Renault Clio 1.5 Blue dCi: Ευέλικτο, με εκπληκτική ροπή και κατανάλωση 4.9 λίτρα/100χλμ.

8 Ιανουαρίου 2021

Η Κλειώ ήταν η Μούσα της Ιστορίας, και το Clio της Renault συνεχίζει να γράφει την δική του χρυσή ιστορία. Η νέα του γενιά είναι σίγουρα η πιο όμορφη και στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή της, με κινητήρα 1.5 BluedCi των 115 ίππων η πιο συμφέρουσα. Να και η άποψη μας.

Σέξι και νεανικό

Η νέα του εμφάνιση κρατάει στο 90% το γνωστό του στυλ, αλλάζει όμως όσο πρέπει με τα νέα φωτιστικά σώματα τύπου C εμπρός και τα τρισδιάστατα πίσω. Ελαφριά νεύρα στο καπό και το πλάι αλλά και κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών, συμπληρώνουν την μοντέρνα και άκρως σέξι εικόνα του. Μία εικόνα που πραγματικά μαγνητίζει τα βλέμματα στο έντονο πορτοκαλί χρώμα των φωτογραφιών, το οποίο τονίζει και τις μικρές λεπτομέρειες μέσω μαύρων αντιθέσεων.

Ριζική αλλαγή στο εσωτερικό

Η νέα γενιά του Clio έφερε έναν ολοκαίνουργιο εσωτερικό διάκοσμο, με αναβαθμισμένη ποιότητα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής αλά τάμπλετ, ως κέντρο ελέγχου. Πιο συγκεκριμένα, η πλούσια έκδοση Dynamic που είχαμε στα χέρια μας, με τιμή στα 19.790 ευρώ, διαθέτει πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής με σύστημα EasyLink 7 ιντσών και ελληνική χαρτογράφηση και πλήρη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας. Σίγουρα η κάθετη τοποθέτηση της οθόνης χρειάζεσαι μία μικρή συνήθεια στο μάτι, όμως επιτρέπει την προβολή διαφορετικών στοιχείων ταυτόχρονα, ενώ η συνδεσιμότητα της είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο (Bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας) ενώ το ηχοσύστημα της Βose προσφέρει συναυλιακό ήχο.

Απόλυτος πρωταγωνιστής η ροπή

Κάτω από το νευρώδες καπό του Clio συναντάμε τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων, με ροπή στα 260 Nm και 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Με γεμάτο το ντεπόζιτο η αυτονομία του trip computer έγραψε 800χλμ., νούμερο που με την επιλογή Eco ενεργοποιημένη, είναι πέρα για πέρα πραγματικό, καθώς η μέση κατανάλωση που σημειώσαμε ήταν στα 4.9λίτρα/100χλμ. Σχετικά με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το 0-100 έρχεται σε 9.9 δευτ. η τελική φτάνει τα 197χλμ.ώρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 100γρ.CO2/χλμ. Απόλυτο highlight είναι σίγουρα η ροπή των 260 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000σ.α.λ. που πραγματικά θα σας γεμίσει αυτοπεποίθηση για κάθε προσπέραση.

Φιλτράροντας τους απαράδεκτους ελληνικούς δρόμους

Η ατμόσφαιρα στην καμπίνα θυμίζει τα παλιά καλά σεντάν, που έκλεινες το παράθυρο και δεν άκουγες τίποτα. Έτσι και στο νέο Clio η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, και μαζί με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις δημιουργούν ποιότητα σε κάθε μετακίνηση. Παραμένει φυσικά από τα πιο «μανιτζέβελα» στην κατηγορία, με μικρό κύκλο στροφής, ενώ τα φρένα (αν και ταμπούρα πίσω), είναι αποτελεσματικά. Οι κλίσεις σε αναμενόμενο πλαίσιο, ενώ διεκδικεί επάξια το μερίδιο του ως ένα από τα πιο ευχάριστα καθημερινά αυτοκίνητα. Ετοιμαστείτε όμως για πολύ συχνή επαφή με τον λεβιέ ταχυτήτων, καθώς οι σχέσεις είναι εξαιρετικά κοντές, κάτι που παίζει και μεγάλο ρόλο στην τόσο χαμηλή κατανάλωση.

 

Εν κατακλείδι

Τεχνολογικά πληρέστατο, ροπάτο όσο λίγα και με 800χλμ. αυτονομία, η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του νέου Clio σας προκαλεί…

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 8 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα