet, καθώς και η τοποθέτηση συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης.

Όσον αφορά τις αγορές που θα έχει παρουσία η εταιρεία, οι προσπάθειές της θα επικεντρωθούν στην Ευρώπη και την Κίνα. Μάλιστα, σε αυτές τις περιοχές θα προσπαθήσει να αναπτύξει και ένα πλήρως ψηφιακό δίκτυο πωλήσεων.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 14 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Toyota: Άντεξε ο ιαπωνικός κολοσσός στις δυσκολίες του 2020;

Ήρθε και η σειρά της Toyota να ανακοινώσει πόσο οχήματα πούλησε το 2020, επομένως θα δούμε κατά πόσο επηρεάστηκε ο ιαπωνικός κολοσσός από την πανδημία του Covid-19. Αρχικά να πούμε ότι η Toyota Motor Ευρώπης είναι υπεύθυνη για όλες τις χώρες της Δυτικής, Κεντρικής και...

Διαβάστε Περισσότερα
Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Audi A1 35 TFSI S tronic citycarver: Tι συμβαίνει με την απόσταση από το έδαφος

Σας φαίνεται διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα Α1; Δεν έχετε κάνει λάθος. Αυτή η έκδοση με το logo citycarver φέρει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν πιο επιθετικό από τις απλές εκδόσεις του Α1. Ο κύριος λόγος είναι η κατά τέσσερα εκ. μεγαλύτερη  απόσταση του...

Διαβάστε Περισσότερα
Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Ποια νεαρή «σοφερίνα» θα συνεχίσει την ιστορία των Λέλα Λομπάρτι, Ντεζιρέ Γουϊλσον, Τζιοβάνα Αμάτι στη Formula 1

Aυτές οι τρείς «σοφερίνες» είναι οι περισσότερες γνωστές στον πολύχρωμο κόσμο της Formula 1. Δύο Ιταλίδες, οι Λομπάρτι, Αμάτι, μια Νοτιαφρικάνα η Γουίλσον μαζί με την Βρετανία Ντιβίνα Γκαλίκα (1976-1978 Surtees, Hesketh) και την επίσης Ιταλίδα Μαρία Τερέζα Ντε Φίλιπς,...

Διαβάστε Περισσότερα