Η Κλειώ ήταν η Μούσα της Ιστορίας, και το Clio της Renault συνεχίζει να γράφει την δική του χρυσή ιστορία. Η νέα του γενιά είναι σίγουρα η πιο όμορφη και στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή της, με κινητήρα 1.5 BluedCi των 115 ίππων η πιο συμφέρουσα. Να και η άποψη μας.
Σέξι και νεανικό
Η νέα του εμφάνιση κρατάει στο 90% το γνωστό του στυλ, αλλάζει όμως όσο πρέπει με τα νέα φωτιστικά σώματα τύπου C εμπρός και τα τρισδιάστατα πίσω. Ελαφριά νεύρα στο καπό και το πλάι αλλά και κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών, συμπληρώνουν την μοντέρνα και άκρως σέξι εικόνα του. Μία εικόνα που πραγματικά μαγνητίζει τα βλέμματα στο έντονο πορτοκαλί χρώμα των φωτογραφιών, το οποίο τονίζει και τις μικρές λεπτομέρειες μέσω μαύρων αντιθέσεων.
Ριζική αλλαγή στο εσωτερικό
Η νέα γενιά του Clio έφερε έναν ολοκαίνουργιο εσωτερικό διάκοσμο, με αναβαθμισμένη ποιότητα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής αλά τάμπλετ, ως κέντρο ελέγχου. Πιο συγκεκριμένα, η πλούσια έκδοση Dynamic που είχαμε στα χέρια μας, με τιμή στα 19.790 ευρώ, διαθέτει πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής με σύστημα EasyLink 7 ιντσών και ελληνική χαρτογράφηση και πλήρη γκάμα τεχνολογιών ασφαλείας. Σίγουρα η κάθετη τοποθέτηση της οθόνης χρειάζεσαι μία μικρή συνήθεια στο μάτι, όμως επιτρέπει την προβολή διαφορετικών στοιχείων ταυτόχρονα, ενώ η συνδεσιμότητα της είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο (Bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας) ενώ το ηχοσύστημα της Βose προσφέρει συναυλιακό ήχο.
Απόλυτος πρωταγωνιστής η ροπή
Κάτω από το νευρώδες καπό του Clio συναντάμε τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων, με ροπή στα 260 Nm και 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Με γεμάτο το ντεπόζιτο η αυτονομία του trip computer έγραψε 800χλμ., νούμερο που με την επιλογή Eco ενεργοποιημένη, είναι πέρα για πέρα πραγματικό, καθώς η μέση κατανάλωση που σημειώσαμε ήταν στα 4.9λίτρα/100χλμ. Σχετικά με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το 0-100 έρχεται σε 9.9 δευτ. η τελική φτάνει τα 197χλμ.ώρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 100γρ.CO2/χλμ. Απόλυτο highlight είναι σίγουρα η ροπή των 260 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000σ.α.λ. που πραγματικά θα σας γεμίσει αυτοπεποίθηση για κάθε προσπέραση.
Φιλτράροντας τους απαράδεκτους ελληνικούς δρόμους
Η ατμόσφαιρα στην καμπίνα θυμίζει τα παλιά καλά σεντάν, που έκλεινες το παράθυρο και δεν άκουγες τίποτα. Έτσι και στο νέο Clio η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, και μαζί με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις δημιουργούν ποιότητα σε κάθε μετακίνηση. Παραμένει φυσικά από τα πιο «μανιτζέβελα» στην κατηγορία, με μικρό κύκλο στροφής, ενώ τα φρένα (αν και ταμπούρα πίσω), είναι αποτελεσματικά. Οι κλίσεις σε αναμενόμενο πλαίσιο, ενώ διεκδικεί επάξια το μερίδιο του ως ένα από τα πιο ευχάριστα καθημερινά αυτοκίνητα. Ετοιμαστείτε όμως για πολύ συχνή επαφή με τον λεβιέ ταχυτήτων, καθώς οι σχέσεις είναι εξαιρετικά κοντές, κάτι που παίζει και μεγάλο ρόλο στην τόσο χαμηλή κατανάλωση.
Εν κατακλείδι
Τεχνολογικά πληρέστατο, ροπάτο όσο λίγα και με 800χλμ. αυτονομία, η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του νέου Clio σας προκαλεί…
-
Νέα τρισδιάστατα πίσω φώτα
-
Διατήρησε στο 90% το DNA του, όμως είναι 100% καλύτερο
-
Παραμένει ένα από τα πιο ευέλικτα στην κατηγορία του
-
5στερο φυσικά στον EuroNCAP
-
Εξαιρετικής απόδοσης το ηχοσύστημα Bose
-
Ψηφιακός πίνακας οργάνων και κάθετη οθόνη αφής
-
Ποιοτικά υλικά και άνεση για επιβάτες
-
Καλοί και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες
-
Με διπλό πάτο ο χώρος αποσκευών
-
Στην diesel έκδοση το πορτ-παγκάζ από τα 391 λίτρα, πέφτει στα 366 λίτρα.
-
Αρκετές λεπτομέρειες που τονίζονται από το χρώμα
-
Δεν συναντήσαμε ούτε έναν που να σχολίασε αρνητικά την εμφάνιση του
-
Τα νέα φώτα σχήματος C
-
Πολυτάλαντο και εξαιρετικά ροπάτο, τα κάνει όλα και συμφέρει
0 Σχόλια