Σίγουρα η πιο χαρακτηριστική Rolls Royce του 20ου αιώνα ήταν η Phantom VI, που προτιμήθηκε από VIP’s και βασιλικές οικογένειες.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έμεινε στην παραγωγή για 23 χρόνια, από το 1968 μέχρι το 1991 και είναι συνώνυμη με το όνομα Rolls Royce. Μάλλον δεν είναι υπερβολή, το γεγονός ότι είναι το πρώτο μοντέλο που κάνεις εικόνα, μόλις ακούσεις το όνομα Rolls Royce, τουλάχιστον για άτομα κάποιας ηλικίας.

Είναι δε η τελευταία Rolls Royce με πλαίσιο τύπου σκάλας, στο οποίο επάνω τοποθετούνταν το κλασικό αμάξωμα, αφού είχε δεχτεί βέβαια τις απαραίτητες πολυτελείς πινελιές, ανάλογα πάντα και με τις επιθυμίες των μελλοντικών ιδιοκτητών
Rolls Royce Phantom VI: Μόλις 374 μονάδες κατασκευάστηκαν
Χαρακτηριστικό της σημασίας στη λεπτομέρεια, της πολυτέλειας και της μοναδικότητας της Phantom VI είναι το γεγονός ότι στα 23 χρόνια που ήταν στην παραγωγή, κατασκευάστηκαν μόλις 374 μονάδες, σχεδόν 18 το χρόνο. Κάτα μέσο όρο δηλαδή 18 Phantom VI το μήνα, ή μία ανά 20 ημέρες.
Αν και η Rolls Royce κατασκεύαζε ήδη μοντέλα με αυτοφερόμενο αμάξωμα από τη δεκαετία του 1960, εντούτοις για την Phantom VI προτίμησε το κλασικό τύπου σκάλας. Φυσικά ο κινητήρας δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από τον κλασικό V8 των 6.75 λίτρων που συνδυαζόταν με αυτόματο κιβώτιο τριών ή τεσσάρων σχέσεων.

Το πλαίσιο τύπου σκάλας δεν την εμπόδισε να περάσει με επιτυχία τα crash tests που είχαν επιβληθεί από την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Απόδειξη το γεγονός ότι μία από τις 374 συγκρούστηκε στα πλαίσια των δοκιμών με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα σε τοίχο από μπετόν, περνώντας με επιτυχία το τεστ. Το συγκεκριμένο μοντέλο μάλιστα επισκευάστηκε και εξακολουθεί να είναι σε κυκλοφορία, προσφέροντας τις υπηρεσίες του σε ένα ελβετικό ξενοδοχείο.

Η τελευταία Rolls Royce Phantom VI βρήκε από το εργοστάσιο το 1991, με δερμάτινες επενδύσεις σε κόκκινο χρώμα και αρχικά προοριζόταν για να παραμείνει στην εταιρεία. Ωστόσο, το 1993 και υπό έντονες… πιέσεις από συλλέκτη, κατέληξε στα χέρια του.