Το κόκκινο με τη μαύρη οροφή είναι η ανανεωμένη έκδοση του Skoda Kamiq με τον 3κύλινδρο κινητήρα ενός λίτρου, που δίνει αμέσως απάντηση στο εξής ερώτημα.
Εάν μπορείς να ταξιδεύεις με ασφάλεια με «κινητηράκι» ενός λίτρου, απόδοσης 116 ίππων με 200 Nm ροπής. Και η απάντηση είναι ότι σαφώς και μπορείς καθώς οι εποχές από τα αναιμικά ατμοσφαιρικά σύνολα έχουν αλλάξει.

Σήμερα τα «κινητηράκια» αυτά είναι «σπίρτο» στην απόκριση, όπου σημαντικό ρόλο παίζει και το αυτόματο κιβώτιο, που στην περίπτωση του Kamiq των φωτογραφιών είναι αυτόματο DSG 7 σχέσεων.
Skoda: Το κιβώτιο δεν αφήνει ποτέ «εκτεθειμένο» το μηχανικό σύνολο, με την άμεση απόκρισή του.
Ταξιδεύει πολύ άνετα στα εθνικά δίκτυα, με ιδανική ταχύτητα γύρω στα 130 χλμ./ώρα (μπορείς να ταξιδέψεις και με πιο υψηλές ταχύτητες, αλλά δεν είναι εποχή για παραβάσεις και πληρωμή προστίμων καθώς δύσκολα θα ξεφύγεις από κάμερες ή ραντάρ) με χαρακτηριστικό χαμόγελο στα χείλη σου, όταν δεις στο κομπιούτερ την κατανάλωση να κυμαίνεται γύρω στα 5 λίτρα/100 χλμ. που σημαίνει οικονομία στο ταξίδι, αλλά και στην καθημερινότητα καθώς εντός πόλης η μεγαλύτερη κατανάλωση η οποία έδειξε ο πίνακας οργάνων ήταν 6.5 λίτρα. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5.8 λίτρα/100 χλμ.

Για τις άλλες επιδόσεις, σημειώστε τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, 0-100 σε 10.2 δευτ. και εκπομπές βάση WLTP 127 γρμ./χλμ.
Σταθερό στο δρόμο, με υψηλό βαθμό στη λειτουργία των αναρτήσεων που δεν επιτρέπουν σε καμία περίπτωση να εμφανίζονται οι ενοχλητικές πλεύσεις του αμαξώματος αλλά και στην αίσθηση του τιμονιού.
Η θέση οδήγησης άνετη, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Τα καθίσματα φαρδιά με 400 λίτρα αποσκευών σε πλήρη ανάπτυξη (1.395 λίτρα αναδιπλωμένα) με ρεζέρβα κάτω από τη μοκέτα, κάτι όλο και πιο σπάνιο στις ημέρες μας, που όπως είναι απαραίτητο στους πολύ άσχημους ελληνικούς δρόμους, με λακκούβες, φρεάτια πιο χαμηλά από το επίπεδο του δρόμου, νεροφαγώματα, σαμαράκια, τα οποία επηρεάζουν ελαστικά και αναρτήσεις, πλην ελαχίστων φυσικά εξαιρέσεων.

Η δεύτερη γενιά του kamiq διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτό της πρώτης γενιάς. Ανήκει στην κατηγορία των crossover με τις εξωτερικές διαστάσεις 4.241 χλστ. σε μήκος, 1.793 χλστ. σε πλάτος και 1.531 χλστ. σε ύψος με μεταξόνιο 2.651 χλστ.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι η έλλειψη προβόλων, που σημαίνει πλήρη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και καλύτερη οδική συμπεριφορά καθώς δεν έχει μεγάλες «νεκρές» επιφάνειες φτερών, τόσο για μπροστά όσο και πίσω.

Σχεδιαστικά το ανανεωμένο Kamiq φέρει νέα, πιο πολυγωνική μάσκα, προφυλακτήρα, φώτα για μπροστά.
Για πίσω νέος προφυλακτήρας με διαφορετικό σχεδιασμό το «μικρά» φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό, σκληρά πλαστικά, πίνακας οργάνων 10.25 ίντσες, οθόνη αφής με εύκολο μενού 9.2 ιντσών, τιμόνι δύο ακτίνων, συνθέτουν την εικόνα που γενικά δείχνει φροντισμένη.

Η Skoda λοιπόν προσφέρει ένα μοντέλο στην τιμή των 23.700 ευρώ, που καλύπτει απόλυτα τόσο την καθημερινότητα, όσο και long or short week-end, με ανέσεις και ασφαλή οδική συμπεριφορά, με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήμα οδηγού, που κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και πιο ασφαλή, με το αυτόματο κιβώτιο να είναι από τα δυνατά χαρτιά του αυτοκινήτου.

Στο Ναύπλιο…
Εκεί όπου έγινε η εκκίνηση του Arcadia Classic Tour στο κέντρο τέχνης «Φουγάρο». 70 «κούκλες» των δρόμων μιας άλλης εποχής, με πιο παλιό αυτοκίνητο το ΜG του 1950, ξεκίνησαν για το γύρο της Αρκαδίας με προορισμό τον Μυστρά με σύμμαχο τον ανοιξιάτικο καιρό.

Οι σιλουέτες έδωσαν χρώμα στους δρόμους της Αρκαδίας, φέρνοντας στο σήμερα μοντέλα «ξεχασμένα» στο πέρασμα των χρόνων, γεμάτα όμως με αναμνήσεις, αλλά και με το πάθος των σχεδιαστών τους.
Οι ωραίες αυτές εκδηλώσεις, με τους περισσότερους οργανωτές να μην τα πηγαίνουν καλά με την ενημέρωση, με μόνο «όπλο» τους το FB, έχουν μεν τους νικητές, αλλά είναι εκδηλώσεις που έχουν να κάνουν και με μαγευτικές διαδρομές στην άλλη όμορφη Ελλάδα, μακριά από τη μίζερη καθημερινότητα, με κέφι, όρεξη, χαμόγελα και ευτυχία.

Ναύπλιο λοιπόν, αποκομμένο από τα τρένα, όπως και όλη σχεδόν η Πελοπόννησος, η απόσταση από την Αθήνα γύρω στα 140 χλμ. με τρεις στάσεις διοδίων, πλέον της Αττικής Οδού. Η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας αποτελεί πολύ δημοφιλή τουριστικό προορισμό, όλες της εποχές του χρόνου, που ειδικά τα σαββατοκύριακα συγκεντρώνει πάρα πολύ κόσμο. Πόλος έλξης το πολύ καλά διατηρημένο ιστορικό κέντρο, με θέα το Μπούρτζι, ενώ είναι φοβερή η βόλτα προς το Κάστρο, ή στον πεζόδρομο της Ακροναυπλίας.

Το Ναύπλιο έπαιξε σημαντικό ρόλο και στην Ελληνική Επανάσταση του 1821.
Μας ενόχλησε πάρα πολύ στην ιστορία του Ναυπλίου, ο εγκαταλελειμμένος σταθμός του τρένου. Ένα ιστορικό σημείο της πόλης, με βανδαλισμένα βαγόνια, που αντι να λάμπει λόγω ιστορίας, με προσεγμένο τον περιβάλλοντα χώρο, έβαλαν και την ανακύκλωση δίπλα, ενώ υπάρχει τεράστιος παρακείμενος χώρος που παραμένει ανεκμετάλλευτος.
Φτάνοντας στο Ναύπλιο, μην κατευθυνθείτε προς το κέντρο, καθώς θα μπλέξετε στην κίνηση.

Εκεί που βρίσκεται ο σταθμός του τρένου, ο χώρος για πάρκινγκ είναι τεράστιος, όπου θα παρκάρετε με άνεση, και με μια ωραία βόλτα θα φτάσετε χωρίς εκνευρισμό στο ιστορικό κέντρο με ωραία προσεγμένα café, παραδοσιακές ταβέρνες και restaurant, καθώς και με καταστήματα με souvenirs.
H βόλτα στο παραλιακό μέτωπο, είναι όλα τα «λεφτά» με θέα το Μπούρτζι.
Όσες φορές και αν επισκεφθείς το Ναύπλιο, δε θα αργήσεις να προγραμματίσεις και την επόμενη, όπου μπορεί να υπάρξει και στάση στις Μυκήνες, καθώς είναι στον οδικό άξονα, με ελάχιστη παράκαμψη.

Για το τέλος αφήσαμε τον Άγγελο Τερζάκη (16/2-1907-3/8/1979), λόγιος του Ναυπλίου, που εικαστικά μας τον θυμίζει το 2ο σχολείο Ναυπλίου, όπου ένας ολόκληρος τοίχος φέρει την προσωπογραφία του. Το 1969 τιμήθηκε με το Αριστείο Γραμμάτων της Ακαδημίας Αθηνών και το 1974 έγινε ακαδημαϊκός. Επίσης τιμήθηκε δύο φορές με το πρώτο κρατικό βραβείο μυθιστορήματος (1938 και 1939), με το κρατικό βραβείο θεάτρου (1957) και πρώτο κρατικό βραβείο της ομάδας των δώδεκα καλύτερων ποιητών και πεζογράφων (1963).
Περισσότερες φωτογραφίες:








