motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Rally Sweden, 1η ημέρα, o Neuville οδηγεί την κατάταξη

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
25 Φεβρουαρίου 2022
in Uncategorized, WRC
Rally Sweden, 1η ημέρα, o Neuville οδηγεί την κατάταξη

Σε ένα κατάλευκο τοπίο, με άφθονο χιόνι οι Neuville-Wydaeghe με Hyundai i20 rally1 οδηγούν την κατάταξη στο τέλος του 1ου σκέλους του rally Sweden.

ADVERTISEMENT

Ένα πρώτο σκέλος, το μεγαλύτερο του αγώνα, με 7 Ειδικές Διαδρομές  125.67 χλμ. που είχε όμως εγκαταλείψεις πρωταγωνιστών, όπως των Breen-Nagle (Ford Puma Rally1) που βγήκαν στα χιόνια στη 2η μόλις Ειδική Διαδρομή, και δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος του 1ου σκέλους οι Tanak- Jarveoja εγκαταλείπουν όταν «κοκκίνισε» το εσωτερικό καθώς άναψε η λυχνία του υβριδικού συστήματος ώστε το πλήρωμα να σταματήσει ενώ βρισκόντουσαν στη 2η θέση.

Διαβάστε ακόμα

Τα ελαστικά της Pirelli για το rally Sweden

Chevrolet Camaro: Πότε ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει

Έφυγε ο «κύριος Γιώργος»…

Peugeot: Οι άντρες ή οι γυναίκες οδηγούν καλύτερα; (video)

Skoda Fabia Monte Carlo: Και όμως είναι πιο γρήγορο από το αγωνιστικό Fabia RS Rally2!

Φερνάντο Αλόνσο: Τι άλλο κυνηγάει μετά τα 100 πόντιουμ;

Το φιλμ του αγώνα έχει ως εξής για τη συνέχεια…

Οι Greensmith-Αndersson στη 2η Ειδική Διαδρομή αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του Ford Puma Rally1 καθώς και με το κιβώτιο, ενώ από το Hyundai i20 Rally1 των Tanak-Jarveoja λείπει όλος ο μπροστινός προφυλακτήρα.

Πρόβλημα με το μοτέρ του Toyota Yaris Rally1 αντιμετώπισαν οι Lappi-Ferm στην 3η Ειδική Διαδρομή και από εκεί που ήταν 1οι μετά την 2η Ειδική Διαδρομή, άργησαν 14 δευτ. και «έπεσαν» στην 6η θέση, με τους Rovanpera-Haltttunen να προηγούνται κατά 10.4 δευτ. των Solberg-Edmondson και 11.4 των Evans-Martin.

Στην 4η Ειδική Διαδρομή έχουν έξοδο οι Κatsuta-Johnston  (Τοyota Yaris Rally1) αλλά με τη βοήθεια των θεατών συνεχίζουν.

Ο Neuville κάνει τετ-α-κε επειδή «έχασε» τα φρένα όπως δήλωσε.

O Τanak κοιτάει τα καρφιά στο ελαστικό
Ο γιός του βασιλιά της Σουηδίας, Carl Phillip συνοδεύεται από τον Latvala

Οι Rovanpera-Halttunen που είναι οι πρώτοι οι οποίοι ξεκινούν τις Ειδικές Διαδρομές δυσκολεύονται με τις «γραμμές» με αποτέλεσμα να πέσουν στην 4η θέση, ενώ οι Evans-Martin μετά την 4η Ειδική Διαδρομή περνούν στην 1η θέση, με διαφορά +1.6 δευτ. από τους Solberg-Edmondson και +4.5 από τους Lappi-Ferm.

Δύσκολες συνθήκες και για την 5η Ειδική Διαδρομή για τους Rovanpera-Halttunen που μετά την 5η Ειδική Διαδρομή είναι πλέον 6οι + 8.9 δευτ. ενώ οι Tanak-Jarveoja παρά το γεγονός ότι «έχασαν» το υβριδικό σύστημα στο Hyundai i20 Rally1 στα 10 τελευταία χλμ. της Ειδικής Διαδρομής είναι ταχύτεροι και βρίσκονται 1.1 δευτ. πίσω από τους Evans-Martin μετά την 5η Ειδική Διαδρομή.

Στην 6η Ειδική Διαδρομή οι Neuville- Wydaeghe, απογειώνουν το Hyundai i20 WRC γράφουν τον ταχύτερο χρόνο και «σκαρφαλώνουν» 2οι πίσω από τους Evans-Halttunen + 6/10 ενώ τρίτοι είναι οι Lappi-Ferm + 1.5 δευτ.

Η στιγμή εγκατάλειψης για τους Breen-Nagle
Rovanpera-Haltuunen

Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρα, οι Rovanpera-Halttunen είναι ταχύτεροι κατά 1.1 δευτ, των Neuville-Wydaeghe,

+ 7.3 των Katsuta-Edmondson με τους Lappi-Ferm να κάνουν τον 5ο χρόνο + 9 δευτ. από την κορυφή και τον 6ο οι Evans-Halttunen + 9.1 δευτ.

Ετσι πρώτοι γενικής κατάταξης στο τέλος της πρώτης ημέρας βρίσκονται οι Neuville-Wydaeghe με δεύτερους τους Rovanpera-Halttunen+ 4.3 δευτ. τρίτοι οι Evans-Martin + 7.4 δευτ. και στην 4η οι Lappi-Ferm +8.8 δευτ.

Οι Solberg-Edmondson ακολουθούν στην 5η θέση + 21.1 δευτ.

Aπο εκεί και κάτω οι διαφορές μεγαλώνουν και την πρώτη 10άδα τη συμπληρώνουν οι 6οι Katsuta-Johnston + 1:18.9, το πρώτο Ford Puma Rally1 αυτό των Fourmaux-Coria βρίσκεται στην 7η θέση + 1:32.9, 8οι οι Greensmith-Andersson + 1:48.1, 9οι οι πρώτοι στο WRC2 Mikkelsen-Eriksen (Skoda Fabia Rally2 Evo) + 3:08.9 και 10οι οι Veiby-Skjaermonen + 3:13.0 (VW Polo Rally2).

O αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα με το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου να περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) συνολικού μήκους 82.30 χλμ. όλες χιονισμένες.

Greensmith-Andersson
Mikkelsen-Eriksen

 

 

.

 

Tags: 120RALLY1FABIA RALLY2 EVOFORDHYUNDAIPOLOPUMA RALLY1RALLY2SKODATOYOTAYARIS RALLY1
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS