motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ρorsche classic: Τι ήθελε εκεί ο Νικ Χάιντφελντ

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
4 Ιουλίου 2022
in CLASSIC CARS
Ρorsche classic: Τι ήθελε εκεί ο Νικ Χάιντφελντ

Μερικές 10ετίες πριν, τότε μεταξύ 1980-1990, οι λάτρεις των σπορ είχαν σαν όνειρο να αποκτήσουν την πιο ισχυρή Porsche, την 4κίνητη 959.

ADVERTISEMENT

Ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο με κινητήρα επίπεδο 6 κύλινδρο, 2.8 λίτρων, twin turbo, 444 ίππων με 500 Nm ροπής με 6τάχυτο κιβώτιο της ZF και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Αυτό το αυτοκίνητο ταξίδευε με τελική 315 χλμ./ώρα και από τα άδυτα του Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής 292 αυτοκίνητα.

Όμως η Porsche κατασκεύασε 29 ειδικές 959 S με ισχύ 515 ίππους ενώ η τελική άγγιζε τα 339 χλμ./ώρα.


Ένα από αυτές τις ελάχιστες 959 S, έχει στην ιδιοκτησία του και ο οδηγός της Formula 1 ο Νικ Χάιντφελντ.

O Nik επισκέφθηκε το τμήμα Classic της εταιρίας για να την επισκευάσει, καθώς ο συμπαθής κατά τα άλλα Νικ, «ξεχνούσε» να την κάνει καμία βόλτα ώστε να μην βρίσκεται σε συνεχή ακινησία, καθώς το κοντέρ αναγράφει μόνο 4.183 χλμ.

«Εάν ένα τόσο τεχνολογικά καινοτόμο αυτοκίνητο δεν οδηγείται τακτικά, η ζημιά είναι, δυστυχώς, αναπόφευκτη» σχολιάζει ο Ούβε Μακρούτζκι, επικεφαλής στο τμήμα Ρorsche classic, ο οποίος τονίζει ότι επιβάλλεται τουλάχιστον 100 χλμ. να γράφει το αυτοκίνητο κάθε μήνα ώστε να δουλεύουν όλα τα εξαρτήματα.

Στην περίπτωση της 959 του Νικ Χάιντφελντ, η διάγνωση αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα είχε τροποποιηθεί.

Σε συνεννόηση με τον Νικ, οι τεχνικοί επανέφεραν την ηλεκτρονική μονάδα Motronic στην αρχική της κατάσταση, ενώ επεμβάσεις ήταν απαραίτητες στο σύστημα μετάδοσης αλλά και στο πλαίσιο.

Ο Χάιντφελντ για την 959 S τόνισε ότι «το αυτοκίνητο σήμερα, δεν οδηγείται σαν ένα αυτοκίνητο 30 ετών, αλλά σαν ένα πολύ πιο σύγχρονο όχημα»…


 

 

 

Tags: 959PORSCHE
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS