motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Seat: Τα οχήματα της που δε χρειάζονται οδηγό (video)

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
19 Ιουνίου 2020
in AUTO NEWS
Seat: Τα οχήματα της που δε χρειάζονται οδηγό (video)

Η αυτόνομη οδήγηση μπορεί ακόμα να βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης, ωστόσο χρησιμοποιείται ήδη στους δρόμους γύρω από το εργοστάσιο Μαρτορέλ της Seat.

ADVERTISEMENT

Όπως θα δείτε λοιπόν και στο παρακάτω video η ισπανική εταιρεία είναι η μόνη στην Ευρώπη που διαθέτει στο στόλο της συνολικά οχτώ AVG, αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό, τα οποία ρυμουλκούν στους εξωτερικούς δρόμους γύρω από το εργοστάσιο τρέιλερ φορτωμένα με εξαρτήματα για την παραγωγή των αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τη SEAT τα αυτόνομα οχήματα AVG, αρχικά κάλυπταν αποστάσεις εντός του εργοστασίου, ενώ πλέον κινούνται και έξω από αυτό. Διανύουν καθημερινά 240 χλμ., μοιράζονται τους δρόμους με πεζούς, φορτηγά, ποδήλατα και αυτοκίνητα, ενώ υπακούν μέχρι και στα φανάρια.

Κάθε κομβόι μπορεί να μεταφέρει 10 τόνους, ενώ καθημερινά διακινούν συνολικά 2.000 εξαρτήματα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα αυτόνομα οχήματα της Seat δεν κινούνται πάνω σε μαγνητικές ράγες ούτε χρησιμοποιούν καλώδια, καθώς το δρομολόγιο τους προγραμματίζεται με τον εξής τρόπο. Οδηγούνται προς μια διαδρομή την οποία αποθηκεύουν μέσω της ενσωματωμένης τους κάμερας.

Σε περίπτωση που συναντήσουν εμπόδιο φρενάρουν αυτόματα, χάρη στους αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στη βάση, αλλά και στην κορυφή τους, ενώ μέσω δικτύου 4G μπορούν να επικοινωνούν με το περιβάλλον τους αλλά και μεταξύ τους. Για παράδειγμα όταν ένα φεύγει από την περιοχή φόρτωσης, ειδοποιεί το επόμενο, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή αναμονής για να πάρει τη θέση του.

Η ταχύτητα τους είναι χαμηλή για λόγους ασφαλείας καθώς διανύουν 1 μέτρο ανά δευτερόλεπτο, οπότε μπορούν να σταματήσουν εντελώς μπροστά από οποιοδήποτε αντικείμενο ή άτομο σε ακτίνα ενάμισι μέτρου.

Τέλος, να πούμε ότι τα αυτόνομα οχήματα της Seat είναι ηλεκτροκίνητα, η μπαταρία τους φορτίζεται πλήρως σε 15 λεπτά, ενώ επιτυγχάνουν μείωση C02 1,5 τόνων ετησίως.

Tags: AYTONOMASEATΜΑΡΤΟΡΕΛΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS