motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Σε πρόβλημα στο Turbo και τη μονάδα MGU-H αποδίδεται η εγκατάλειψη του Leclerc στην Ισπανία

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος by Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
25 Μαΐου 2022
in FORMULA 1
Σε πρόβλημα στο Turbo και τη μονάδα MGU-H αποδίδεται η εγκατάλειψη του Leclerc στην Ισπανία

Η Ferrari του Charles Leclerc πέρασε από τους απαραίτητους ελέγχους και όπως αποδείχθηκε, η εγκατάλειψη προκλήθηκε από αστοχίες του Turbo και της μονάδας MGU-H.

Όταν στον 28ο γύρο του γκραν πρι της Καταλονίας ο κινητήρας του Charles Leclerc παρέδωσε πνεύμα και τον οδήγησε στο πρώτο του DNF για εφέτος, όλοι θεώρησαν πως προέκυψε θέμα με το Turbo. Τουλάχιστον έτσι ακούστηκε από τον φυσικό ήχο της on-board κάμερας του Μονεγάσκου.

ADVERTISEMENT

Η Ferrari ολοκλήρωσε την ανάλυση των μονάδων ισχύος που στάλθηκαν επειγόντως στο Μαρανέλο ώστε προσδιορίσει ποια ήταν η αιτία που ανάγκασε τον Charles Leclerc να εγκαταλείψει ενώ ήταν σταθερά επικεφαλής, και εν μέρει οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν.

Οι μηχανικοί, με επικεφαλής τον Enrico Gualtieri βρήκαν τις απαντήσεις που έψαχναν. «Μετά από εξέταση της μονάδος ισχύος του μονοθεσίου του Leclerc, διαπιστώσαμε ότι το turbo και το MGU-H έχουν υποστεί ζημιά και δεν μπορούν να επισκευαστούν».

«Ωστόσο, αφού διερευνήσαμε πλήρως την αστοχία και την αιτία της, είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε ότι η αστοχία δεν προέκυψε λόγω σφάλματος σχεδιασμού ή προβλήματος αξιοπιστίας αυτών των δύο εξαρτημάτων ή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου της μονάδος ισχύος.»

Επομένως, η δήλωση της Ferrari υποδηλώνει ότι το πρόβλημα μπορεί να προκλήθηκε από εξωτερικές συνθήκες ή από τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα δύο εξαρτήματα.

«ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ»

Ο κινητήρας που χρησιμοποίησε ο Leclerc στην Ισπανία ήταν ο δεύτερος της σεζόν. Για το επερχόμενο γκραν πρι του Monaco, η Scuderia θα πρέπει να εγκρίνει μια νέα μονάδα MGU-H και ένα νέο turbo, εκτός εάν αποφασιστεί να επαναχρησιμοποιηθούν τα εξαρτήματα του πρώτου κινητήρα της σεζόν.
Ο Mattia Binotto, ωστόσο, γνωρίζει ότι θα είναι δύσκολο για τη Ferrari να τελειώσει τη σεζόν με μόνο τρεις μονάδες ισχύος.

«Οι τρεις μονάδες ισχύος είναι πολύ λίγες για να διαχειριστείς μέσα σε μια σεζόν. Η Mercedes το επιβεβαίωσε πέρυσι, όπως και η Honda. Πιστεύω ότι η Mercedes έχει φτάσει να χρησιμοποιεί έως και έξι. Είναι αλήθεια ότι πέρυσι είχαμε χρησιμοποιήσει μόνο τρεις, αλλά κάναμε άλλο πρωτάθλημα. Δεν θα είναι περίεργο αν φτάσουμε στις τέσσερις μονάδες ισχύος, δεδομένου πως άλλοι έφτασαν τις έξι, πέρυσι.»

Tags: ALEXANDER ALBONALFA ROMEOALFA ROMEO RACINGALPINEASTON MARTINCARCARLOS SAINZCARSCHARLES LECLERCDANIEL RICCIARDODRIVERESTEBAN OCONFF1FERARIFERNANDO ALONSOFERRARIFORMULAFORMULA 1FORMULA ONEGEORGE RUSSELLGRANDPRIXGUANYU ZHOUHAASKEVIN MAGNUSSENLANCE STROLLLANDO NORRISLEWIS HAMILTONMAX VERSTAPPENMCLARENMERCEDESMERCEDES AMGMICK SCHUMACHERMOTORSPORTNICHOLAS LATIFIPIERRE GASLYRACERACINGRED BULL RACINGRENAULTSCUDERIA ALPHA TAURISCUDERIA FERRARISEBASTIAN VETTELSERGIO PEREZTEAMVALTERI BOTTASWILLIAMS RACINGYUKI TSUNODAΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΑΛΜΠΟΝΑΛΠΙΝΑΛΦΑ ΤΑΟΥΡΙΒΆΛΤΕΡΙ ΜΠΌΤΑΣΓΙΟΥΚΙ ΤΣΟΥΝΟΝΤΑΓΚΟΥΑΝΙΟΥ ΖΟΥΓΟΥΙΛΙΑΜΣΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΕΣΤΕΜΠΑΝ ΟΚΟΝΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘΚΕΒΙΝ ΜΑΓΚΝΟΥΣΕΝΛΑΝΣ ΣΤΡΟΛΛΑΝΤΟ ΝΟΡΙΣΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝΜΑΚΛΑΡΕΝμαξ φερσταπενΜΕΡΣΕΝΤΕΣΜΙΚ ΣΟΥΜΑΧΕΡΝΙΚΟΛΑ ΛΑΤΙΦΙΝΤΑΝΙΕΛ ΡΙΚΙΑΡΝΤΟΠΙΕΡ ΓΚΑΣΛΙΡΕΝΟΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛΣΕΡΧΙΟ ΠΕΡΕΖΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛΤΣΑΡΛΣ ΛΕΚΛΕΡΚΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟΧΑΑΣΧΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS