Skoda Enyaq Sportline iV: Δυναμισμός που ηλεκτρίζει

16 Φεβρουαρίου 2021

Skoda

To νέο Skoda Enyaq iV αποδεικνύει ότι ηλεκτροκίνηση και δυναμική αμφίεση δεν είναι ασυμβίβαστος συνδυασμός.

Με ποιο τρόπο; Μέσα από τη νέα του σπορτίφ έκδοση ονόματι Sportline. Σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία το νέο Enyaq Sportline iV έχει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος. Για την ακρίβεια το εμπρός τμήμα είναι χαμηλότερο κατά 15 χλστ. και το πίσω κατά 10 χλστ.

Μαύρο γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο έχει χρησιμοποιηθεί στη γρίλια της μάσκας, στις ράγες οροφής, στο πλαίσιο των πλευρικών γυάλινων επιφανειών, στον πίσω διαχύτη, στην αεροτομή οροφής και στο όνομα της Skoda που αναγράφεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Skoda

Παρατηρήστε επίσης τα πλευρικά μαρσπιέ που έχουν ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο αμάξωμα, τα φιμέ κρύσταλλα και τα λογότυπα Sportiline στα εμπρός φτερά. Σημειώστε ακόμα ότι οι εμπρός προβολείς είναι στάνταρ Full Led Μatrix, με τον καθένα να ενσωματώνει 24 μονάδες Led που ελέγχονται ξεχωριστά για τη μέγιστη ορατότητα.

 

Skoda Fabia: Από αυτό το σκίτσο γεννήθηκε πριν 22 χρόνια

 

Τεχνολογίας Full Led είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με «δυναμικά» φλας. Πιο επιθετική σχεδίαση έχει ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας. Το νέο Enyaq Sportline iV πατάει σε αποκλειστικές στάνταρ δίχρωμες ζάντες 20 ιντσών και προαιρετικά σε 21 ιντσών.

Ας περάσουμε τώρα στο εσωτερικό, όπου και εδώ δίνει το «παρών» η έκδοση Sportline. Τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλά και η επένδυση της οροφής έχουν μαύρο χρώμα. Παράλληλα το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με μαύρο συνθετικό δέρμα, ενώ αντίθεση σχηματίζουν οι γκρι ραφές του.

Skoda

Ένα διακοσμητικό ένθετο τύπου carbon εφαρμόζεται στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Τριάκτινο είναι το στάνταρ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με γκρι ραφές, ενώ στη βάση του τοποθετείται το λογότυπο Sportline. Επίσης δεν απουσιάζουν τα αλουμινένια πεντάλ.

Στη γκάμα του νέου Enyaq Sportline iV θα υπάρχουν τρεις επιλογές. Ο λόγος για τα πισωκίνητα Enyaq iV 60 και Enyaq iV 80 με ισχύ 179 ίππους και 204 ίππους αντίστοιχα. H ροπή του Enyaq iV 60 είναι 310 Nm, η μπαταρία του χωρητικότητας 62 kWh και η αυτονομία του ανέρχεται στα 390 χλμ. Το Enyaq iV 80 διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 82 kWh και υπόσχεται αυτονομία 510 χλμ.

Την ίδια μπαταρία χρησιμοποιεί το Enyaq iV 80x, ωστόσο χάρη στο δεύτερο ηλεκτροκινητήρα του είναι τετρακίνητο. Παράγει 265 ίππους και 425 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ. Σε κάθε περίπτωση πάντως η μέγιστη ταχύτητα του Enyaq Sportline iV δε ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 16 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Οδηγούμε τη νέα Skoda Superb iV Plug-in Hybrid: προσιτή limo με 218 ίππους!

Οδηγούμε τη νέα Skoda Superb iV Plug-in Hybrid: προσιτή limo με 218 ίππους!

Η Superb αποτελεί το μεγαλύτερο  μοντέλο στην γκάμα της Skoda και από το 2001 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, έχτισε το δικό της fan club. Πλέον διανύει την τρίτη γενιά της και παρουσιάζει ένα προφίλ άκρως ολοκληρωμένο. Τεράστιοι χώροι, νέες ψηφιακές ευκολίες αλλά και...

Διαβάστε Περισσότερα
Pirelli: Πήρε παράταση το συμβόλαιό της

Pirelli: Πήρε παράταση το συμβόλαιό της

Το συμβόλαιο μεταξύ Pirelli και Formula 1, ώστε η ιταλική μάρκα να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του αθλήματος, επεκτάθηκε κατά ένα χρόνο. Έτσι, θα βλέπουμε τα σήματα της Pirelli στα άκρα των μονοθεσίων μέχρι και το 2024. Το τελευταίο συμβόλαιο που είχε...

Διαβάστε Περισσότερα
FIA: Πως αλλάζει η δομή των ράλι

FIA: Πως αλλάζει η δομή των ράλι

Πως θα είναι η επόμενη μέρα στα ράλι, πως θα είναι η δομή τους; Το παγκόσμιο συμβούλιο αγώνων της FIA συναντήθηκε στη Γενεύη υπο τον πρόεδρο Jean Todt και τον αναπληρωτή Graham Stoker ενω μέλη του World Motor Sport Council από όλον τον κόσμο συμμετείχαν μέσω...

Διαβάστε Περισσότερα