motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Renault Clio 1.0 TCe: Για εντός και εκτός αστικής ζώνης

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
16 Νοεμβρίου 2020
in TEST DRIVE
Renault Clio 1.0 TCe: Για εντός και εκτός αστικής ζώνης

Το βενζινοκίνητο Renault Clio των 100 ίππων.

Για ακόμα μια φορά οδηγούμε την ενδιάμεση βενζινοκίνητη έκδοση του Renault Clio. Κάτω από το εμπρός καπό του βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος turbo TCe βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου.

ADVERTISEMENT

Αποδίδει 100 ίππους (5.000 σ.α.λ.) και 160 Nm ροπής (2.750 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο ψηλά τοποθετημένος λεβιές του οποίου προσφέρει ακριβέστατα κουμπώματα. Εξίσου αποτελεσματική και άμεση είναι η λειτουργία του συστήματος Start/Stop στα συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα» χωρίς ενοχλητικές καθυστερήσεις.

Οικονομία

Η μέση κατανάλωση καυσίμου που καταγράψαμε εντός της πόλης δε ξεπέρασε τα 7,2 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέση μέτρηση 4,4-4,7 λίτρα/100 χλμ.-εκπομπές C02 99 γρ./χλμ.-προδιαγραφών ρύπων Euro 6d Temp). Στον ανοιχτό δρόμο και με πατημένο το διακόπτη Eco, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, σίγουρα ο οδηγός μπορεί να δει μικρότερο νούμερο στην ένδειξη κατανάλωσης καυσίμου.

Εμπρός προβολείς Full Led Pure Vision σχήματος “C”.

Παράλληλα μπορεί να απολαύσει τις ικανοποιητικές για τα δεδομένα επιδόσεις (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,8 δευτ.-τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα) του συγκεκριμένου βενζινοκινητήρα, πάντα όμως με σεβασμό του Κ.Ο.Κ και των ορίων ταχύτητας, καθώς πάνω από όλα είναι η ασφάλεια.

Οδηγώντας

Η ανέγερση του Clio πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-B της Renault, έχει ωφελήσει σημαντικά την οδική του συμπεριφορά. Η ανάρτηση (ΜακΦέρσον εμπρός-ημιάκαμπτος άξονας πίσω) είναι απόφοιτη της γαλλικής σχολής, παρότι δεν είναι αρκετά μαλακή, ωστόσο λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες γίνονται αντιληπτά μόνο όταν είναι αρκετά έντονα, ενώ ξέρει πως να συγκρατεί έντονες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. H ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση της καμπίνας, το βάρος και η αίσθηση του τιμονιού αφήνουν πολύ καλές εντυπώσεις.

Μήκος 4.050 χλστ.

Στα εντός

Στο εσωτερικό η σχεδιαστική ταυτότητα του Clio έχει αλλάξει ριζικά. Ο πήχης της ποιότητας ανεβαίνει με το μαλακό πλαστικό που σκεπάζει ολόκληρη την επάνω επιφάνεια του ταμπλό, ενώ το φινίρισμα όλων των υλικών είναι προσεγμένο. Εκτιμήσαμε την άνεση που προσφέρει το κάθισμα του οδηγού με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη του σώματος.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η λεπτή οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Easy Link με πλοήγηση, ενώ ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων είναι ακόμα και έγχρωμη και διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών.

Στα πίσω καθίσματα οι χώροι για τα πόδια των επιβατών είναι απλά επαρκείς (μεταξόνιο 2.583 χλστ.), ενώ ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια και την οροφή ικανοποιεί. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 391 λίτρα έως 1.069 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.

Συνοψίζοντας

Το Clio με τον ενδιάμεσο, από πλευράς ισχύος, βενζινοκινητήρα του ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες των οδηγών που δεν περιορίζονται μόνο σε αστικές μετακινήσεις, αλλά θέλουν και να ταξιδεύουν.

Στην έκδοση Authentic η τιμή του Clio 1.0 TCe, με τους 100 ίππους και το 5αρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, διαμορφώνεται στα 14.890 ευρώ.

Κομψά τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Άδειοι δρόμοι και πάρκα στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του lockdown.
Μήκος 4.050 χλστ.

Ένα από τα δημοφιλέστερα ονόματα στην κατηγορία.
Ο τρικύλινδρος «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας TCe.
Η ρεζέρβα πλέον βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο του χώρου των αποσκευών και όχι κάτω από το αμάξωμα.

Το πορτμπαγκάζ έχει λίγο ψηλό κατώφλι φόρτωσης.
Ποιοτικό εσωτερικό με ικανοποιητικούς χώρους..
Μέση κατανάλωση καυσίμου 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Tags: 1.0 TCE100 ΙΠΠΟΙCLIORENAULT
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS