SEAT MÓ eScooter: Οδηγούμε το «γκαζιάρικο» ηλεκτρικό σκούτερ που καίει 0.70ευρώ/100χλμ.

13 Ιουλίου 2021

Εάν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπάρχουν ακόμα μερικές αμφιβολίες περί σταθμών φόρτισης και αυτονομίας, στα ηλεκτρικά δίκυκλα δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο. Η SEAT εισβάλει με πανέξυπνο τρόπο στον χώρο των δίτροχων παρουσιάζοντας το ηλεκτρικό eScooter MÓ που φορτίζει σπίτι, παρέχει 100+ χλμ. αυτονομία και έχει απίστευτη ροπή.

Το πιο έξυπνο όχημα για μέσα στην πόλη

Ας μην κρυβόμαστε. Μέσα στην πόλη θέλουμε όλοι να αποφύγουμε την κίνηση, να καίμε όσο λιγότερο γίνεται και φυσικά να φτάνουμε το συντομότερο. Η SEAT είδε το μέλλον της αστικής κινητικότητας στα μάτια του MÓ και εμείς δεν βρήκαμε λόγο να διαφωνήσουμε. Ένα μοντέρνο eScooter που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στον πίσω τροχό και αποδίδει 12 ίππους (ιπποδύναμη που έχει ένα παπί 125 κ.εκ.) και απίθανη ροπή 240 Nm.

Τί εστί SEAT MÓ;

Όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες, ένα μοντέρνο σύνολο που σε κάθε περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο. Το αμιγώς ηλεκτρικό scooter φοράει ελαστικά 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 πίσω, έχει υδραυλικά αμορτισέρ και μία οθόνη στο καντράν που παρέχει τις πληροφορίες. Εντελώς αθόρυβο (εντελώς όμως) εντυπωσιάζει με την απίστευτη επιτάχυνση του καθώς χρειάζεται μόλις 3.9 δευτ. για το 0-50, κάνοντας το συνολικό βάρος των 155 κιλών ( τα 41 κιλά είναι η μπαταρία) να δείχνουν 70. Μία μπαταρία η οποία αποσπάται πολύ εύκολα και έχοντας ενσωματωμένες ρόδες, μπορείτε να την πάτε σε όποιο σημείο θέλετε για πιθανή φόρτιση. Φυσικά μπορείτε να φορτίσετε το όχημα και με την μπαταρία ενσωματωμένη. Σε κάθε περίπτωση δεν θα χρειαστείτε τίποτα άλλο, παρά μόνο μία απλή πρίζα σπιτιού και σχεδόν 7 ώρες.

Αυτονομία και επιλογές οδήγησης

Με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία παρέχονται έως και σχεδόν 140χλμ. αυτονομίας, νούμερο που πραγματικά ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, εάν δεν το οδηγείς συνεχώς στα όρια. Κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο καθώς η απίθανη ροπή που νιώθεις γυρνώντας ελάχιστα το γκριπ είναι εθιστική. Μάλιστα υπάρχουν και 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης:

  • Eco: Περιορίζει την απόκριση του γκαζιού για εξοικονόμηση μπαταρίας και την τελική στα 75χλμ./ώρα
  • City: Χρησιμοποιεί περισσότερη μπαταρία και η τελική ανεβαίνει στα 85χλμ./ώρα
  • Sport: Αυξάνεται η επιτάχυνση αλλά και η τελική στα 110χλμ./ώρα

Κερασάκι στην τούρτα η ύπαρξη όπισθεν στο όχημα, πατώντας συνεχόμενα το πράσινο κουμπί, μπροστά από το αριστερό γκριπ, κάνοντας το ξεπαρκάρισμα από κατηφόρα παιχνιδάκι.

Γυρνώντας στην πόλη με 70 λεπτά του ευρώ ανά 100χλμ.

Αρχικά να αναφέρουμε πως η έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο επιτρέπει τεράστιο χώρο κάτω από την σέλα, που εξυπηρετεί μέχρι και την τοποθέτηση για δύο full face κράνη. Εάν τώρα αναλογιστούμε την κατανάλωση του που δεν ξεπερνά τα 6 kWh ανά 100χλμ. και με τιμή στα 0.12 euro/ kWh, τότε το κόστος χρήσης του είναι στα 0.70ευρώ/100χλμ. όταν για ένα μηχανάκι βενζίνης είναι στα 6.30 ευρώ/100χλμ.

Η λύση για την πόλη είναι το SEAT MÓ

Μετά από μία εβδομάδα συνύπαρξης με το eScooter το αποχαιρετιστήκαμε με μεγάλη θλίψη καθώς μας είχε λύσει τα χέρια. Αθόρυβο, με απίστευτο «γκάζι», εύκολο και σούπερ μανιτζέβελο. Ναι, εάν δεν κόστιζε 6.790 ευρώ, σίγουρα θα πλημμύριζε η Αθήνα.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 13 Ιουλίου 2021

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Ανατροπή! Ο Vettel έχασε τη δεύτερη θέση στην Ουγγαρία. Hamilton-Mercedes οι κερδισμένοι

Ανατροπή! Ο Vettel έχασε τη δεύτερη θέση στην Ουγγαρία. Hamilton-Mercedes οι κερδισμένοι

Ο Vettel ακυρώθηκε από την FIA μετά το τέλος του αγώνα και με αυτόν τον τρόπο χάνει τη δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε, μαζί με τους 18 βαθμούς που προσέφερε στον εαυτό του και στην Aston Martin. Ο λόγος που ακυρώθηκε ο Γερμανός έχει να κάνει με το πόσο καύσιμο...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Θρίαμβος Ocon – Alpine σε έναν αγώνα όπου έγιναν τα πάντα!

Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Θρίαμβος Ocon – Alpine σε έναν αγώνα όπου έγιναν τα πάντα!

Ο Ocon και η Alpine είναι οι μεγάλοι θριαμβευτές του Γκραν Πρι Ουγγαρίας, μετά από έναν αγώνα στον οποίο είδαμε τα πάντα. Συγκρούσεις, εξόδους, safety car, κόκκινη σημαία, απρόσμενες βαθμολογήσεις και πολύ σκληρές μάχες. Η βρεγμένη εκκίνηση Από το πρωί στην πίστα...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Η πιο τρελή εκκίνηση ever!

Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Η πιο τρελή εκκίνηση ever!

Εκκίνηση βγαλμένη από το Spa του 1998 θύμισε εκείνη στην Ουγγαρία, με τα μονοθέσια να συγκρούονται σα συγκρουόμενα σε λούνα παρκ και την κατάταξη να ανακετεύεται τόσο, ώστε ο Ocon να βρεθεί δεύτερος, ο Latifi έκτος, ο Russell όγδοος και ο Schumacher δέκατος. Από το...

Διαβάστε Περισσότερα