Renault F1 Team: Επίσημα, ο Αλόνσο επιστρέφει στην ομάδα

8 Ιουλίου, 2020

Μέσα από τα social media η Renault ανακοίνωσε την επιστροφή του Φερνάντο Αλόνσο στην ομάδα από το 2021 κάνοντας δίδυμο με τον Εστέμπαν Οκόν. Ο Αλόνσο θα αντικαταστήσει τον Ρικιάρντο ένα χρόνο πριν τις μεγάλες αλλαγές στη Formula 1 το 2022.

Ήταν προγραμματισμένες για το 2021, αλλά λόγω της πανδημίας, οι τεχνικές προδιαγραφές του 2020 θα ισχύσουν και για την επόμενη χρονιά.  Έτσι πέρα από τις αεροδυναμικές επεμβάσεις οι μεγάλες αλλαγές αφορούν τα ελαστικά. Από τις διαστάσεις 13 ιντσών περνούν σε ζάντες 18 ιντσών. 

Πολλά χρόνια είχαν να αλλάξουν οι διαστάσεις των ελαστικών και αυτές είναι από τις πιο σημαντικές.

Ο Αλόνσο με τη επιστροφή του στη Renault δήλωσε τα εξής:

«Η Renault είναι η οικογένειά μου, έχω τις καλύτερες αναμνήσεις μου στη Formula 1 με τους δύο παγκόσμιους τίτλους, αλλά τώρα ανυπομονώ για την επιστροφή. Με μεγάλη υπερηφάνεια και τεράστιο συναίσθημα επιστρέφω στην ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να ξεκινήσω την καριέρα μου και, τώρα, μου δίνει την ευκαιρία να επιστρέψω στο υψηλότερο επίπεδο.

Έχω φιλοδοξίες και αρχές ευθυγραμμισμένες με εκείνες του έργου της ομάδας.  Η ομάδα όπως και εγώ θέλουμε να επιστρέψουμε στο βάθρο»  ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Αλόνσο ντυμένος και πάλι στα μαύρα-κίτρινα.

Από τη μεριά του ο Σιριλ Αμπιντεμπούλ δήλωσε:

 « Η συνεργασία με τον Αλόνσο είναι μέρος του σχεδίου της Renault να συνεχίσει τη δέσμευσή της για τη Formula 1 και να επιστρέψει στην κορυφή. Η παρουσία του στην ομάδα μας είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα. Εκτός από τις επιτυχίες του παρελθόντος, είναι μια κοινή γενναία επιλογή καθώς και ένα σχέδιο για το μέλλον. Η εμπειρία και η αποφασιστικότητά του θα μας επιτρέψουν να ξαναοδηγήσουμε την ομάδα στην κορυφή. 
Δίπλα στον Οκόν, το 2021, θα έχει ως καθήκον να βοηθήσει την ομάδα ώστε στο μεταβατικό στάδιο της επόμενης χρονιάς να προετοιμαστεί για τη σεζόν του 2022 στις καλύτερες δυνατές συνθήκες».

Το 2021 ο Αλόνσο θα είναι 39 ετών και θα βρει τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο στη Renault Λούκα Ντε Μέο, μετά από επιτυχημένη πορεία στη Seat. 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Formula 1, Αutodromo Enzo & Dinο Ferrari, Imola: H ιταλική πίστα νέο πεδίο δοκιμών

Την τιμητική της έχει η Ιταλία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, που μαζί με τη Βρετανία δεν έχουν απουσιάσει καμία χρονιά από καταβολής του θεσμού. Έτσι μετά την πίστα της Μόντσα (ο Ναό της ταχύτητας όπως την έχει χαρακτηρίσει ο Έντσο Φεράρι) και το...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

Formula 1-Γκραν Πρι Βρετανίας: Oι αναλύσεις πίσω από τα κλαταρίσματα

H Pirelli μετά εις βάθος αναλύσεις για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Mπότας (Mercedes) και Σάινθ(McLaren) ανακοίνωσε ότι η βασική αιτία ήταν η εξαιρετικά μεγάλη σε γύρους χρήση του 2ου σετ ελαστικών λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας, που μεταφράζεται σε περίπου 40 γύρους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Formula 1, Γκραν Πρι Βρετανίας: Άλλος ένας απογοητευτικός αγώνας για τον Φέτελ

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα και αν δεν αλλάξει κάτι, ο Φέτελ θα θυμάται για χρόνια την τελευταία του περίοδο στη Ferrari. Είναι τόσο απογοητευτικές οι επιδόσεις του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, που δεν αρμόζουν ούτε στον Φέτελ, αλλά ούτε και στη Ferrari....

Διαβάστε Περισσότερα