Αν και πολλοί πιστεύουν ότι οι diesel κινητήρες έχουν «πεθάνει», η Renault φαίνεται ότι δεν ενστερνίζεται αυτήν την άποψη.
Απόδειξη το γεγονός ότι πλέον στη γκάμα του Megane Grand Coupe υπάρχει διαθέσιμος πετρελαιοκινητήρας. Σημειώνεται ότι το Megane Grand Coupe δε διατίθεται στην Ελλάδα, αλλά σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, ανάμεσα στις οποίες είναι η Πολωνία και η Τσεχία. Από αυτό το μήνα λοιπόν το Megane Grand Coupe θα μπορεί να τροφοδοτεί ο τετρακύλινδρος diesel κινητήρας των 1.5 λίτρων, οποίος παράγει 115 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων EDC.

Αυτός ο πετρελαιοκινητήρας μας είναι γνωστός, καθώς στο παρελθόν έχει τοποθετηθεί κάτω από εμπρός καπό και άλλων μοντέλων της Renault. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου του Megane Grand Coupe με τον λόγω πετρελαιοκινητήρα είναι μόλις 4,6-4,7 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Σε σύγκριση με το βενζινοκινητήρα 1.3 TCe η κατανάλωση καυσίμου είναι 1 λίτρο χαμηλότερη. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου των 50 λίτρων, το πετρελαιοκίνητο Megane Grand Coupe «υποστηρίζει» ότι μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα έως και 1.060 χλμ.

Όπως είναι λογικό, σχεδιαστικά το πετρελαιοκίνητο Megane GrandCoupe δε διαφέρει από το βενζινοκίνητο, ωστόσο έχει λίγο πλουσιότερο εξοπλισμό. Η λίστα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, προειδοποίηση ορίου ταχύτητας, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών, σύστημα πολυμέσων-πλοήγησης Easy Link με οθόνη 7 ιντσών, Bluetooth και δύο θύρες USB.
Στην αγορά της Πολωνίας και της Τσεχίας η αρχική τιμή του πετρελαιοκίνητου Megane Grand Coupe διαμορφώνεται στα 27.130 και 26.378 ευρώ αντίστοιχα.