«Ιδρώνει» το Range Rover Electric, καθώς «προπονείται» σκληρά κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες.
Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover δοκιμάζει τα όρια αντοχής του σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 50 βαθμούς Κελσίου, ενώ η υγρασία φτάνει έως και 90%.
Μάλλον για το λόγο αυτό τα πρωτότυπα Range Rover Electric που εξελίσσονται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δε φοράνε ίχνος καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας σχεδόν πλήρως τη σχεδιαστική τους ταυτότητα.
Παράλληλα το Range Rover Electric περιγράφεται ως το πιο ικανό ηλεκτρικό premium SUV. Στη φαρέτρα του υπάρχει το νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης, το οποίο λειτούργησε αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης οδήγησης στην αφιλόξενη έρημο. Ο καύσωνας αποτελεί μεγάλη πρόκληση, καθώς πρέπει να ψύχεται η καμπίνα και ταυτόχρονα να βελτιστοποιείται η απόδοση της μπαταρίας.
Η ψηλή άμμος και τα χαμηλά περιθώρια πρόσφυσης αντιμετωπίστηκαν με το νέο σύστημα έξυπνης διαχείρισης ροπής, το οποίο μειώνει το χρόνο αντίδρασης κάθε τροχού από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε μόλις 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η ισορροπημένη κατανομή βάρους και το προηγμένο σύστημα ανάρτησης που διατηρούν τον έλεγχο και τη σταθερότητα πάνω στη σαθρή άμμο της ερήμου.
Επόμενη δοκιμασία του Range Rover Electric ήταν η ανάβαση σε αμμόλοφους ύψους 100 μέτρων στην έρημο του Ντουμπάι. Όλα τα πρωτότυπα Range Rover υποβλήθηκαν σε ολοκλήρωση της ανάβασης πέντε φορές χωρίς να παρουσιάσουν καμία μείωση στην απόδοση, πριν προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο δοκιμών. Η παραγωγή του νέου Range Rover Electric αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2025.