motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Σάινθ: «Η κίνηση στον γύρο εξόδου μού κόστισε τη νίκη»

Δημήτρης Θεοδωρόπουλος by Δημήτρης Θεοδωρόπουλος
31 Μαΐου 2022
in FORMULA 1, Uncategorized
Σάινθ: «Η κίνηση στον γύρο εξόδου μού κόστισε τη νίκη»

Ο οδηγός της Ferrari, Κάρλος Σάινθ, πιστεύει πως η κίηση που συνάντησε στον γύρο εξόδου του δεύτερου πιτ στοπ που έκανε, του κόστισε τη νίκη.

ADVERTISEMENT

Με τις προσπεράσεις να είναι αδύνατες, ο αγώνας του Μονακό κρίθηκε, αναπόφευκτα, όταν οι προπορευόμενοι έκαναν το τελευταίο τους pit stop για να βάλουν σλικ ελαστικά.

Ο Κάρλος Σάινθ, σε αντίθεση με τον πολύ άτυχο, Σάρλ Λεκλέρ, είχε την ευκαιρία να κερδίσει τον αγώνα, αφού όταν μπήκε για την αλλαγή, στον 21ο γύρο, ήταν στην πρώτη θέση.

Έτσι θα έμενε μπροστά από τον Πέρεζ της Red Bull, ο οποίος έπρεπε να μπει ξανά για σκληρά ελαστικά έναν γύρο αργότερα.

Η κίνηση που συνάντησε όμως ο Σάινθ στον γύρο εξόδου του, τον άφησε δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Μεξικανό. Στη συνέχεια ο Πέρεζ δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορεία και πήρε τη νίκη.

«Ένιωθα ότι κάναμε ό,τι έπρεπε να κάνουμε στον αγώνα», είπε ο Σάινθ. «Παραμείναμε υπομονετικοί στο βρεγμένο, πήραμε τη σωστή απόφαση να συνεχίσουμε με σλικ και ένα πολύ κακός γύρος εξόδου, που κόλλησα πίσω από ένα μονοθέσιο που του έριχνα γύρο, μου κόστισε μια νίκη.

«Μπορείτε να καταλάβετε την απογοήτευση γιατί ένας καθαρός γύρος θα μου είχε εξασφαλίσει τη νίκη στον αγώνα. Αλλά κάπως έτσι είναι αυτό το άθλημα μερικές φορές.»

Ενώ οι περισσότερες ομάδες αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την ενδιάμεση γόμα προτού προχωρήσουν σε σλικ, ο Σάινθ δεν ήθελε μέση λύση και αποφάσισε να πάει από τα βρόχινα κατευθείαν στα σλικ.

Ο Ισπανός ανέφερε πως είχε καταλάβει από το πρώτο του κιόλας στιντ πως η μη χρησιμοποίηση των ενδιάμεσων ελαστικών, θα του έδινε την ευκαιρία να κερδίσει.

«Ναι, το ήξερα από τα μισά του πρώτου στιντ. Άρχισα να βλέπω την στεγνή γραμμή και συνειδητοποίησα ότι θα πήγαινα κατευθείαν στα σλικ,» εξήγησε ο οδηγός της Ferrari.

«Πιστεύω ότι κάναμε σωστές επιλογές, μιας και ήμασταν πρώτοι. Μετά μπήκα στα pit για σκληρή γόμα. Προφανώς ένας γύρος εξόδου δεν είναι ποτέ εύκολος με σκληρά ελαστικά, αλλά έπρεπε να περάσω και 12 στροφές, περίπου, πίσω από ένα μονοθέσιο που θα του έριχνα γύρο. Αυτό μου στοίχισε τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα που μου κόστισαν τελικά τη νίκη.

«Τέλος πάντων, δεν θα παραπονεθώ πολύ. Ξέρω ότι αυτό το άθλημα είναι έτσι. Ο Τσέκο ήταν άτυχος στη Τζέντα, σήμερα έκανε έναν υπέροχο αγώνα και στάθηκε τυχερός και με αυτό που συνέβη με εμένα, αλλά οκ, σε αυτό το άθλημα αυτά έρχονται «τούμπα» κάποια μέρα.»

Μετά τα πιτ στοπ, ο Πέρεζ χρειάστηκε απλά να παίξει καλή άμυνα ώστε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Μονακό αλλά και παρθενική του για το 2022. Ο Σάινθ από την άλλη, δεν έχει δει πρώτος την καρό σημαία μέχρι στιγμής στη σεζόν.

Tags: ALEXANDER ALBONALFA ROMEOALFA ROMEO RACINGALPINEASTON MARTINCARCARLOS SAINZCARSCHARLES LECLERCDANIEL RICCIARDODRIVERESTEBAN OCONFF1FERARIFERNANDO ALONSOFERRARIFORMULAFORMULA 1FORMULA ONEGEORGE RUSSELLGRANDPRIXGUANYU ZHOUHAASKEVIN MAGNUSSENLANCE STROLLLANDO NORRISLEWIS HAMILTONMAX VERSTAPPENMCLARENMERCEDESMERCEDES AMGMICK SCHUMACHERMONACOMONTE CARLOMOTORSPORTNICHOLAS LATIFIPIERRE GASLYRACERACINGRED BULL RACINGRENAULTSCUDERIA ALPHA TAURISCUDERIA FERRARISEBASTIAN VETTELSERGIO PEREZTEAMVALTERI BOTTASWILLIAMS RACINGYUKI TSUNODAΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΑΛΜΠΟΝΑΛΠΙΝΑΛΦΑ ΤΑΟΥΡΙΒΆΛΤΕΡΙ ΜΠΌΤΑΣΓΙΟΥΚΙ ΤΣΟΥΝΟΝΤΑΓΚΟΥΑΝΙΟΥ ΖΟΥΓΟΥΙΛΙΑΜΣΕΣΤΕΜΠΑΝ ΟΚΟΝΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘΚΕΒΙΝ ΜΑΓΚΝΟΥΣΕΝΛΑΝΣ ΣΤΡΟΛΛΑΝΤΟ ΝΟΡΙΣΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝΜΑΚΛΑΡΕΝμαξ φερσταπενΜΕΡΣΕΝΤΕΣΜΙΚ ΣΟΥΜΑΧΕΡΜΟΝΑΚΟΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟΝΙΚΟΛΑ ΛΑΤΙΦΙΝΤΑΝΙΕΛ ΡΙΚΙΑΡΝΤΟΠΙΕΡ ΓΚΑΣΛΙΡΕΝΟΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛΣΕΡΧΙΟ ΠΕΡΕΖΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛΤΣΑΡΛΣ ΛΕΚΛΕΡΚΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟΧΑΑΣΧΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS