motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Skoda Fabia 1.0 TSI DSG: Την οδηγούμε με 110 ίππους και αυτόματο κιβώτιο – Πόσο σπορτίφ και άνετη είναι (εικόνες)

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
8 Μαΐου 2023
in TEST DRIVE
Skoda Fabia

Πιο σπορτίφ η Fabia στην τέταρτη γενιά της

Η Skoda «προίκισε» απλόχερα τη νέα Fabia, με αποτέλεσμα να είναι πλέον μια περιζήτητη «νύφη» στην κατηγορία της.

ADVERTISEMENT

Ένα από τα πιο ταιριαστά «παντρέματα» που μπορείς να κάνεις στη Fabia, τέταρτης πλέον γενιάς, είναι αυτό του γνωστού TSΙ βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Skoda: Τι μοτέρ φέρει αυτή η Fabia

Ο εν λόγω turbo βενζινοκινητήρας παράγει 110 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ αν και τρικύλινδρος στο «λεξιλόγιο» του δεν υπάρχουν οι λέξεις κραδασμοί και θόρυβοι. Προσπαθεί και καταφέρνει να διατηρεί τον πολιτισμένο του χαρακτήρα ακόμα και στις υψηλότερες στροφές, αλλά και τη γραμμική του λειτουργία, ενώ είναι άμεσος από τις χαμηλές στροφές.

Συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διακρίνεται για την αμεσότητα και την ετοιμότητα του να εναλλάσσει έγκαιρα και ομαλότατα τις 7 του σχέσεις, οι οποίες έχουν σχετικά σφιχτή κλιμάκωση. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του συνολικά τέσσερα προγράμματα (Εco/Normal/Sport/Individual), τα οποία επιδρούν στην απόκριση του γκαζιού, στην κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου, αλλά και στην κατανάλωση καυσίμου.

Skoda Fabia
Οι διαστάσεις της αυξήθηκαν

Σε ήπιους ρυθμούς καταγράψαμε μέση κατανάλωση καυσίμου 7,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ η μέγιστη ήταν μια μονάδα πάνω (επίσημη μέτρηση 5,6 λίτρα/100 χλμ.-εκπομπές C02 128 γρ./χλμ.). Για τα δεδομένα, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 9,6 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 205 χλμ./ώρα.

Skoda Fabia
Τα προγράμματα οδήγησης

Πιο ελκυστική

Στο πιο νεανικό κοινό, στο οποίο απευθύνεται κυρίως η νέα Skoda Fabia είναι ακόμα πιο αρεστή χάρη στη σπορτίφ πινελιές του παρουσιαστικού της και τις εντονότερες ακμές του αμαξώματος. Παρατηρήστε την όμορφη διχρωμία που σχηματίζει η μαύρη οροφή με το υπόλοιπο μπλε χρώμα του αμαξώματος, ενώ ασορτί είναι οι 16αρες ζάντες με τα αεροδυναμικά καλύμματα.

Skoda Fabia
Μαύρες 16αρες ζάντες με αεροδυναμικά καλύμματα

Παράλληλα με μαύρο γυαλιστερό χρώμα έχουν βαφτεί οι πλευρικοί καθρέπτες, οι εμπρός και μεσαίες κολόνες, η αεροτομή οροφής και το περίγραμμα των προβολέων ομίχλης. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις της Fabia μεγάλωσαν λίγο, διατηρεί τον αστικό της χαρακτήρα, με μήκος 4.108 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ. και ύψος 1.459 χλστ.

Εσωτερική ανάπλαση

Το σκηνικό στο εσωτερικό είναι σαφώς επηρεασμένο από μεγαλύτερα μοντέλα της Skoda, ενώ ο πήχης έχει ανέβει ψηλότερα σχεδόν σε όλους τους τομείς. Οι δυο ακριανοί στρογγυλοί αεραγωγοί επικοινωνούν μεταξύ τους, με ένα διακεκομμένο σε ορισμένα σημεία, αλουμινένιο οριζόντιο διακοσμητικό ένθετο, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη (έως 9,2 ίντσες), η οποία έχει αρκετά καλή απόκριση αφής.

Skoda Fabia
Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Επιπλέον το μενού του συστήματος πολυμέσων είναι εύκολο στην περιήγηση, αν και ορισμένες λειτουργίες του κλιματισμού θα θέλαμε να ελέγχονται με περισσότερα φυσικά κουμπιά. Η νέα Fabia προσφέρεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι ενδείξεις του οποίου στην οθόνη των 10,25 ιντσών είναι διαμορφώσιμες.

Skoda Fabia
Τύπου μπάκετ τα εμπρός καθίσματα

Ειδική μνεία αξίζει στα τύπου μπάκετ εμπρός καθίσματα με σουέτ επένδυση, ενιαία προσκέφαλα και αρκετά ενισχυμένη πλευρική στήριξη του σώματος. Στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν σχετικά εύκολα δυο ενήλικες (μεταξόνιο 2.564 χλστ.), αλλά το υπερυψωμένο κεντρικό δάπεδο είναι ένα μικρό εμπόδιο για το μεσαίο πίσω επιβάτη. Μας άρεσε επίσης στην αφή αλλά και στην όψη το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με την επίπεδη βάση, καθώς και τα αλουμινένια πεντάλ.

Skoda Fabia
Το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε και προσφέρει 380 λίτρα

Τα πλαστικά παραμένουν όλα σκληρά, αλλά σε πείθουν με τη συναρμογή τους, ενώ αναβάθμιση φέρνει η σουέτ επένδυση κατά μήκος του ταμπλό. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί στα 380 λίτρα, ενώ κάτω από το δάπεδο του μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, η στάνταρ ρεζέρβα, καθώς πλέον είναι δυσεύρετη ακόμα και σε SUV.

Skoda Fabia
Στάνταρ η ρεζέρβα

Πιο ώριμη στο δρόμο

Τα οφέλη από την ανέγερση της νέας Fabia στην πλατφόρμα MQB-A0 τα διαπιστώνεις κυρίως όταν αρχίσεις να την οδηγείς. Αρχικά αντιλαμβάνεσαι την ενισχυμένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου, αλλά και την αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, καθώς η νέα Fabia έχει στιβαρό «πάτημα» που θα μπορούσε να συγκριθεί με μοντέλο ανώτερης κατηγορίας.

Skoda Fabia
Δυο ενήλικες κανονικού αναστήματος βολεύονται στα πίσω καθίσματα

Η «ζυγαριά» της ανάρτησης ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και στην σταθερότητα, αν και έχει κάπως σκληρή ρύθμιση, αυτό όμως δε μεταφράζεται σε ξερές αντιδράσεις πάνω από λακκούβες, αλλά σε λογικές κλίσεις στις στροφές. Υπό πίεση οι αντιδράσεις θα είναι ουδέτερες και διαχειρίσιμες. Επικοινωνιακό χαρακτηρίζεται το σύστημα διεύθυνσης που «δένει» με το υπόλοιπο στήσιμο, ενώ τα φρένα αποδείχτηκαν αποτελεσματικά.

Skoda Fabia
Σε σχήμα “C” τα πίσω διαιρούμενα Led φωτιστικά σώματα

Συμπέρασμα

Η νέα Fabia εξελίχτηκε ακόμα περισσότερο σε τομείς που ήδη υπερτερούσε όπως οι χώροι, η πρακτικότητα, ο εξοπλισμός και ο μεστός οδηγικός χαρακτήρας, ενώ πλέον έχει πιο δυναμική σχεδίαση. Η αρχική τιμή της, στην εξοπλιστική έκδοση Ambition, με τον 1.0 ΤSI των 110 ίππων παρέα με το αυτόματο κιβώτιο DSG7, διαμορφώνεται στα 20.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμα

Skoda Favorit: Κλεισμένο 30 χρόνια σε ένα γκαράζ της Αθήνας – Με τα νάιλον ακόμα στα καθίσματα έχει διανύσει μόνο 34 χλμ! (εικόνες)

Tags: 1.0 TSI110 ΙΠΠΟΙDSG 7FABIASKODATEST DRIVEΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΤΙΜΗ
ShareTweet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS