motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Seat : 16 μοντέλα που βρίσκονται σε ξεχωριστή θέση στο μουσείο της εταιρία στη Βαρκελώνη

Motori Team by Motori Team
26 Αυγούστου 2020
in GALLERIES
Seat : 16 μοντέλα που βρίσκονται σε ξεχωριστή θέση στο μουσείο της εταιρία στη Βαρκελώνη

Είναι η εποχή που η ηλεκτροκίνηση συγκεντρώνει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας.

ADVERTISEMENT

Είναι κάτι καινούργιο στη χώρα μας που αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τα κίνητρα της πλατφόρμας «Κινούμαι ηλεκτρικά» που έχει θεσπίσει το υπουργείο (διαβάστε εδώ).

Το πρώτο λοιπόν ηλεκτρικό μοντέλο της Seat ήταν το Toledo που εμφανίστηκε αποκλειστικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βαρκελώνης το 1992.

Το αυτοκίνητο είχε 16 μπαταρίες μολύβδου που αύξησαν το βάρος του από 1.015 κιλά  στα 1.545 κιλά, με αυτονομία 55 χλμ.

Το Toledo, το οποίο για τις ανάγκες των αγώνων ήταν εξοπλισμένο με φαξ και τηλέφωνο και με ξύλινες επενδύσεις, άνοιγε το δρόμο στους μαραθωνοδρόμους  κατά την τελευταία ημέρα των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το ηλεκτρικό Toledo είναι ένα από τα 16 ξεχωριστά μοντέλα στην 70χρονη ιστορία της Seat.

Το 1956 ξεκινάει η ιστορία των ξεχωριστών Seat με το 1.400 Visitas . Χωρίς πόρτες, χωρίς οροφή, το 1400 Visitas ήταν ιδανικό για τη μεταφορά επιφανών επισκεπτών του εργοστασίου. Κατασκευάστηκε από τους ίδιους υπαλλήλους παραγωγής της σειράς (1.400), και ανακατασκευάστηκε το 2005, από πρώην συνταξιούχους υπαλλήλους της Seat.

To 1964 μικρό Seat 600 ήταν η βάση για το Savio. Η ιταλική εταιρεία Carrozzeria Savio έθεσε σε εφαρμογή τον εκπληκτικό σχεδιασμό του Pietro Frua. Αποτελείται από ένα μίνι βαν με τρεις σειρές καθισμάτων, σε μεταξόνιο μόλις 2 μέτρων, που επιτρέπει στο Savio να κινείται εύκολα κατά μήκος των γραμμών συναρμολόγησης. Η γυάλινη οροφή προσφέρει μεγάλη ορατότητα, αλλά κατόπιν αιτήματος της εταιρίας, ο ιταλικός  οίκος το έκανε ακόμα πιο αποκλειστικό. Η οροφή είχε τη δυνατότητα να αφαιρεθεί.

Ένα κίτρινο 124 είναι το Seat με αριθμό παραγωγής 1.000.000 μονάδες
Το 1982 οι τεχνικοί της Seat δουλεύοντας ασταμάτητα για ένα 24ωρο ετοιμάζουν ένα όχημα βασισμένο στο Panda αποκλειστικά για τον Πάππα, καθώς το επίσημο αυτοκίνητο του Πάππα δεν χωρούσε στα στάδια της Ρεαλ και της Μπαρτσελόνα. Αφαίρεσαν τη οροφή, τα τζάμια και τοποθέτησαν μια δομή, όπου ο Πάππας μπορούσε να κρατήσει με το ένα χέρι και με το άλλο να χαιρετάει.  Δεν ήταν θωρακισμένο και  χρησιμοποιήθηκε μόνο μέσα στα στάδια για λόγους ασφαλείας.

Το 1968 κυκλοφόρησε το πιο αποκλειστικό Ibiza , το Ibiza Rey ή Ibiza King, αφιερωμένο στο Βασιλιά  Φελίπε Στ΄.

Την ίδια εποχή ένας γενναιόδωρος καλλιτέχνης δημιούργησε ένα άλλο αποκλειστικό μοντέλο της Seat, το Leon Cupra “Pies Descalzos”. Ονομάστηκε από το ίδρυμα απροστάτευτων παιδιών στη Λατινική Αμερική που δημιουργήθηκε από την κολομβιανή τραγουδίστρια Shakira. Tο αυτοκίνητο ήταν επίσης γνωστό ως Sεατ Leon Shakira, καθώς ήταν διακοσμημένο σύμφωνα με τις προτιμήσεις της καλλιτέχνιδος σε χρώμα «λουλακί-βιολετί». Η μία από τις δύο μονάδες βρίσκεται στο μουσείο της Seat.

Το 1982 παρουσιάστηκε το Seat Ronda, ένα μοντέλο που είχε σαν βάση το Ritmo το οποίο αναπτύχθηκε μαζί με τον Rayton Fissore.

Όμως έμοιαζε με το ιταλικό Ritmo και η ιστορία πήγε στα δικαστήρια. Η  Seat για να πείσει τα δικαστήρια ότι το Ronda ήταν ένα πραγματικό Seat παρουσίασε  τις διαφορές βαμμένο σε κίτρινο χρώμα

Το Seat Marbella Pick Up ήταν μια απλούστερη και πιο εφικτή έκδοση από το Marbella Playa, που όμως δεν ακολούθησε το δρόμο της παραγωγής  ούτε στην παραγωγή.
Το 1986 η Seat παρουσιάζει το Ibiza “bimotor” με δύο μοτερ 1.5 λίτρων απόδοσης 300 ίππων

Ο Ζορντί Ζενέ πίσω από το τιμόνι ενός καμουφλαρισμένου Cupra  280 ίππων εξοπλισμένου με προδιαγραφές Performance Pack σπάει το φράγμα των 8 λεπτών (7: 58.44) για αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς.

Το 2017 το Ateca Snow Experience με 2λιτρο κινητήρα diesel 190 ίππων, εμφανίζεται με ερπύστριες αντί τροχών και με έγκριση για να κινείται στους δρόμους.

Τα ανοιχτά αυτοκίνητα είναι πιο ελκυστικά από τα 4θυρα, 5θυρα ή ακόμα και με τις 3θυρές εκδόσεις που σπανίζουν όλο και περισσότερο.

Στις κατηγορίες αυτές η Seat είχε τις δικές της προτάασεις. Όπως το  Ibiza Cabrio βασισμένο στην πρώτη γενιά της Ibiza, 2 + 2 θέσεων, χωρίς κεντρικό roll-bar με υπογραφή από τον οίκο Ital Design του Giorgio Giugiaro, υπεύθυνο για το σχεδιασμό του Ibiza εκείνη την εποχή.

Το 2014 έφτασε το Ibiza Cupster, ένα εντυπωσιακό μοντέλο που έμοιαζε περισσότερο με ταχύπλοο με το πολύ χαμηλό παρμπρίζ .

Αυτό όπως που κυριολεκτικά έκλεψε την παράσταση είναι η τελευταία έκδοση του Leon, τυλιγμένο με  διακοσμητικό μωσαϊκό με το οποίο ο Γκαουντί έφερε την τέχνη στην επαναχρησιμοποίηση σπασμένων πλακιδίων.

Το Seat Leon Trencadís είναι ένα καλλιτεχνικό καμουφλάζ, το οποίο εφαρμόστηκε στο τελευταίο στάδιο ανάπτυξης του τέταρτης γενιάς Leon.

Αν λοιπόν ο δρόμος σας βγάλει στη Βαρκελώνη και θέλετε να δείτε την ιστορία της Seat σε τροχούς, επισκεφτείτε το μουσείο Seat Heritage στην πόλη του Γκαουντί.

Περισσότερες εικόνες εδώ

 

 

 

Tags: SEAT
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS